Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Williams Advanced Engineering: Νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά

Ελλάδα 18:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Williams Advanced Engineering: Νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Williams Advanced Engineering: Νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα επιβάλλουν την αναγκαιότητα για την ύπαρξη αντίστοιχων πλατφορμών για την κατασκευή τους. Η Williams Advanced Engineering (WAE) δημιούργησε μία καινούργια για hypercars.

Advertisement
Advertisement

H νέα πλατφόρμα έχει την κωδική ονομασία «EVR» και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη και πολύ υψηλές επιδόσεις.

Οι άνθρωποι της Williams Advanced Engineering (WAE), οι οποίοι την κατασκεύασαν ανακοίνωσαν ότι η εξέλιξή της θα διαρκέσει τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα. Στη συνέχεια, θα τη χρησιμοποιήσουν για να εξελίξουν ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό hypercar το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί εντός του 2024.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τη WAE, η νέα πλατφόρμα συνδυάζει ένα όσο το δυνατό ελαφρύτερο σασί με μπαταρίες 85 kWh. Η μέγιστη ισχύς στην οποία η EVR δύναται να αντέχει χωρίς πρόβλημα είναι έως σχεδόν 2.245 ίππους (2.244, για την ακρίβεια). Αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε ένα πισωκίνητο όχημα, είτε σε τετρακίνητο και να ενσωματώσει και περισσότερους των δύο ηλεκτροκινητήρες.

Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία που θα επιτρέπουν οι μπαταρίες θα ξεπερνά τα 450 χλμ. και θα μπορούν να φορτίσουν ως το 80% σε είκοσι λεπτά της ώρας, σε ταχυφορτιστή.

Advertisement

Η καινούργια πλατφόρμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα είτε με coupé είτε με targa αμάξωμα, για μοντέλα που ανήκουν στην κατηγορία Gran Turismo ή για υψηλών επιδόσεων ή για αγωνιστικά που θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε πίστα.

Advertisement

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Williams Advanced Engineering, με αυτή, ένα hypercar με βάρος μικρότερο από 1.800 κιλά θα μπορεί να επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του να ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα.

Η βρετανική εταιρεία εξελίσσει και το σύστημα παραμετροποίησης της ενέργειας και της απόδοσης ισχύος (που θα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει το αντίστοιχο πρόγραμμα κάθε φορά) όπως και αυτό το οποίο θα ελέγχει την εφαρμογή της ροπής στους τροχούς και θα λειτουργεί όπως το αντίστοιχο «torque vectoring».

Advertisement

Όπως έγινε γνωστό, η Williams Advanced Engineering σκοπεύει να πουλήσει την καινούργια πλατφόρμα σε όσες αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να την έχουν ως βάση για τη δημιουργία των δικών τους ηλεκτρικών μοντέλων. Ήδη έχει επιβεβαιωθεί ότι η αυστριακή εταιρεία Deus Automobiles θα τη χρησιμοποιήσει για την κατασκευή του Vayanne, του αμιγώς ηλεκτροκίνητου hypercar που παρουσίασε ως πρωτότυπο τον περασμένο Απρίλιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Williams Engineering εξαγοράστηκε από εταιρία ορυχείων!
Διακοπές στη Σαντορίνη για τον Russell
Ο Πρίγκιπας William δοκίμασε Extreme E στη Σκωτία (+video)