Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο κινητήρας του νέου Ζ θα είναι ο τελευταίος θερμικός της Nissan;

Ελλάδα 1:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο κινητήρας του νέου Ζ θα είναι ο τελευταίος θερμικός της Nissan;

ΝΕΑ

Ο κινητήρας του νέου Ζ θα είναι ο τελευταίος θερμικός της Nissan;

ΝΕΑ

Οι νέοι, πιο αυστηροί κανονισμοί που αφορούν τις εκπομπές ρύπων, θα επηρεάσουν και το μέλλον του κινητήρα που θα χρησιμοποιείται στο νέας γενιάς Nissan Z.

Advertisement
Advertisement

Το πολυαναμενόμενο κουπέ μοντέλο του Ιάπωνα κατασκευαστή, που θα κάνει την επίσημη παρουσίασή του στις 17 Αυγούστου, θα κινείται από το V6 των 3,0 λίτρων της Nissan με τα διπλά turbo.

Διάφορα μέσα ενημέρωσης από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αναφέρουν ότι το αμιγώς πισωκίνητο Nissan Z ή Fairlady Z για την τοπική αγορά, θα τροφοδοτείται από μία εξελιγμένη έκδοση του μοτέρ VR30DDTT, το οποίο ήδη υπάρχει στο Infiniti, Q50 Red Sport 400, όπως και στο Nissan Skyline 400R, με την ισχύ του να αγγίζει εκεί τους 405 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Να σημειωθεί ότι το δεύτερο πωλείται αποκλειστικά στην Ιαπωνία, ενώ κρίνοντας από τις πωλήσεις τους στις αγορές των ΗΠΑ και Κίνας, θεωρείται εξαιρετικά αμφίβολη η πιθανότητα να υπάρχει εξέλιξη σε ότι αφορά το συγκεκριμένο μοτέρ.

Πέραν του επερχόμενου «Z», το οποίο δυστυχώς δεν θα εμφανιστεί στη Γηραιά Ήπειρο, λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων, η Nissan θα τοποθετήσει τον twin-turbo V6 κινητήρα και στο νέας γενιάς GT-R (R36), με την χωρητικότητά του εδώ να είναι 3,8 λίτρα, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο. Μάλιστα, και παρά τις διάφορες φήμες, δεν θα υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με πάνω από 600 PS το καινούργιο Nissan GT-R
Το Nissan Z και σε έκδοση Nismo
Η Nissan θα φτιάξει Gigafactory μπαταριών στη Μ. Βρετανία έως το 2024

Advertisement