Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Νέες χειμερινές δοκιμές για το επερχόμενο Ford Mondeo Evos

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Ford θα επανέλθει στη μεσαία κατηγορία με το Mondeo Evos. Πρόκειται για ένα crossover – απάντηση στη μειωμένη ζήτηση των πελατών για παραδοσιακά οικογενειακά σεντάν.

Το Mondeo Evos έχει δοκιμαστεί σε χειμερινές συνθήκες και θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο για τη Ford. Αναμένεται να πουληθεί στην αγορά των ΗΠΑ ως το Fusion της επόμενης γενιάς.

Το Mondeo που παρουσιάστηκε το 1992, ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που βοήθησαν στην εμπορική επιτυχία της Ford. Ήταν ένα από τα πρώτα μοντέρνα Ford που ήταν πραγματικά υπέροχο στην οδήγηση. Και τώρα, σχεδόν 30 χρόνια μετά την εισαγωγή του, η Ford φαίνεται να αναζητά έναν αξιόμαχο αντικαταστάτη του.

Οι πωλήσεις παραδοσιακών σεντάν καθώς και MPV, μειώθηκαν τα τελευταία 20 χρόνια, καθώς οι αγοραστές συρρέουν στα πιο μοντέρνα και κομψά crossover και SUV.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το νέο Mondeo αποτελούν ακόμη μυστήριο, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: το μοντέλο δεν θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, τουλάχιστον όχι αρχικά. Ένα σύστημα απόληξης εξάτμισης σε μερικά από τα πίσω πλάνα των πρωτοτύπων, επιβεβαιώνει ότι η Ford θα προχωρήσει με υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία σε πρώτη φάση.

Το Mondeo θα πατά στην ίδια πλατφόρμα C2 με τα Focus και Kuga, επειδή έχει σχεδιαστεί με την ευελιξία να υποστηρίζει μια σειρά μεγεθών μοντέλου και στυλ αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων των crossover. Βασικά, αυτή η αρχιτεκτονική μπορεί επίσης να φιλοξενήσει μια πλήρη γκάμα υβριδικών κινητήρων που περιλαμβάνουν 48-volt ήπιο υβριδικό σύστημα αλλά και plug-in υβριδική τεχνολογία. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το Mondeo θα προσφέρεται με μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα βενζινοκινητήρων.

Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να μεταφερθεί από το Kuga και περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Στο Mondeo η ηλεκτρική αυτονομία πιθανότατα θα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα, επειδή οι περαιτέρω εξελίξεις στην τεχνολογία μπαταριών θα μπορούσαν να επιτρέψουν στη Ford κάτι τέτοιο, ενώ αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η τοποθέτηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας.

Είναι πιθανό η Ford να προσαρμόσει την πλατφόρμα C2 προκειμένου να υποστηρίξει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αργότερα, ωστόσο η προσέγγιση της εταιρείας στα EV φαίνεται να είναι συγκεκριμένη. Η νέα Mustang Mach-e βασίζεται σε μια ειδική πλατφόρμα EV και η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης ότι θα εξελίξει ένα ηλεκτρικό όχημα με βάση την πλατφόρμα MEB του VW Group που χρησιμοποιείται κάτω από το ID.3 hatch.

Η Ford προωθεί τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της και επενδύει περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια για αυτό τον σκοπό. Μέχρι το τέλος του 2022, η μάρκα στοχεύει να έχει πουλήσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα.

Διαβάστε επίσης:
Το Ford Mondeo επιστρέφει ως crossover
Ford Mondeo: Μόνο υβριδικό με μοτέρ βενζίνης
H Mustang Mach-E κονταροχτυπιέται με το… pit crew της Ford (video)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto