Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Peugeot: Πως συναρμολογεί τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Ελλάδα 8:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot: Πως συναρμολογεί τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Peugeot: Πως συναρμολογεί τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Η Peugeot παρουσιάζει την ομάδα τεχνικών της που είναι υπεύθυνοι για τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή κάθε μπαταρίας για τα ηλεκτρικά επιβατικά (100% ηλεκτρικά ή Plug-In υβριδικά) και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Advertisement
Advertisement

Οι μηχανικοί της Peugeot είναι ειδικά εκπαιδευμένοι πριν ενταχθούν στα εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, τη Σλοβακία και τη Γαλλία.

Η ηλεκτροκίνηση της Peugeot επιταχύνεται το 2022 με το νέο 408 που προστίθεται στην γκάμα των Plug-In Hybrid αυτοκινήτων της μάρκας, ενισχυμένη επίσης από το νέο 308 και τα 100% ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το 2022, η γκάμα των μοντέλων Peugeot είναι εξηλεκτρισμένη σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 70%.

Advertisement
Advertisement

Στην Ευρώπη δε, το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς, 1 στα 4 επιβατικά Peugeot που ταξινομήθηκαν είναι ηλεκτρικά/υβριδικά.

Εκπαίδευση τεχνικών Peugeot

Μέχρι το 2025, το 100% της σειράς μοντέλων της Γαλλικής φίρμας θα προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση και αυτό θα απαιτήσει μια σημαντική αύξηση στον αριθμό των μπαταριών που παράγονται. Η Peugeot εκτιμά ότι θα συναρμολογεί έως και 10.000 μπαταρίες το μήνα για την γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι το 2023 και έως και 7.000 μπαταρίες μηνιαίως για την σειρά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της.

Advertisement

Χρειάζονται περίπου 60 λεπτά για τους έμπειρους τεχνικούς να συναρμολογήσουν κάθε μονάδα μπαταρίας 50 kWh (προσυναρμολογημένες κυψέλες και εξαρτήματα). Απαιτούνται 90 λεπτά για τις μεγαλύτερες μονάδες 75 kWh και η ομάδα υποβάλλει κάθε μπαταρία σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών. Επομένως, κάθε μονάδα είναι εγγυημένη με πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της. Η όλη διαδικασία δοκιμής διαρκεί 15 λεπτά και είναι υποχρεωτική για να δρομολογηθούν οι μπαταρίες προς την διαδικασία συναρμολόγησης.

Advertisement

Τα στάδια των δοκιμών

  • Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα για την επικύρωση της αξιοπιστίας.
  • Ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της.
  • Η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης. Μια σωστή στεγανοποίηση θα αποτρέψει το νερό ή άλλα στοιχεία να εισχωρήσουν μέσα στις κυψέλες της μπαταρίας και να θέσουν σε κίνδυνο τον κύκλο ζωής ή την απόδοσή της.

Εξειδικευμένοι χειριστές εργάζονται στα ειδικά εργαστήρια συναρμολόγησης μπαταριών σε πέντε εργοστάσια του Ομίλου Stellantis: Vigo & Saragossa (Ισπανία), Trnava (Σλοβακία), Sochaux & Mulhouse (Γαλλία) και σύντομα Hordain (Γαλλία). Τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης συναρμολογούνται στην ίδια γραμμή.

Οι τεχνικοί που δοκιμάζουν και συναρμολογούν τις μπαταρίες των οχημάτων Peugeot προέρχονται από τα εργοστάσια του Ομίλου Stellantis. Επιλέγονται με βάση τις δεξιότητές τους στην ηλεκτροκίνηση και λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση. Ως συνέπεια της ενεργειακής μετάβασης και του αυξανόμενου μείγματος ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η Peugeot αυξάνει τον αριθμό των τεχνικών που διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα για τη συναρμολόγηση και την εργασία σε ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Advertisement

Ηλεκτροκίνητη γκάμα

«Η εξηλεκτρισμένη γκάμα μας είναι μια επιτυχία: τα μοντέλα LEV (Οχήματα χαμηλών εκπομπών) αντιπροσωπεύουν 1 στις 4 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η Peugeot παρέχει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τα αμιγώς ηλεκτρικά e-208 και e-2008. Το νέο 408, το νέο 308 όπως τα 3008 και η ναυαρχίδα 508 έρχονται με υβριδικούς κινητήρες plug-In», δήλωσε ο Jerome Micheron product director της Peugeot.

Η Peugeot ενισχύει τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της. Το νέο 408 το οποίο αναμένεται σύντομα, θα λανσαριστεί με δύο Plug-In υβριδικά κινητήρια σύνολα, 180 ίππων και 225 ίππων τα οποία ήδη εφοδιάζουν το νέο 308.  Και τα δύο νέα αυτά μοντέλα κατασκευάζονται με βάση την εξέλιξη της προηγμένης πλατφόρμας EMP2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτά είναι τα 10 φτηνότερα ηλεκτρικά στην Ελλάδα
Στην Αράχωβα με το ηλεκτρικό Peugeot e-2008
Το νέο Peugeot 408 σε μουσείο τέχνης στη Γαλλία (+video)