Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πέφτουν και τα τελευταία οχυρά της αγνής σπορ οδήγησης!

Ελλάδα 2:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέφτουν και τα τελευταία οχυρά της αγνής σπορ οδήγησης!

ΝΕΑ

Πέφτουν και τα τελευταία οχυρά της αγνής σπορ οδήγησης!

ΝΕΑ

Όσοι προλάβατε να αγοράσετε ένα σπορ αυτοκίνητο χωρίς μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες είστε οι τυχεροί.

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτροκίνηση και ο γενικότερος “εξηλεκτρισμός” των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι αναμφίβολα η τάση της εποχής από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας.

Ούτε καν η Toyota η οποία πολλές φορές έχει εκφράσει τον σκεπτικισμό της για την βιασύνη με την οποία καθιερώνεται η ηλεκτροκίνηση.

Η Ιαπωνική εταιρία διατηρεί στην γκάμα της μία σειρά από εξαιρετικά σπορ μοντέλα με κλασικές λύσεις και συμβατικούς κινητήρες χωρίς κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση.

Advertisement
Advertisement

Ένα από αυτά, ίσως και το πιο οδηγοκεντρικό είναι το GR86, για το οποίο η εταιρία έχει εκφράσει πολλές φορές στο παρελθόν ότι θέλει να το κρατήσει όσο πιο μακριά από τις σύγχρονες επιλογές, με ατμοσφαιρικό κινητήρα και χωρίς ηλεκτρικά συστήματα για να είναι ελαφρύ.

Όμως δημοσιεύματα από την Ιαπωνία φέρνουν την εταιρία να ετοιμάζει την επόμενη γενιά του GR86 με αρκετές και σημαντικές αλλαγές.

Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν μία νέα πλατφόρμα, νέους κινητήρες και πιθανότατα μία εξηλεκτρισμένη διάταξη, η οποία προφανώς θα κλείσει τον κύκλο της μηχανολογικής απλότητας που χαρακτηρίζει την GR86.

Advertisement

Σύμφωνα με τις φήμες, το αυτοκίνητο θα αλλάξει πλαίσιο, το οποίο θα ανήκει στην Toyota πλέον, και μάλλον θα δανειστεί μία πιο κοντή εκδοχή της πλατφόρμας του Lexus IS.

Οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει θέλουν την Toyota να ενσωματώνει επίσης και ένα υβριδικό σύστημα έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στα πιο αυστηρά δεδομένα για τους ρύπους.

Advertisement

Όσο για τον κινητήρα, οι πληροφορίες θέλουν τον εξαιρετικό τρικύλινδρο του GR Yaris και GR Corolla να είναι η πρώτη επιλογή. Κάτι που σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα, θα ανεβάζει την ισχύ αρκετά πιο πάνω από τους 304 ίππους της GR Corolla.

Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν θα υπάρχει η επιλογή για μηχανικό κιβώτιο, όμως αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι η υιοθέτηση ενός υβριδικού συστήματος θα αυξήσει το βάρος και θα αλλάξει την καθαρόαιμη φιλοσοφία του μοντέλου.

Advertisement

Προς το παρόν όλα τα παραπάνω είναι στο επίπεδο των φημών αλλά η γενικότερη τάση της αγοράς δείχνει ότι δύσκολα το GR86 θα διατηρήσει τις βασικές αρχές της μέχρι τώρα φιλοσοφίας του, δηλαδή την μηχανική απλότητα και το χαμηλό βάρος.

Όσοι πιστοί αυτής της συνταγής, έχουν ακόμα χρόνο να προλάβουν να αγοράσουν ένα από τα τελευταία αγνά σπορ μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota GR86 1.6 turbo: Αυτό κι αν θα είναι έκπληξη!
Ξεπούλησε το Toyota GR86 στην Αγγλία (+video)
H τιμή της νέας Toyota GR86 στην Ελλάδα