Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέος 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας για την FCA

Ελλάδα 1:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέος 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας για την FCA

ΝΕΑ

Νέος 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας για την FCA

ΝΕΑ

Η Fiat Chrysler Automobiles εργάζεται εντατικά επάνω σε ένα ολοκαίνουργιο turbo κινητήρα inline-six βενζίνης, αλλά μέχρι στιγμής, έχουμε ακούσει απλώς ανεπιβεβαίωτες φήμες για αυτή την περιβόητη μονάδα. Ας μάθουμε λοιπόν περισσότερα…

Advertisement
Advertisement

 

Τώρα, μια νέα κατάθεση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας έρχεται να αποδείξει ότι το έργο με την κωδική ονομασία GME-T6 (Global Medium Engine Turbo-6) βρίσκεται πράγματι στα σκαριά, αν και βρίσκεται ακόμη σε πρώιμα στάδια εξέλιξης. Ο 6κύλινδρος κινητήρας ενσωματώνει ένα νέο σύστημα EGR (επανακυκλοφορία καυσαερίων) για χρήση σε κινητήρες βενζίνης με υπερσυμπιεστή. Ο αριθμός ευρεσιτεχνίας 10.247.142 που κατατέθηκε στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας των Η.Π.Α., από την FCA US LLC απεικονίζει έναν κινητήρα που είναι πολύ παρόμοιος με τον GME-T4 in-four turbo κινητήρα της FCA, αλλά έχει προφανώς δύο επιπλέον κυλίνδρους.

Πιστεύεται ότι ο νέος inline-six κινητήρας θα τροφοδοτεί διάφορα αυτοκίνητα στη γκάμα της FCA και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η επερχόμενη τεχνολογία eBooster της εταιρείας, υπόσχεται να προσφέρει έως και 25% περισσότερη ισχύ εξαλείφοντας την υστέρηση του turbo, το γνωστό σε όλους lag. Η Moparinspiders αναφέρει ότι ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε διαφορετικές επιλογές ισχύος που θα κυμαίνονται από τους σχεδόν 360 ίππους έως περισσότερους από 500 ίππους. Η κορυφαία εκδοχή φημολογείται ότι θα χρησιμοποιηθεί ως αντικαταστάτης του αειθαλούς 7λιτρου HEMI V8.

Advertisement
Advertisement

Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν η συγχώνευση με την PSA θα επηρεάσει με οποιονδήποτε τρόπο την εξέλιξη του νέου κινητήρα inline-six. Η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σχεδιάζει να διατηρήσει και τις 13 μάρκες στο ενεργητικό της, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει ότι ο νέος κινητήρας υψηλής ισχύος θα μπορούσε να βρει εύκολα θέση κάτω από το καπό προϊόντων στη γκάμα και της PSA. Ενώ ένα εξακύλινδρο Peugeot ή Citroen φαίνεται εξαιρετικά απίθανο, ένα νέο Opel Insignia OPC ακούγεται σαν μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία…