Νέοι εξακύλινδροι κινητήρες από τη Mazda
ΝΕΑΝέοι εξακύλινδροι κινητήρες από τη Mazda
ΝΕΑΜπορεί να βρισκόμαστε στην εποχή του απότομου εξηλεκτρισμού, ωστόσο οι Ιάπωνες της Mazda δε βιάζονται να κάνουν την υπέρβαση στην επόμενη φάση.
Ανταυτού εξέλιξαν δύο νέα εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα, ένα βενζίνης σε σειρά χωρητικότητας 3.000 κ.εκ. και ένα diesel 3,3 λίτρων τεχνολογίας e-Skyactiv D.
WHAT CAR
Αμφότεροι οι δύο νέοι κινητήρες -αν και διαθέτουν περισσότερους κυλίνδρους σε σχέση με αυτούς των 2.0 και 2.2 λίτρων που αντικαθιστούν- δεν έχουν αυξημένο βάρος, ενώ και η κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τη Mazda κυμαίνεται στα ίδια ή και χαμηλότερα επίπεδα.
Οι Ιάπωνες αρέσκονται έτσι και αλλιώς στο να προβάλλουν τις δικές τους τεχνολογίες. Αυτό συνέβη και με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με πολύδισκο συμπλέκτη στη θέση του μετατροπέα και όχι με μετατροπέα ροπής ούτε διπλού συμπλέκτη.
Πρόσφατα η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε το CX-60, το οποίο αναμένεται να εγκαινιάσει τους νέους κινητήρες (θα συνεργάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V), ενώ θα ακολουθήσουν αργότερα τα CX-70 (μονάχα στις ΗΠΑ), CX-80 και CX-90 στις ευρωπαϊκές χώρες (Στην Ελλάδα το ιαπωνικό SUV αναμένεται το φθινόπωρο του 2022).
Η Mazda έχει ποντάρει πολλά στη νέα πλατφόρμα Skyactiv Multisolution Scalable Architecture, ένα από τα ατού της οποίας, είναι η δυνατότητα Plug-In hybrid εκδόσεων (το CX-60 είναι το πρώτο στην ιστορία της εταιρείας) αλλά και η προσθήκη των νέων εξακύλινδρων -σε σειρά- μηχανικών συνόλων με μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda CX-60: Οι πρώτες πληροφορίες για το SUV των 300 ίππων
Δεύτερο teaser για το νέο Mazda CX-60 (+video)
Mazda: Η Ιστορία του κόκκινου χρώματος (+video)