Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτό είναι και επίσημα το νέο Mazda CX-60

Ελλάδα 11:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό είναι και επίσημα το νέο Mazda CX-60

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτό είναι και επίσημα το νέο Mazda CX-60

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Με αρκετές πρωτιές μπαίνει στην αγορά των μεγάλων SUV το Mazda CX-60. Το πρώτο PHEV, το ισχυρότερο -για την ώρα- Mazda με νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και με set-up ανάλογο με ενός σπορ αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

Το CX-60 είναι το πρώτο από τα δύο νέα μοντέλα της εταιρείας στις μεγάλες κατηγορίες που θα παρουσιαστούν σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα δύο χρόνια. Ταξιδέψαμε μέχρι την Φρανκφούρτη για μία πρώτη -στατική- επαφή.

Για την Mazda το CX-60, είναι ένα SUV, που συνδυάζει τις τελευταίες περιβαλλοντικές επιδόσεις με την οδηγική απόλαυση που βρίσκεται σε κάθε Mazda.

Το πρώτο plug-in πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης της εταιρείας, αντιπροσωπεύει όλα όσα έχει ενσωματώσει η Mazda στο DNA της τα τελευταία 100 χρόνια, τόσο σε τεχνολογία, όσο και στον τρόπο που κατασκευάζονται τα μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Σχεδίαση κλασικού σπορ αυτοκινήτου: Κινητήρας εμπρός/ κίνηση πίσω

Το δυναμικό στυλ του Mazda CX-60, εκφράζει την παράδοση του σχεδιασμού Kodo, που προβάλει την ανθεκτικότητα και την αρχιτεκτονική των μοντέλων SUV, ενώ την συνδυάζει με την κίνηση στους πίσω τροχούς (στις δικίνητες εκδόσεις).

Advertisement

Ο εσωτερικός σχεδιασμός συνδυάζει διαφορετικά υλικά και υφές, όπως ξύλο σφενδάμου, δέρμα nappa, μοναδικά επεξεργασμένα ιαπωνικά υφάσματα, λεπτομέρειες χρωμίου και μια ιδιαίτερη συρραφή υλικών στο ταμπλό του πίνακα οργάνων.

Όμως η Mazda «πήγε» την σχεδίαση και τις εφαρμογές ένα (ή μάλλον περισσότερα) βήματα μπροστά. Οι ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες έχουν επανεξεταστεί και βελτιωθεί, για να εφαρμόσουν και εδώ την οδηγική εμπειρία Jinba-Ittai (την απόλυτη ένωση αναβάτη και άλογου), όπως στα σπορ αυτοκίνητα της Mazda.

Advertisement

Οδηγική εμπειρία Jinba-Ittai σε… ηλεκτρονική μορφή

Εδώ μπαίνει στο… παιχνίδι το σύστημα εξατομίκευσης οδηγού της Mazda. Θα αναγνωρίσει, αυτόν που θα καθίσει στο κάθισμα του οδηγού και θα προσαρμόσει αυτόματα το περιβάλλον -θέση καθίσματος, τιμόνι, καθρέφτες, HUD, ακόμη και τις ρυθμίσεις ελέγχου ήχου και κλίματος- ώστε να ταιριάζει στη σωματική διάπλασή του καθώς και στις προσωπικές του προτιμήσεις.

Advertisement

Το σύστημα Plug-in Hybrid

Το Mazda CX-60 PHEV είναι το πρώτο, που θα έρθει στην Ευρώπη, με σύστημα κίνησης που συνδυάζει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού Skyactiv-G 2.5 με έναν μεγάλο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μια μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 17,8 kWh / 355V.

Αυτός ο συνδυασμός κινητήρα και ηλεκτρικού μοτέρ προσφέρει συνολική ισχύ 327 ίππων και 500 Nm ροπής, κάτι που το κάνει το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της Mazda. Το Mazda CX-60 PHEV, επιταχύνει από 0-100 χλμ σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα (περιορισμένη). Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου WLTP είναι μόλις 1,5-1,6 l/100 χλμ και οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 WLTP στα μόλις 33-37 γρμ/χλμ.

Το Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV προσφέρει 63 χιλιόμετρα οδήγησης με τον ηλεκτροκινητήρα σε ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα. Με κανονική φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος (συμβατή με τροφοδοτικά 220-240V) η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως (από άδεια) σε περίπου 4 ώρες.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα και όσο το δυνατόν πιο χαμηλά στο αμάξωμα δίνει στο νέο Mazda CX-60 PHEV ένα ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα μόνιμο σύστημα τετρακίνησης που ενσωματώνει μεταφορά ροπής με άξονα εμπρός-πίσω, δίνει στον οδηγό μία ενισχυμένη αίσθηση ασφάλειας, αλλά και ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Η τετρακίνηση συνδυάζεται με νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης e-Skyactiv X 3,0 λίτρων και πετρελαιοκινητήρες Skyactiv-D 3,3 λίτρων. Με το M Hybrid Boost (ήπιο υβριδικό σύστημα 48V της Mazda) συνδυάζουν υψηλή απόδοση με εξαιρετική οικονομία καυσίμου και απόδοση εκπομπών.

Οι τρεις επιλογές κινητήρων συνδυάζονται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και το σύστημα i-Activ All-Wheel Drive της Mazda. Το μοτέρ πετρελαίου e-Skyactiv D και ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X μπορούν να είναι και δικίνητα (κίνηση στους πίσω τροχούς). Το Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) προσφέρει μια επιλογή από τέσσερις λειτουργίες οδήγησης (συν λειτουργία EV για το PHEV) για ασφάλεια και οδηγική απόλαυση σε κάθε επιφάνεια οδήγησης.

Στο CX-60, η πολυλειτουργική αρχιτεκτονική Skyactiv της Mazda, έχει δεχθεί πολλές βελτιώσεις που ενισχύουν την δυναμική οδήγηση. Αυτές περιλαμβάνουν την ακαμψία του αμαξώματος, ανάρτηση που μειώνει (δραστικά) τις κλίσεις του αμαξώματος οχήματος κατά την οδήγηση με το σύστημα ελέγχου Mazda – Kinematic Posture Control (KPC). Μια ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού i-Activsense  εξασφαλίζει ενεργή ασφάλεια στο υψηλότερο επίπεδο και στοχεύει σε αξιολόγηση ασφάλειας Euro NCAP 5 αστέρων.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης 

Αρκετές νέες τεχνολογίες κάνουν ντεμπούτο στο Mazda CX-60 όπως τα: See-Through View – μια οθόνη επόμενης γενιάς 360 μοιρών με εκτεταμένο οπτικό πεδίο σε χαμηλές ταχύτητες. Hill Descent Control (HDC), το οποίο βοηθά στην ασφαλή κατάβαση απότομων πλαγιών με ολισθηρές ή τραχιές οδικές επιφάνειες. Cruise Control (i-ACC), το οποίο μπορεί πλέον να ενσωματώνει όρια ταχύτητας από την αναγνώριση σήματος κυκλοφορίας και προειδοποίηση εξόδου οχήματος (BSM) για χρήστες οδών που πλησιάζουν προς τα πίσω.

Το Mazda CX-60 με μία ματιά

  • Δυναμικό σχήμα με βαθιές γραμμές και μακρύ εμπρός τμήμα/minimal πίσω σιλουέτα
  • Νέα μπροστινή μάσκα, με νέα οπτική υπογραφή. Φωτιστικά σώματα τοποθετημένα το ένα επάνω στο άλλο στα εμπρός φώτα.
  • Νέο λευκό premium χρώμα αμαξώματος rhodium λευκό premium μεταλλικό
  • Επιλογή στις ζάντες αλουμινίου 18 ή 20 ιντσών

Εσωτερικό

  • Ο πίνακας οργάνων ελέγχου διαθέτει συνεχείς γραμμές. Αυτές συνδέονται με το σχήμα των αεραγωγών και των διακοσμητικών στις επενδύσεις των θυρών ενισχύοντας την αίσθηση ευρυχωρίας του εσωτερικού
  • Εργονομική και υποστηρικτική η θέση οδήγησης. Ρύθμιση ύψους καθίσματος χωρίς αλλαγή στάσης επιβατών, τιμόνι 45 mm.
  • Το νέο σύστημα εξατομίκευσης οδηγού αναγνωρίζει τον οδηγό και προσαρμόζει αυτόματα τη θέση του καθίσματος, το τιμόνι, τους καθρέφτες, το HUD, ακόμη και τις ρυθμίσεις του ήχου και του κλιματισμού.

Διαστάσεις

  • Το Mazda CX-60 έχει μήκος 4745 mm, πλάτος 1890 mm, ύψος 1680 mm και μεταξόνιο 2870 mm
  • Η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης είναι στα 570 λίτρα, που αυξάνεται στα 1148 λίτρα με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα επίπεδα.
  • Σύστημα αρμονικής ακουστικής της Mazda με νέα τεχνολογία noise cancellation (ακύρωση θορύβου ή ενεργή μείωση θορύβου) για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο.
  • Ηχοσύστημα Bose 12 ηχείων με επεξεργασία σήματος SoundStage και τεχνολογία αντιστάθμισης θορύβου BassMatch, Centrepoint 2 Surround και Audio Pilot 2.

Κινητήρες και υβριδικά συστήματα

  • Η κορυφαία έκδοση Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV, αποτελείται από κομμάτια του Skyactiv-G 2.5, τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού, ηλεκτροκινητήρας 100 kW και μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής χωρητικότητας 355V, 17,8 kWh. Συνολική ισχύς 327 ίππων και 500 Nm ροπής.
  • Θα υπάρχουν επίσης κινητήρες ντίζελ, νέας γενιάς, εξακύλινδρος (σε σειρά), 3,0 λίτρων e-Skyactiv X και πετρελαιοκινητήρες Skyactiv-D 3,3 λίτρων.
  • Οι κινητήρες straight-six διαθέτουν M Hybrid Boost – το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V της Mazda
  • Οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda CX-60: Οι πρώτες πληροφορίες για το SUV των 300 ίππων
Δεύτερο teaser για το νέο Mazda CX-60 (+video)
Mazda: Η Ιστορία του κόκκινου χρώματος (+video)