Ποιο είναι το νέο χαράτσι που έρχεται για τα SUV;
ΝΕΑΠοιο είναι το νέο χαράτσι που έρχεται για τα SUV;
ΝΕΑΑν και όλη η αγορά κινείται γύρω από τα SUV, φαίνεται ότι πολλοί δεν βλέπουν με καλό μάτι την εκρηκτική εξάπλωσή τους.
Το Παρίσι επιδιώκει να μειώσει την παρουσία των μεγάλων SUV στο κέντρο της πόλης του, εφαρμόζοντας αυξημένα τέλη στάθμευσης για τα μεγάλα και βαριά οχήματα και προτείνοντας ψηφοφορία των πολιτών για τη θέση τους στην πρωτεύουσα.
WHAT CAR
Προγραμματίζοντας ένα τοπικό δημοψήφισμα στις 4 Φεβρουαρίου, η πόλη στοχεύει να αντιμετωπίσει το ρόλο των SUV μέσα στο Παρίσι.
Για τη διάκριση των οχημάτων αυτών, το δημαρχείο του Παρισιού σχεδιάζει να αυξήσει τα τέλη στάθμευσης για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης άνω των 1,6 τόνων και τα ηλεκτρικά οχήματα άνω των δύο τόνων.
Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη χρήση σαρωτών πινακίδων κυκλοφορίας που συνδέονται με τα μοντέλα και τα βάρη των οχημάτων.
Ο αντιδήμαρχος David Belliard τόνισε την ανάγκη να μειωθεί ο αριθμός και το μέγεθος των αυτοκινήτων στην πόλη, υποδεικνύοντας μια ψηφοφορία για τον καθορισμό του χώρου που διατίθεται για τα οχήματα αυτά.
Με την πάροδο των ετών, η διοίκηση της δημάρχου Anne Hidalgo αύξησε το κόστος στάθμευσης, απέσυρε σταδιακά τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και επέκτεινε τους ποδηλατόδρομους στο Παρίσι.
Ο Belliard υπογράμμισε τον αποκλεισμό της χρήσης των ιδιωτικών αυτοκινήτων με γνώμονα τον πλούτο, δηλώνοντας την πρόθεση της πόλης να αποτρέψει αυτή τη συμπεριφορά από το Παρίσι.
Προέτρεψε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να σταματήσουν την παραγωγή SUV, επικαλούμενος το υψηλό κόστος, τη ρύπανση και την ασυμβατότητά τους με το αστικό περιβάλλον.
H πρόταση της δημοτικής αρχής βρίσκει την πλειοψηφία των κατοίκων σύμφωνη, καθώς θεωρούν τα SUV ως κατάλοιπα που συμβολίζουν την υπερβολική κατανάλωση καυσίμων και τη ρύπανση, υποστηρίζοντας την επιβολή βαρύτερης φορολογίας στα οχήματα αυτά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα μεγάλα SUV ευθύνονται για τους θανάτους πεζών
Θα ρίξουν χαράτσι σε όλα τα SUV;
Alfa Romeo: Και το όνομα αυτής Castello