
Η Toyota δεν έχει θωρακίσει μόνο την δική της κληρονομία, αλλά αναδεικνύει όλα τα τετράτροχα που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Τα μουσεία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας κατασκευάζονται για να προστατεύσουν και να προάγουν την ιστορική της κληρονομιά και να παρέχουν την ευκαιρία στους φίλους της εταιρείας να γνωρίσουν ακόμα καλύτερα τα πιο εμβληματικά μοντέλα της.
Από την άλλη, υπάρχουν και κάποιοι κατασκευαστές που δεν ενδιαφέρονται για τη διαιώνιση αποκλειστικά της δικής τους παράδοσης, αλλά συνολικά για το «γενικό καλό» της αυτοκίνησης.
Κατά συνέπεια, στους εκθεσιακούς χώρους των μουσείων τους, οι επισκέπτες θα συστηθούν όχι μόνο μοντέλα που φέρουν το έμβλημά τους, αλλά και αυτοκίνητα ανταγωνιστών με καθοριστική συμβολή στην ιστορία των τεσσάρων τροχών.
Ένα από αυτά είναι και το μουσείο Toyota Automobile στην Ιαπωνία, το οποίο μόλις πριν από λίγες μέρες καλωσόρισε ένα νέο μέλος, το οποίο φέρει την υπογραφή της συντοπίτισσας Honda.
Πρόκειται για το NSX, το μοντέλο που εκδημοκράτισε την έννοια των supercars και επέτρεψε στη Honda να κοιτάξει στα μάτια κατασκευαστές όπως η Ferrari. Όλα ξεκίνησαν το μακρινό 1984, όταν η Honda αποφάσισε να αφήσει για λίγο στην άκρη την αρχιτεκτονική «κινητήρας εμπρός-κίνηση μπροστά» και να κολυμπήσει σε αχαρτογράφητα νερά:
Δημιούργησε το το πρωτότυπο πισωκίνητο HP-X (Honda Pininfarina eXperimental) που ενσωμάτωνε τον κινητήρα στον κέντρο (V6 τρίλιτρος με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων V-TEC) και η κίνηση έφτανε στους πίσω τροχούς.
To πρότζεκτ γρήγορα εξελίχθηκε σε πραγματικότητα, με το NSX (New Sportscar eXperimental) να παίρνει σάρκα και οστά. Το αυτοκίνητο γρήγορα εξελίχθηκε σε όνειρο δεκάδων χιλιάδων οδηγών, με όσους το οδήγησαν να αποθεώνουν την ικανότητά του να παντρεύει τη δυναμικότητα με την άνεση. «Θέριζε» στην πίστα, χωρίς να είναι κουραστικό κατά την κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους.
Η Toyota, λοιπόν, δεν κλείνει τα μάτια στη θέα του αριστουργήματος της Honda, και υποβάλλει τα σέβη της, φυλάσσοντας για αυτό μια θέση στου μουσείο της.
Βέβαια, το NSX δεν είναι το μοναδικό Honda που βρήκε χώρο στο Toyota Automobile Museum. Εκεί επίσης βρίσκεται ένα Sport 500 roadster, το μικροσκοπικό N360, αλλά και ένα Civic πρώτης γενιάς.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι στον εκθεσιακό χώρο της Toyota μπορεί να συστηθεί και με άλλα μοντέλα, μη ιαπωνικών εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επιστρέφει το Honda Integra!
Νέο Toyota HiLux GR Sport
Toyota Hybrid: Υβριδική κυριαρχία
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ