Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Επιστρέφει το Honda Integra!

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Το θρυλικό sport coupe αναβιώνει, αυτή τη φορά ως 5θυρο fastback – Σύντομα θα αρχίσει να κάνει καριέρα στην Κίνα ως… κόπια του Civic.

Μετά από 15 χρόνια αποχής από τα αυτοκινητικά δρώμενα, το εν πολλοίς άγνωστο εν Ελλάδι, αλλά ιδιαίτερα δημοφιλές σε Ιαπωνία και ΗΠΑ, Integra θα επανασυστηθεί με τον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Η Honda ανακοίνωσε τα χαρμόσυνα μέσω μιας teaser φωτογραφίας που υποδηλώνει την επιστροφή του Integra. Αυτή τη φορά ως 5θυρο fastback και όχι ως sport coupe, όπως το είχαμε γνωρίσει.

Αποδίδοντάς του τον χαρακτηρισμό “compact premium”, οι Ιάπωνες γνωστοποιούν πως το λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο για το επόμενο έτος.

Την τιμή να αναβιώσει το Integra θα έχει ο premium βραχίονας της Honda, η Acura, κάτι που είναι εμφανές και στην teaser φωτογραφία. Στην τελευταία βλέπουμε, την έντονα επικλινή οροφή, την «ουρά» του μοντέλου με τα «αιχμηρά» οριζόντια φώτα και το λογότυπο της μπράντας.

«Το Integra θα επανενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο premium, ισχυρών επιδόσεων προϊόντων της μάρκας, ως ένας compact και premium συμμετέχων», αναφέρει η Acura, με τον επικεφαλής της να διευκρινίζει πως θα είναι εξίσου fun-to-drive με το… ορίτζιναλ αυτοκίνητο.

Το επερχόμενο, σύγχρονο Integra θα μπορούσε να παράγεται στο εργοστάσιο της Honda στο Marysville του Οχάιο, και ενδέχεται να αποτελεί τον διάδοχο του NSX.

Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο θα ρίξει τους τίτλους τέλους, με το που παραχθεί το σύνολο των 350 «κομματιών» της ειδικής έκδοσης Type S.

Επιπλέον, όπως και οι προηγούμενες γενιές, το νέο Integra δεν αποκλείεται να μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με το Honda Civic.

Η ονομασία Integra χρησιμοποιήθηκε για τέσσερις γενιές, οι οποίες παράχθηκαν από την ιαπωνική εταιρεία μεταξύ 1986 και 2006.

Έτοιμο να σταδιοδρομήσει στην Κίνα ως… Civic

Λίγο μετά τη δημοσίευση της teaser φωτογραφίας, οι Ιάπωνες αποκάλυψαν την παραλλαγή του Integra για την κινεζική αγορά. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα sedan που έχει πολλές ομοιότητες με την αντίστοιχου αμαξώματος εκδοχή του νέου Civic.

Ειδικότερα, τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά στοιχεία, όπως είναι η εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση και τα περισσότερα μηχανικά μέρη. Παρ’ όλα αυτά, θα περνούν διαφορετικές γραμμές συναρμολόγησης, δεδομένου ότι το Civic παράγεται από τη Dongfeng Honda στη Wuhan και το επερχόμενο Integra από την Guangqi Honda στη Guagzhou.

Όσοι διυλίζουν τον κώνωπα θα διαπιστώσουν πως το Integra έχει πιο λεπτούς adaptive matrix LED προβολείς και διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα. Διαφορές θα εντοπιστούν και στο πίσω μέρος με τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φώτα, τις διαφοροποιημένες εξατμίσεις και την τοποθέτηση diffuser.

Εικόνα για το εσωτερικό δεν υπάρχει, αλλά ενδεχομένως θα δανείζεται τον ψηφιακό διάκοσμο του Civic. Αυτό θα σήμαινε την παρουσία ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,2” και μιας κεντρικής οθόνης αφής με διαγώνιο 9,0 ίντσες για το σύστημα πολυμέσων.

Πέπλο μυστικότητας καλύπτει και το κινητήριο σύνολο, με δημοσιεύματα όμως να κάνουν λόγο για ύπαρξη του γνωστού 4κύλινδρου 1.500αρη turbo VTEC που παράγει 182 PS / 240 Nm και πλαισιώνεται από μηχανικό 6άρι κιβώτιο.

Το κινεζικό Honda Integra θα κάνει ντεμπούτο στην εγχώρια αγορά στα τέλη του τρέχοντος έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στα «κάγκελα» Toyota και Honda στις ΗΠΑ
Δοκιμή: Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV
Η Honda στο event Mobility 2021 στο Golden Hall

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto