Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα βασική έκδοση για τη BMW iX2

Ελλάδα 3:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Νέα βασική έκδοση για τη BMW iX2

ΝΕΑ

Νέα βασική έκδοση για τη BMW iX2

ΝΕΑ

Η BMW ανακοίνωσε ότι δημιούργησε μια καινούργια έκδοση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης iX2 η οποία είναι πιο προσιτή οικονομικά.

Advertisement
Advertisement

Η iX2 δημιουργήθηκε ως ένα «δυνατό χαρτί» της BMW στην κατηγορία των πολυτελών αμιγώς ηλεκτροκίνητων SUV οχημάτων. Τόσο για να ανταγωνιστεί άμεσα τους άλλους δύο Γερμανούς κατασκευαστές όσο και για να επεκτείνει την γκάμα της με τα οχήματά της αυτής της τεχνολογίας κίνησης.

Το ιδιαίτερο στυλ αμαξώματος της iX2 είναι αυτό που εφαρμόστηκε στην καινούργια γενιά της X2. Αν «ξένισε» κάπως στην έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του μοντέλου είναι πιο αποδεκτή.

Η BMW παρουσίασε αρχικά την iX2 xDrive30, δηλαδή αυτή που διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος 313 ίππων και μέγιστης συνδυαζόμενης ροπής 494 Nm.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, τα στελέχη της εταιρείας αποφάσισαν να δημιουργήσουν και τη δικίνητη εκδοχή για να είναι προσιτή σε ευρύτερο αγοραστικό κοινό. Η iX2 eDrive20, όπως ονομάζεται, έχει έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος βρίσκεται στον εμπρός άξονα.

Σύμφωνα με την εταιρεία η μέγιστη ισχύς του Sports Activity Coupé (SAC), όπως ονομάζει το μοντέλο, είναι 204 ίπποι/8.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 250 Nm/0-4.900 σ.α.λ.

Advertisement

Το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ. σε 8.6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.

Advertisement

Οι μπαταρίες της iX2 eDrive20 είναι ιόντων λιθίου και έχουν πραγματική ενεργειακή χωρητικότητα 64,8 kWh. Όπως ανακοίνωσε η BMW, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας είναι 15,3-16,9 kWh/100 χλμ. (κατά «WLTP») και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 439-478 χλμ. (κατά «WLTP»).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η BMW iX2 εισβάλει στο Fortnite
Η μυστική i16 της BMW που δεν είδε ποτέ το φως του ήλιου
Η BMW XM μπορεί να γίνει ακόμα πιο εμφατική (+video)