Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mazda MX-30: Range extender με κινητήρα Wankel

Ελλάδα 14:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mazda MX-30: Range extender με κινητήρα Wankel

ΝΕΑ

Mazda MX-30: Range extender με κινητήρα Wankel

ΝΕΑ

Μετά από χρόνια και άπειρα teasers, η Mazda επιβεβαίωσε ότι ο φημισμένος περιστροφικός κινητήρας της θα επιστρέψει στις ΗΠΑ, ως μέρος του plug-in υβριδικού συστήματος του MX-30.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας δεν θα στέλνει ισχύ απευθείας στους τροχούς, αλλά θα χρησιμοποιείται ως γεννήτρια για την της επέκταση αυτονομίας του ηλεκτρικού κινητήρα και θα κυκλοφορήσει φέτος.

Οι φήμες για την επιστροφή του κινητήρα Wankel στην αγορά… στροβιλίζονται από τότε που το πλήρως ηλεκτρικό MX-30 έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2019. Η Mazda το επιβεβαιώνει. Ο κινητήρας ήταν να κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2019, αλλά η μάρκα αποφάσισε να τον συμπεριλάβει σε μία plug-in υβριδική έκδοση.

Advertisement
Advertisement

Το MX-30 είναι προς το παρόν διαθέσιμο ως πλήρως ηλεκτρικό όχημα στην Ευρώπη, ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Μια plug-in υβριδική έκδοση με περιστροφικό κινητήρα Range Extender θα κάνει το όχημα πολύ πιο εύχρηστο, καθώς επί του παρόντος έχει αυτονομία μόνο 200 χιλιόμετρα.

Τα Range Extender (επέκταση αυτονομίας) διαφέρουν από τα κανονικά plug-in υβριδικά. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν στέλνει ποτέ ισχύ σε κανέναν από τους τροχούς. Αντίθετα, ο κινητήρας επαναφορτίζει μόνο τις μπαταρίες που τροφοδοτούν τους ηλεκτροκινητήρες. Τα αυτοκίνητα με Range Extender έχουν συνήθως μεγαλύτερες, ακριβότερες μπαταρίες, αλλά οι κινητήρες λειτουργούν λιγότερο από τα plug-in υβριδικά οχήματα.

Advertisement

Η Mazda λέει ότι ο περιστροφικός Wankel κινητήρας είναι απόλυτα κατάλληλος για αυτή τη χρήση λόγω του μικρού του μεγέθους. Ο κινητήρας είναι πραγματικά εκεί μόνο ως εφεδρικός για όταν η μπαταρία εξαντληθεί, που σημαίνει ότι μπορεί να γίνουν πλήρεις διαδρομές χωρίς να λειτουργήσει.

Advertisement

Ο περιστροφικός κινητήρας έφυγε από την αγορά το 2012 λόγω των αργών πωλήσεων του RX-8 , αλλά επέστρεψε σε πρωτότυπη μορφή ως επέκτασης αυτονομίας το 2013. Ο βενζινοκίνητος κινητήρας 0,33 λίτρων τροφοδοτούσε ένα πρωτότυπο Mazda2 με ηλεκτρικούς κινητήρες και ονομάστηκε Rotary Range Extender.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda και Bose: 30 χρόνια συνεργασίας (+video)
Mazda: Δοκιμάζει κινητήρα Wankel με υδρογόνο
Νέο Mazda MX-30: Οι 5 πυλώνες δημιουργίας του (video)

Advertisement