Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(3) {
  [554739]=>
  object(WP_Post)#7141 (24) {
    ["ID"]=>
    int(554739)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-05-05 11:56:52"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-05 08:56:52"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(50) "230505115652_Rimac energy storage-technology_I (2)"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(48) "230505115652_rimac-energy-storage-technology_i-2"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-05-05 11:56:52"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-05 08:56:52"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(554732)
    ["guid"]=>
    string(103) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/05/230505115652_Rimac-energy-storage-technology_I-2.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [554741]=>
  object(WP_Post)#7142 (24) {
    ["ID"]=>
    int(554741)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-05-05 11:57:07"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-05 08:57:07"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(31) "230505115707_Rimac Technology_I"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(31) "230505115707_rimac-technology_i"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-05-05 11:57:07"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-05 08:57:07"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(554732)
    ["guid"]=>
    string(86) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/05/230505115707_Rimac-Technology_I.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [554742]=>
  object(WP_Post)#7143 (24) {
    ["ID"]=>
    int(554742)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-05-05 11:57:10"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-05 08:57:10"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(30) "230505115710_Rimac Energy logo"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(30) "230505115710_rimac-energy-logo"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-05-05 11:57:10"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-05 08:57:10"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(554732)
    ["guid"]=>
    string(85) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/05/230505115710_Rimac-Energy-logo.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Νέες μπαταρίες από τη Rimac αλλά όχι για αυτοκίνητα

  • newsautoteam

Η Rimac, μέσω της θυγατρικής της Rimac Energy, παρουσίασε μια νέα συστοιχία συσσωρευτών για την αποθήκευση ενέργειας.

Η Rimac ξεκίνησε ως μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία αλλά εξελίσσεται σε έναν μεγάλο όμιλο.

Μετά την ίδρυση της Rimac Automobili και της Rimac Technology, η οποία έχει ως αντικείμενο την εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών, ηλεκτροκινητήρων, λογισμικού και λοιπών συστημάτων που είναι απαραίτητα για την κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος, συστήθηκε και η Rimac Energy.

Οι άνθρωποι της τελευταίας δημιουργήσαν και παρουσίασαν μια νέα συστοιχία μπαταριών για βιομηχανική χρήση. Αυτή ονομάζεται «ESS» («Energy Storage Systems») και ακόμα βρίσκεται σε επίπεδο εξέλιξης.

Όπως ανακοινώθηκε, το πρωτότυπο της συσκευής θα ολοκληρωθεί το 2024 και η παραγωγή του για εμπορική χρήση θα αρχίσει εντός του 2025.

Σκοπός των στελεχών της εταιρείας είναι να ανταγωνιστούν την Tesla αλλά και την BYD σε αυτόν τον τομέα, δηλαδή αναφορικά με τον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας. Θυμίζουμε ότι η αμερικανική εταιρεία έχει δημιουργήσει τα Powerwall και Megapack ενώ η κινεζική το Cube T28.

Τα στελέχη της Rimac Energy δεν αποκάλυψαν τον τύπο κελιών που χρησιμοποιούν στην «ESS». H λογικότερη επιλογή είναι η λύση LFP (φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου).

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η συστοιχία έχει κατά 50% μικρότερες απώλειες και ότι το αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα είναι κατά 40% μικρότερο σε σχέση με την πιο προηγμένη τεχνολογία που εφαρμόζεται τώρα. Μένει να δούμε εάν θα πρόκειται για έναν υπερπυκνωτή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΣΗΣ:
Στα άδυτα της Rimac
Το drift mode του Rimac Nevera σε κάνει… μάγκα
Rimac Nevera: Το ταχύτερο ηλεκτρικό στον κόσμο (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ