Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέο Volvo XC90: Όλα όσα γνωρίζουμε

  • newsautoteam

Φουτουριστικό λουκ, προηγμένη πλατφόρμα, και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα παρέχει αφθονία χώρων στους επιβάτες. Αυτός θα είναι ο διάδοχος του τρίτου πιο επιτυχημένου μοντέλου της Volvo.

Το τρίτο ηλεκτρικό της μοντέλο, μετά τα compact XC40 Recharge και C40 Recharge ετοιμάζει η Volvo, αποκτώντας πρόσβαση στην κατηγορία των μεγάλων μηδενικών ρύπων SUV.

Το νέο μοντέλο θα χριστεί ως ο διάδοχος του XC90 και θα υιοθετήσει μια τελείως διαφορετική ονομασία, αποκλίνοντας από την υφιστάμενη πρακτική ονοματοδοσίας της Volvo, για «πάντρεμα» ενός αριθμού με γράμματα (βλ. ΧC90, V90 κ.ο.κ.).

Όπως γνωρίζουμε, το επερχόμενο μοντέλο θα βασίζεται στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα της Volvo υπό την ονομασία “SPA2”, η οποία θα είναι συμβατή με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και (αποκλειστικά) με ηλεκτρομοτέρ, ενώ θα είναι επεκτάσιμη για αυτόνομη οδήγηση, χωρίς να απαιτείται η επιτήρηση του οδηγού.

Σημειώνεται ότι το νέο XC90 (θα διατεθεί εντός του 2023) έχει ήδη προλογιστεί από το πρωτότυπο όχημα Concept Recharge, παρέχοντάς μας μια επαρκή πρώτη γεύση για τη σχεδιαστική γλώσσα του αμαξώματος και τη χωροταξία της καμπίνας.

Το πρωτότυπο Volvo Concept Recharge

Οι Σουηδοί μάλιστα αναμένεται να προβούν σε ριζοσπαστικά σχεδιαστικά τολμήματα, που θα προσδίδουν στο μεγάλο SUV ένα εκ βάθρων διαφορετικό λουκ, ορίζοντας το νέο όχημα ως «μοναδικό του είδους».

Στο εσωτερικό όπου θα ακολουθηθεί η φιλοσοφία “less is more” με μίνιμαλ προσανατολισμό και κυρίαρχο στοιχείο τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, αλλά και μεγάλη έμφαση στην ευρυχωρία.

Η πλατφόρμα SPA2 θα επιτρέψει στην ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου να έχει ένα επίπεδο πάτωμα, αλλά και κοντούς προβόλους. Μην ξεχνάμε, ότι στο μπροστινό μέρος δεν θα υπάρχει κάποιος κινητήρας εσωτερικής καύσης, κάτι που θα επιτρέψει την επέκταση της καμπίνας προς τα εμπρός, προς όφελος της άνεσης των επιβατών και της πρακτικότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου αποθηκευτικού χώρου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Παράλληλα, θα υπάρχει και τρίτη σειρά καθισμάτων για την ικανοποίηση των μεταφορικών αναγκών μιας μεγάλης οικογένειας.

«Τα συγκεκριμένα επιτεύγματα επέτρεψαν στους σχεδιαστές του Concept Recharge να αναδιατάξουν τα καθίσματα, να τελειοποιήσουν το προφίλ της οροφής και να χαμηλώσουν το καπό του αυτοκινήτου, διατηρώντας συγχρόνως την υψηλή θέση οδήγησης που εκτιμούν ιδιαίτερα οι οδηγοί μοντέλων όπως τα Volvo XC40, XC60 και XC90. Αυτή η προσέγγιση αποφέρει επίσης αεροδυναμικά οφέλη σε σχέση με ένα τυπικό SUV, βελτιώνοντας περαιτέρω την αυτονομία», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της η σουηδική εταιρεία.

Η Volvo τηρεί σιγή ισχύος σχετικά με τους κινητήρες τόσο της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης όσο και των συμβατικών εκδόσεων. Κρίνοντας όμως από την επιθυμία της να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, θεωρείται βέβαιο πως οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα ενσωματώνουν μια μορφή εξηλεκτρισμού –είτε ήπια υβριδικό σύστημα είτε plug-in hybrid.

Η τετρακίνηση φαίνεται ότι θα είναι στάνταρ, την ίδια ώρα που οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα προσφέρονται σε διάφορες εκδόσεις μπαταριών, μέγιστης αυτονομίας 500 χλμ.

Σημειώνεται ότι στην πλατφόρμα SPA2 θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης και η premium θυγατρική της Volvo, Polestar. Η τελευταία ετοιμάζει το “3” ένα SUV στις διαστάσεις του νέου XC90, με το λανσάρισμά του να είναι προγραμματισμένο για το 2023.

Το Polestar 3 θα πωλείται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, με τις κορυφαίες εκδόσεις να διακρίνονται για τις ισχυρές τους επιδόσεις, πετώντας το γάντι στα Audi E-tron και Porsche Macan EV.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το φθηνότερο ηλεκτρικό Volvo XC40 (+τιμές)
Δοκιμή: Volvo XC40 Recharge
Ποιος πήρε το πρώτο ηλεκτρικό Volvo που ήρθε στην Ελλάδα;

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto