Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιες μάρκες αύξησαν τις πωλήσεις τους εν μέσω κορωνοϊού!

Ελλάδα 19:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιες μάρκες αύξησαν τις πωλήσεις τους εν μέσω κορωνοϊού!

ΝΕΑ

Ποιες μάρκες αύξησαν τις πωλήσεις τους εν μέσω κορωνοϊού!

ΝΕΑ

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες κατάφεραν να καταγράψουν διψήφιο ποσοστό ανόδου ενώ ακόμη μία διατήρησε το θετικό πρόσημο.

Advertisement
Advertisement

O κορωνοϊός είναι ξεκάθαρο ότι έχει πλήξει τις πωλήσεις όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών ωστόσο κάποιες μάρκες φαίνεται ότι απέδειξαν ότι άντεξαν έναντι του φονικού ιού.

Μάλιστα δυο μάρκες κατάφεραν στο πρώτο τρίμηνο να καταγράψουν διψήφιο ποσοστό ανόδου ενώ κάποιες άλλες περιόρισαν την πτώση σε μονοψήφιο ποσοστό…

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ACEA η DS που ανήκει στον όμιλο PSA αποδείχθηκε η πιο «σκληρή» μάρκα έναντι του κορωνοϊού καθώς στο πρώτο τρίμηνο του 2020 κατάφερε να καταγράψει άνοδο 31,4% διαθέτοντας στην αγορά 12.068 μονάδες έναντι 9.186 οχημάτων. Η DS αναδείχθηκε ως η πρωταθλήτρια μάρκα στο πρώτο τρίμηνο καθώς σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό ανόδου ανάμεσα σε δεκάδες άλλες ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η δεύτερη μάρκα που αποδείχθηκε ότι δεν… «μάσησε» από τον κορωνοϊό και κατέγραψε στο πρώτο τρίμηνο διψήφιο ποσοστό ανόδου αφορά την Porsche η οποία ανήκει στον όμιλο VW. Ειδικότερα η γερμανική εταιρεία παραγωγής σπορ αυτοκινήτων στο πρώτο τρίμηνο διέθεσε 12.260 μονάδες έναντι 9.883 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2019 καταγράφοντας άνοδο 24,1%.

Η τρίτη μάρκα με θετικό πρόσημο στο πρώτο τρίμηνο ανήκει στον όμιλο Toyota και αφορά στην Lexus. Η εταιρεία πολυτελών οχημάτων κατάφερε στο πρώτο τρίμηνο να καταγράψει άνοδο 1,4% καθώς διέθεσε 8.525 οχήματα έναντι 8.410 μονάδων το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Advertisement

Στην τέταρτη θέση βρεθηκαν δύο μάρκες που ανήκουν στον όμιλο VW και αφορούν στις κορυφαίες Bentley και Lamborghini οι οποίες στο πρώτο τρίμηνο κατάφεραν να περιορίσουν την πτώση σε μόλις 3,4%. Ειδικότερα οι δύο μάρκες κορυφαίων μοντέλων διέθεσαν στο πρώτο τρίμηνο 827 οχήματα έναντι 856 μονάδων σημειώνοντας τόσο χαμηλό ποσοστό πτώσης.

Στην Πέμπτη θέση βρέθηκε μια μάρκα που πραγματικά βρίσκεται πολύ υψηλά και στον ελληνικό πίνακα πωλήσεων και δεν άλλη από την Toyota η οποία επίσης κατάφερε να συγκρατήσει σε μονοψήφιο το ποσοστό πτώσης των πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο. Ειδικότερα η ιαπωνική μάρκα στο πρώτο τρίμηνο διέθεσε 138.521 οχήματα έναντι 149.356 μονάδων καταγράφοντας πτώση 7,3%.

Advertisement

Όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες στο πρώτο τρίμηνο του 2020 σημείωσαν διψήφιο ποσοστό πτώσης σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 εξαιτίας του κορωνοϊού και των περιοριστικών μέτρων…

Διαβάστε επίσης:

Ανενεργή η πλατφόρμα online δημοπρασιών του ΟΔΔΥ

Advertisement

Δεν εισάγονται μεταχειρισμένα αυτοκίνητα…

Αυξάνονται τα ανασφάλιστα οχήματα!