Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα Toyota Corolla: Kορυφαία υβριδική τεχνολογία, premium ποιότητα

Ελλάδα 15:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Νέα Toyota Corolla: Kορυφαία υβριδική τεχνολογία, premium ποιότητα

ΝΕΑ

Νέα Toyota Corolla: Kορυφαία υβριδική τεχνολογία, premium ποιότητα

ΝΕΑ

Έχοντας πίσω της 55 χρόνια ιστορίας και παράδοσης η Toyota Corolla φθάνει στις μέρες μας ως μια από τις παγκόσμιες σταθερές της αυτοκίνησης, συνδυάζοντας μοναδικά χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας σε ένα αυτοκίνητο που μιλά στην καρδιά κάθε αγοραστή σε όλο τον κόσμο.

Advertisement
Advertisement

Όταν πριν πεντέμισι και πλέον δεκαετίες, η πρώτη γενιά της Corolla έκανε δειλά την εμφάνισή της στην αγορά, η Toyota έφερνε στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο που έμελλε να ταυτιστεί όχι μόνο με την μοίρα της εταιρίας αλλά και με το σύνολο της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Πενήντα και πλέον χρόνια αργότερα, και με πάνω από 50 εκατομμύρια πωλήσεις σε κάθε γωνιά του πλανήτη, η Corolla αποτελεί πλέον ένα όνομα-σύμβολο για την σχέση του ανθρώπου με το αυτοκίνητο, έναν μύθο που όλοι σε κάποια φάση της ζωής μας συνδεθήκαμε μαζί του.

Η Corolla ήταν και παραμένει ότι πιο εμβληματικό έχει δημιουργήσει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Και συνεχίζει απτόητη προσθέτοντας νέες εμπειρίες, διαφορετικούς προσανατολισμούς, και πολύ σύγχρονες τεχνολογίες, παραμένοντας όμως πεισματικά το αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όλο τον κόσμο και στο οποίο κάθε καταναλωτής θα βρει το δικό του λόγο για να της παραδοθεί.

Το παγκόσμιο best seller συνεχίζει και στις μέρες μας αυτή την μυθική πορεία, όντας πλέον απόλυτα σύγχρονη και ενημερωμένη στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, και την ίδια στιγμή απόλυτα ώριμη και ξεκάθαρη στις προσδοκίες και στα στα υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας που έχει να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό σε κάθε κοινωνική τάξη και σε κάθε πολιτισμικό και οικονομικό υπόβαθρο σε όλη την υφήλιο.

Advertisement
Advertisement

Στην δωδέκατη γενιά της που βρίσκεται ανάμεσά μας και στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα, η Corolla εφοδιάζεται με ιδιαίτερα εξελιγμένες τεχνολογίες όπως τα υβριδικά της συστήματα, ένα αμάξωμα με premium αύρα, μία πληθώρα εκδόσεων σε αμαξώματα και γκάμα κινητήρων και ένα άκρως εξελιγμένο πακέτο ψηφιακών τεχνολογιών για την διασύνδεση και την ασφάλεια των επιβατών.

Η νέα Corolla δείχνει ξεκάθαρα να βρίσκεται σε μία από τις πιο ολοκληρωμένες φάσεις της ιστορίας της, με ηγετική παρουσία σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές και με σταθερή υπεραξία σε αγορές όπως η ελληνική, όπου μία Corolla είναι πάντα το διαβατήριο για ξεκούραστες και απροβλημάτιστες διαδρομές, κάτι που ενισχύεται και από το απίστευτο επίπεδο εξυπηρέτησης της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Advertisement

Η τελευταίας γενιάς Corolla βασίζεται πάνω σε μία πολύ σύγχρονη πλατφόρμα, την TNGA GA-C, η οποία εξασφαλίζει 60% μεγαλύτερη ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ως αποτέλεσμα αυτού είναι πως πέρα από το ότι είναι ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα της κατηγορίας της σε ενδεχόμενο σύγκρουσης, είναι πλέον και ένα fun to drive όχημα, ένα αυτοκίνητο δηλαδή που εξιτάρει τον οδηγό του και του παρέχει ευχάριστες οδηγικές εμπειρίες.

Advertisement

Η σχεδίαση της νέας Corolla ακολουθεί μία πιο δυναμική σχεδιαστική προσέγγιση, με ξεκάθαρα σπορτίφ χαρακτήρα (ιδίως στην πεντάθυρη έκδοση. Εντυπωσιακό είναι και το εμπρός μέρος με την χαμηλή μάσκα και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα, ενώ και ο αεροδυναμικός συντελεστής στο 0,30 εξασφαλίζει κορυφαία οικονομία αλλά και μειωμένο θόρυβο στην καμπίνα των επιβατών στα μεγάλα ταξίδια.

Το σαλόνι είναι ένα ακόμα από τα δυνατά “χαρτιά” της νέας Corolla, με την παραδοσιακή επιμονή της Toyota να προσφέρει στους πελάτες της ότι πιο ποιοτικό και ανθεκτικό υπάρχει στα υλικά που αποτελούν το ταμπλό, με στόχο να αντέξουν “μια ζωή”.

Advertisement

Στην τελευταία γενιά, η premium ποιοτική αίσθηση συνδυάζεται με κορυφαίους χώρους για επιβάτες, πολλές πρακτικές λύσεις για τις μεταφορικές ανάγκες, καθώς και ένα πλούσιο ψηφιακό πακέτο εξοπλισμού, όπως ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων, το Head Up Display με τις ευμεγέθεις ενδείξεις, την κάμερα οπισθοπορείας, και το κορυφαίο σύστημα πολυμέσων με την υψηλής ανάλυσης οθόνη των 8,0 ιντσών, το οποίο έχει πολλές δυνατότητες διασύνδεσης και ένα μεγάλο εύρος λειτουργιών και ψηφιακών παροχών.

Στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στους κινητήρες, τα φώτα επικεντρώνονται πάνω στο υβριδικό σύστημα της Toyota, το οποίο πλέον βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του, και έχει φθάσει σε εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης, οικονομίας αλλά και αξιοπιστίας. Το υβριδικό αυτό σύστημα διατίθεται σε δύο εκδόσεις.

Η πρώτη με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και συνδυαστική ισχύ μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα στους 122 ίππους και 142 Nm, με την κατανάλωση να βρίσκεται στα μόλις 3,3 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 στα 76 gr/km. Και η δεύτερη με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων έχει συνδυαστική ισχύ 180 ίππων και ροπή 190 Nm, με τη μέση κατανάλωση να φθάνει στα 3,7 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 85 gr/km.

Και στις δύο περιπτώσεις το νέο υβριδικό σύστημα είναι πιο συμπαγές σε διαστάσεις και πιο ελαφρύ, και συνοδεύεται από μία νέας γενιάς και υψηλότερης απόδοσης μπαταρία NiMΗ. Υπάρχει επίσης το αυτόματο κιβώτιο e-CVT στην πιο εξελιγμένη του μορφή, παρέχοντας την δυνατότητα στο σύστημα να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια έως και στο 40% μίας τυπικής αστικής διαδρομής.

Αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι για την μπαταρία η Toyota παρέχει έως 11 χρόνια εγγύηση καθώς και την 6ετή πλήρη εγγύηση που απολαμβάνει κάθε μοντέλο της για τα βασικά μέρη του αυτοκινήτου.

Εκτός από τις υβριδικές λύσεις, υπάρχουν δύο ακόμα επιλογές σε ό,τι αφορά τους κινητήρες της νέας Corolla. Η πρώτη από αυτές αφορά τον ιδιαίτερα εξελιγμένο turbo τετρακύλινδρο των 1,2 λίτρων ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και μέγιστη ροπή 185 Nm.

Πρόκειται για ένα από τα πιο μοντέρνα σύνολα σε αυτήν την κατηγορία, με Dual VVT-iW σύστημα για τις βαλβίδες, ειδική επίστρωση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτίωση της απόδοσης, ενώ συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT ή ένα μηχανικό 6τάχυτο με τεχνολογία iMT.

H μέση κατανάλωση είναι 5,2 lt/100 km ενώ οι εκπομπές CO2 με βάση το πρότυπο WLTP είναι 138 gr/km. Tέλος, στην έκδοση sedan, προσφέρεται και η επιλογή του κινητήρα των 1,5 λίτρων με απόδοση 125 ίππων, μέση κατανάλωση 5,7 lt/100 km και εκπομπές CO2 129 gr/km.

Πέρα από την πληθώρα επιλογών σε κινητήρες και τεχνολογίες, η Toyota προσφέρει τη νέα Corolla και σε τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων, δημιουργώντας έτσι την πιο πλήρη γκάμα σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Εκτός από την κλασική hatchback, διατίθεται επίσης η sedan και η station wagon με την ονομασία Touring Sports. Kαι οι δύο αυτές εκδόσεις εστιάζουν σε ένα πιο οικογενειακό κοινό, με ανάγκες για μεγαλύτερους χώρους και πιο πρακτικές λύσεις. Η κύρια διαφοροποίηση, πέρα από την αλλαγή στις διαστάσεις, εντοπίζεται στον χώρο αποσκευών, με το Sedan να φθάνει τα 471 λίτρα και το Touring Sports τα 596. Α

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η έκδοση Touring Sports διατίθεται με τις δύο υβριδικές κινητήριες μονάδες, ενώ η Sedan προσφέρεται με το υβριδικό σύστημα του κινητήρα των 1,8 λίτρων ή με τον κινητήρα βενζίνης των 1,5 λίτρων. Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων εξοπλισμού έτσι ώστε ο κάθε αγοραστής να βρει την Corolla που ταιριάζει στις ανάγκες και τον προϋπολογισμό του.

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ξεκάθαρα ότι η Τoyota δεν επαναπαύεται στις περγαμηνές και την τεράστια παράδοση της Corolla, αλλά συνεχίζει να την εξελίσσει και να την διατηρεί στην κορυφή της κατηγορίας της.

Υπερπλήρης σε σύγχρονες τεχνολογίες, με μεγάλη γκάμα κινητήρων όπου ξεχωρίζουν τα υβριδικά συστήματα, με πολλές εκδόσεις και πρακτικές επιλογές, και με premium ποιοτικά χαρακτηριστικά στο σαλόνι, η νέα Corolla κοιτάζει με σεβασμό και πλήρη επίγνωση την ιστορία των πέντε και πλέον δεκαετιών και αντιμετωπίζει το μέλλον με την απόλυτη βεβαιότητα του παγκόσμιου best seller για πολλά-πολλά χρόνια ακόμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ειδική «Γιαπωνέζικη» έκδοση για τα 50 εκ. Toyota Corolla
Έκδοση Nurburgring για την Toyota Corolla
Νέα Toyota Corolla Cross GR Sport: Υπερυψωμένη και σπορτίφ (+video)