Μια εμβληματική Alfa Romeo, πραγματικό… Totem!
ΝΕΑΜια εμβληματική Alfa Romeo, πραγματικό… Totem!
ΝΕΑH Totem Automobili δημιούργησε μια εκρηκτική εκδοχή του θρυλικού ιταλικού κουπέ της δεκαετίας του ’70.
Στην πραγματικότητα γνωρίζουμε τη σειρά ως εξής: Πρώτα έρχεται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και μετά έρχεται η ηλεκτρική έκδοση.
WHAT CAR
Η Totem Automobili ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση και ανατρέπει το παιχνίδι: Αφού οι Ιταλοί παρουσίασαν το GT Electric το 2020, μια μετατροπή ηλεκτρικού mod των κλασικών κουπέ της Alfa Romeo Giulia Sprint GT και GT Junior, ακολουθεί τώρα αυτή η έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ονομάζεται «GT Super» και αυτό φαίνεται επίσης να είναι ένα πολύ κατάλληλο όνομα για το εν λόγω αυτοκίνητο.
Η υποδομή του GT Super είναι ένα μονοκόκ άνθρακα που συνδυάζεται με εξαρτήματα από το αρχικό πλαίσιο και με ατσάλι υψηλής αντοχής. Ένα νέο δίθυρο και χωρίς προφυλακτήρες αμάξωμα, από ανθρακονήματα.
Το ελαφρύ υλικό βοηθά να διατηρηθεί το βάρος του μήκους 4,27 μέτρων, πλάτους 1,86 μέτρων και ύψους 1,32 μέτρων (μεταξόνιο 2,50 μέτρα) GT Super, στα μόλις 1.180 κιλά. Όλος ο φωτισμός χρησιμοποιεί τεχνολογία LED και οι εξωτερικοί καθρέφτες μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά.
Για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Totem Automobili επέλεξε μια νέα ιδέα κατά τη διαδικασία ανάπτυξης. Ο biturbo V6 των 2,9 λίτρων της σημερινής Giulia Quadrifoglio, είναι το αδιαμφισβήτητο highlight της μετατροπής.
Εδώ, ο διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 βενζινοκινητήρας αποδίδει 750 ίππους και κατευθύνει τη μέγιστη δυνατή ροπή των 850 Nm στους πίσω τροχούς!
Στην καλύτερη περίπτωση, διαχειρίζεται 8.500 περιστροφές στροφαλοφόρου ανά λεπτό. καταναλώνει όμως καύσιμο τουλάχιστον 100 οκτανίων. Η Totem περιορίζει ηλεκτρονικά την τελική ταχύτητα στα 250 χλμ/ώρα ενώ ανάλογη δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση και στον σύστημα πέδησης της Brembo, με ηλεκτρονικά συστήματα της Bosch.
Το εσωτερικό διαθέτει όλα τα ρετρό χαρακτηριστικά του εμβληματικού μοντέλου, αλλά με τις απαραίτητες προσθήκες εκσυγχρονισμού (infotainment system κλπ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Και η Alfa Romeo είχε το δικό της van
Alfa Romeo: «Δεν χρειαζόμαστε οθόνες 1 μέτρου και 200 συστήματα υποβοήθησης»
H Alfa Romeo ετοιμάζει μια μοναδική επετειακή 4C!