Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Peugeot e-208: Το κορυφαίο supermini είναι και ηλεκτρικό

Ελλάδα 23:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot e-208: Το κορυφαίο supermini είναι και ηλεκτρικό

ΝΕΑ

Peugeot e-208: Το κορυφαίο supermini είναι και ηλεκτρικό

ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό γαλλικό supermini συγκεντρώνει όλα τα μεγάλα ατού της συμβατικής έκδοσης και ταυτόχρονα μας συστήνει με έναν ολοκαίνουριο κόσμο. Εκεί που οι εκπομπές ρύπων είναι ανύπαρκτες, το κόστος χρήσης μειωμένο, η οδήγηση αθόρυβη και η απελευθέρωση ροπής… ακαριαία.

Advertisement
Advertisement

Με όπλα στη φαρέτρα του την κομψή εμφάνιση, την premium αύρα της καμπίνας, τον γενναιόδωρο εξοπλισμό και τους αποδοτικούς κινητήρες, το Peugeot 208 γνωρίζει τεράστια δημοφιλία σε κάθε γωνιά της Ευρώπης. Εξαίρεση δεν αποτελεί η χώρα μας, όπως μαρτυρούν και 2.918 ταξινομήσεις μέσα σε μόλις 9 μήνες που καθιστούν το 208 σε ένα εκ των ακλόνητων ελληνικών best-sellers.

Στα… χνάρια του συμβατικού γαλλικού supermini, βαδίζει και το ηλεκτρικό «αδερφάκι» του e-208 που σαρώνει στην κατηγορία των μηδενικών ρύπων μοντέλων. Τι είναι αυτό, όμως, που έχει αναδείξει το Peugeot e-208 σε μια από τις ΤΟΠ επιλογές του Έλληνα οδηγού; Η απάντηση δίνεται παρακάτω.

1. Ακόμα πιο κομψό από το «απλό» 208: Το ηλεκτρικό e-208, κληρονομεί κάθε μεγάλου ατού της συμβατικής έκδοσης, όπως είναι η αψεγάδιαστη σιλουέτα του. Η τελευταία, βέβαια, διανθίζεται με κάποιες ξεχωριστές πινελιές που εκτοξεύουν το στιλ του.

Advertisement
Advertisement

Στο αμάξωμα εδρεύει το δίχρωμο μονόγραμμα, η γρίλια της μάσκας δένει αρμονικά με το χρώμα του αμαξώματος, τα γυαλιστερά μαύρα τόξα των φτερών δημιουργούν όμορφη αντίθεση και οι ζάντες αλουμινίου 17’’ πέρα από εντυπωσιακές συμβάλλουν και στη βελτίωση της αεροδυναμικής.

Στο εσωτερικό υπάρχει μία νέα πολυτελής επένδυση με αλκαντάρα και ύφασμα που συνθέτει ένα πολυτελή διάκοσμο, χωρίς να απουσιάζουν οι hi-tech ψηφιακές τεχνολογίες με αποκορύφωμα το πρωτοποριακό i-Cockpit. Αυτό διαθέτει νέες επιπλέον λειτουργίες για το ηλεκτρικό υπόβαθρο του e-208, μεταξύ των οποίων ένδειξη για το πρόγραμμα οδήγησης -Eco, Normal ή Sport-και για το επίπεδο αυτονομίας. Το «παρών» δίνουν και κάποια τεχνολογικά γραφήματα πληροφοριών που απεικονίζουν τη λειτουργία της κίνησης σε πραγματικό χρόνο, κ.ά.

Advertisement

2. Ηλεκτρικό, αλλά ισχυρό: Ραχοκοκαλιά του αμιγώς ηλεκτρικού e-208 είναι ο εξελιγμένος ηλεκτροκινητήρας του που αποδίδει 136 PS/260 Nm. Το παραμικρό πάτημα του πεντάλ γκαζιού πυροδοτεί έκρηξη επιδόσεων και ακαριαία απελευθέρωση της ροπής. Επομένως, τα 8,1 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για το 0-100 χλμ./ώρα δεν προκαλούν έκπληξη.

Advertisement

3. Μπαταρία – Θωρακισμένη και με μεγάλη χωρητικότητα: Η συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου του νέου e-208 έχει χωρητικότητα 50 kWh και είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο των επιβατών, ούσα καλά προστατευμένη για το ενδεχόμενο σύγκρουσης. Η Peugeot εφοδιάζει την ηλεκτρική της διάταξη με ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης της μπαταρίας, έτσι ώστε αυτή να βρίσκεται πάντα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας είτε για το ταξίδι είτε κατά την φάση της προετοιμασίας για την φόρτισή της. Η εταιρία παρέχει επίσης εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ενεργειακής της χωρητικότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΗΣ PEUGEOT… ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ

Advertisement

4. Χωρίς το άγχος της αυτονομίας: Με δυνατότητα διάνυσης 340 χλμ. χωρίς ενδιάμεση φόρτιση (βάσει WLPT), το Peugeot e-208 μπορεί να κυκλοφορεί επί μέρες εντός της πόλης αποτελώντας τον πιστό σας σύντροφο κατά τις καθημερινές σας μετακινήσεις.

5. Φόρτιση σε χρόνο… dt. Η Peugeot προσφέρει το e-208 με δύο εκδόσεις σχετικά με τους on-board φορτιστές: μία με 7,4 kW και μία με 11,0 kW. Η φόρτισή σε οικιακή πρίζα διαρκεί 16 ώρες, σε ένα wallbox των 11 kW 7,5 ώρες και σε ταχυφορτιστή των 100 kW DC μόλις 30 λεπτά (από 0 σε 80%).

6. Αξιοποιεί την ενέργεια, βάσει των θέλω του οδηγού: Το Eco για εξοικονόμηση ενέργεια, το  Normal για τη μέγιστη δυνατή άνεση σε καθημερινή χρήση και το Sport το οποίο δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις αυξάνοντας στο μέγιστο την ισχύ και την ροπή.

7. Ανάκτηση ενέργειας: Το νέο Peugeot e-208 διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας ώστε να φορτίζεται η μπαταρία ενώ το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Η λειτουργία Brake έχει δύο επίπεδα πέδησης, “Μέτρια” για μια αίσθηση παρόμοια με εκείνη ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης και “Ισχυρή” για πιο δυνατό φρενάρισμα με το άφημα του γκαζιού, έτσι ώστε να παρέχεται και η δυνατότητα κίνησης one pedal, χωρίς την ανάγκη χρήσης του πεντάλ του φρένου.

8. «Πράσινο» και οικονομικό: Χάρη στην ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα, το e-208 δεν εκπέμπει καθόλου ρύπους, βάζοντας το δικό του λιθαράκι στον αγώνα αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, είναι και αρκετά οικονομικό στην χρήση εξαιτίας της χαμηλής τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος αλλά και των μικρότερων αναγκών σε συντήρηση. Μην ξεχνάμε ότι τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη και είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τους συμβατικούς.

9. Εξολοκλήρου νέες εμπειρίες: Η ηλεκτροκίνηση προελαύνει και μας συστήνει σε έναν τελείως διαφορετικό κόσμο. Το e-208 είναι πολύ άνετο και αθόρυβο, με ελάχιστους κραδασμούς και ακόμα πιο έντονο το premium στοιχείο.

Κάθε βύθισμα του δεξιού ποδιού στο πεντάλ γκαζιού απελευθερώνει ακαριαία τη ροπή και οι πλάτες των επιβατών… κολλούν στα καθίσματα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το πολυτελές σαλόνι του 208 με τους ιδιαίτερα γενναιόδωρους χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Όλα αυτά καθιστούν το e-208 σε ένα από τα πιο  πολυτάλαντα ηλεκτρικά supermini της ελληνικής αγοράς

10. Συνοδεύεται με τις νέες έξυπνες υπηρεσίες της Peugeot: Με τις διάφορες λύσεις φόρτισης και το ChargeMyCar με την υπηρεσία Free2Move ο οδηγός μπορεί να βρει έναν σταθμό φόρτισης όπου και αν βρίσκεται. Η εφαρμογή MyPeugeot επιτρέπει την διαχείριση ορισμένα από τα απομακρυσμένα χαρακτηριστικά του οχήματός σας, όπως φόρτιση και προ-θέρμανση ή ψύξη καμπίνας. Και υπάρχει ανάγκη για διαδρομές χωρίς το άγχος της αυτονομίας, το Mobility Pass επιτρέπει στον καταναλωτή να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε εξαιρετική τιμή.

10+1. Ελκυστικές τιμές και μικρός χρόνος απόσβεσης: Η γκάμα του ηλεκτρικού e-208 ξεκινά από τις 31.900 ευρώ για την έκδοση με τον φορτιστή των 7,4 kW και τα 33.500 ευρώ για την έκδοση με τον on board φορτιστή των 11,0 kW. Συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” και κέρδος από απόσυρση αυτοκινήτου, η τιμή μειώνεται δραστικά κατά χιλιάδες ευρώ.

Μην ξεχνάμε πως υπάρχει απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και από τον φόρο εταιρικής χρήσης. Και όπως όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνει πιο γρήγορα απόσβεση της αξίας του μέσα στον ωφέλιμο χρόνο ζωής του, σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο συμβατικό μοντέλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot e-208: Ιδανικό μέσα στην πόλη
Δοκιμή: Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 PS EAT8
Συγκριτικό: Peugeot 2008 1.5 Blue HDi 130 EAT8 vs Toyota C-HR 1.8 Hybrid e-CVT