
Στελέχη της Mazda ανακοίνωσαν το στρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιό τους για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα οποία πρόκειται να παρουσιάσουν ως το 2030.
Η Mazda, έχει τη φήμη της εταιρείας η οποία κάνει τα πράγματα διαφορετικά από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες σε κάθε κατασκευαστικό τομέα και αυτό αφορά και στην προσέγγισή της για την ηλεκτροκίνηση.
Για παράδειγμα, το MX-30, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Ξεχωρίζει για σχεδίασή του, τον τρόπο που ανοίγουν οι πόρτες του, τον εξοπλισμό του αλλά και τη συγκριτικά μικρότερη αυτονομία κίνησής του με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες του. Το τελευταίο δεν είναι λόγω αδυναμίας αλλά λόγω επιλογής.
Στη Mazda, θεωρούν ότι δεν χρειάζονται μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες, καθώς αυτές που υπάρχουν επαρκούν για μετακίνηση πολλών ημερών της εβδομάδας μέχρι την επαναφόρτισή τους.
Πάντως, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, κάποια δεδομένα θα αλλάξουν αναγκαστικά. Σύμφωνα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα Auto News Canada, τα στελέχη της εταιρείας θα επιδιώξουν να φτάσουν οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις των μοντέλων τους τις 1,8 εκατομμύρια στο τέλος του οικονομικού έτους που θα ολοκληρωθεί στις 31 Μαρτίου 2026 (σημ.: 1η Απριλίου 2025 – 31 Μαρτίου 2026).
Όπως ανακοινώθηκε, για να το επιτύχουν θα επιταχύνουν τις εξέλιξη και άλλων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ ως το 2030 έχουν θέσει ως στόχο να κυκλοφορούν στους δρόμους τουλάχιστον 450.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά της.
Η αλλαγή στην ως τώρα επικρατούσα νοοτροπία των στελεχών της εταιρείας δεν είναι εύκολη όπως παραδέχτηκε εμμέσως εκπρόσωπός της. Όπως είπε: «Χρειαστήκαμε πολύ χρόνο (σημ.: για να αποφασίσουμε για την ηλεκτροκίνηση) επειδή έπρεπε να αλλάξουμε πάρα πολλά. Προσπαθήσαμε να απορροφήσουμε πολλά από τα προβλήματα και να προσαρμόσουμε όλα τα καινούργια στοιχεία για να φτιάξουμε ένα ξεκάθαρο “οδικό χάρτη”».
Πάντως, για τους παραδοσιακούς πελάτες τής Mazda, η ηλεκτροκίνηση πιθανόν να είναι η ευκαιρία για να επανέλθει στο προσκήνιο ο περιστροφικός κινητήρας στα μελλοντικά μοντέλα της. Βεβαίως, αυτή τη φορά όχι για να κινεί τους τροχούς τού οχήματος αλλά να λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της. Οψόμεθα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σωτήρης Κοντιζάς: Όχι ένας απλός Chef
Πότε έρχεται το νέο Mazda MX-5;
Πόσα χρόνια εγγύησης δίνει η Mazda;
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ