Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Pagani: Ηλεκτρικά; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

Ελλάδα 19:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Pagani: Ηλεκτρικά; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

ΝΕΑ

Pagani: Ηλεκτρικά; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

ΝΕΑ

Για τον Horacio Pagani τα ηλεκτρικά supercars μπορεί να έχουν εξωφρενικές επιδόσεις, στερούνται όμως συναισθήματος.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί όλοι οι κατασκευαστές να βρίσκονται πλέον για τα καλά στον πυρετό της ηλεκτροκίνησης όμως υπάρχουν κάποιοι που επιμένουν να αντιστέκονται. Την ώρα που η Ferrari και η Lamborghini έχουν ξεκινήσει τα δικά τους σχέδια για ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Pagani δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη.

Σε συνέντευξη που έδωσε στο Βρετανικό Autocar το αφεντικό της εταιρίας, ο Horacio Pagani, εξήγησε τους λόγους που η ιταλική μάρκα με τα υπέροχα supercars δεν πρόκειται να μπει στην διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η Pagani έχει δημιουργήσει από το 2018 μία ομάδα η οποία μελέτησε το ενδεχόμενο παραγωγής ενός ηλεκτρικού supercar. Τα συμπεράσματα ήταν καταλυτικά, ιδίως σε ότι έχει να κάνει με το βάρος ενός τέτοιου αυτοκινήτου και την απουσία συναισθήματος που χαρακτηρίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Ο Pagani επισημαίνει ότι και οι μέθοδοι παραγωγής των μπαταριών κάθε άλλο παρά οικολογικές είναι. Ενώ σημειώνει το αυτονόητο, ότι δηλαδή τα supercars είναι τόσο λίγα μέσα στην γενικότερη παραγωγή αυτοκινήτων, που η επίδρασή τους στο περιβάλλον είναι αμελητέα.

Η έρευνα της Pagani έδειξε ότι για να φτιαχτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα χρειαζόταν μία μπαταρία τουλάχιστον 600 κιλών, νούμερο που είναι παραπάνω από το μισό του συνολικού βάρους της Huayra R η οποία δεν ξεπερνά τα 1.070 κιλά.

Advertisement

Η πρόκληση σύμφωνα με τον Pagani είναι να φτιάξεις ένα ηλεκτρικό supercar με το συναίσθημα που χαρακτηρίζει εκείνα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όμως αυτό είναι μάλλον ανέφικτο προς το παρόν, καθώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα έπρεπε να ζυγίζει κάτω από τα 1.300 κιλά.

Ο ίδιος έχει στην κατοχή του ένα Tesla έτσι ώστε να έρθει πιο κοντά στα δεδομένα της νέας εποχής, αν και θεωρεί ότι αυτοκίνητα σαν αυτά δεν χρειάζεται να έχουν τέτοιες επιδόσεις.

Advertisement

Πρόσθεσε επίσης ότι υπάρχει κάτι παράλογο. Αυτή την στιγμή το 90% της παγκόσμιας ενέργειας παράγεται από μη ανανεώσιμες πηγές. “Είναι ανόητο να σκεφτεί κανείς ότι μόλις λίγα supercars σε όλο τον κόσμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, όταν το 90% της ενέργειας παράγεται με λάθος τρόπο”.

Σε ότι αφορά το μέλλον, υποστήριξε ότι θα παραμείνει συνεργάτης της Mercedes στους κινητήρες και σε άλλα μηχανικά μέρη. Και επιβεβαίωσε ότι τα αυτοκίνητά του θα έχουν πάντα πολύ ξεχωριστό σχεδιασμό, καθώς αυτό αποτελεί κεντρικό στοιχείο της φιλοσοφίας της Pagani και ένα ξεκάθαρο στοιχείο του συναισθηματικού φορτίου που χρειάζεται να έχει ένα supercar.

Advertisement

Όπως λέει χαρακτηριστικά “Αν δουλεύεις μόνο στα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου όλα καταλήγουν να είναι ίδια. Αν όμως βάλεις φαντασία και στιλ, τότε δημιουργείς κάτι πραγματικά μοναδικό”. Κουβέντες που μόνον ένας Ιταλός μπορεί να διατυπώσει. Αλλά όπως έχει αποδείξει μέχρι σήμερα να τις κάνει και πράξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή είναι η πανάκριβη Pagani Codalunga (+video)
Φθινοπωρινή πρεμιέρα για την Pagani C10
Νέο supercar από την Pagani το Σεπτέμβριο