Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Alfa Romeo: «Δεν χρειαζόμαστε οθόνες 1 μέτρου και 200 συστήματα υποβοήθησης»

Ελλάδα 15:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Alfa Romeo: «Δεν χρειαζόμαστε οθόνες 1 μέτρου και 200 συστήματα υποβοήθησης»

ΝΕΑ

Alfa Romeo: «Δεν χρειαζόμαστε οθόνες 1 μέτρου και 200 συστήματα υποβοήθησης»

ΝΕΑ

Η Alfa Romeo είναι η χαρά του οδηγού. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε στα επόμενα μοντέλα που έρχονται με περιττές τεχνολογίες και ψηφιακές «χάντρες».

Advertisement
Advertisement

Η Alfa Romeo ήταν και, όπως φαίνεται, θα παραμείνει μία υπόθεση που αφορά μία ειδική κατηγορία καταναλωτών, που βάζει πρώτα και πάνω από όλα την ευχαρίστηση από την οδήγηση.

Και έτσι θα παραμείνει και στο μέλλον, καθώς τα μεγάλα κεφάλια του γκρουπ Stellantis αναζητούν την ταυτότητα με την οποία θα διατηρήσουν την φημισμένη ιταλική μάρκα στην θέση που της ανήκεις.

Σε δηλώσεις του CEO της Alfa Romeo Jean Phillipe-Imparato, ξεκαθάρισε ότι οι σχεδιασμός των σαλονιών θα παραμείνει «οδηγοκεντρικός».

Advertisement
Advertisement

Αν και η Alfa Romeo θα αναπτύξει τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική της μητρικής εταιρείας Stellantis στη νέα Giulia το 2025, το αφεντικό Jean-Philippe Imparato επιβεβαίωσε ότι αυτό δεν θα οδηγήσει σε μια συνολική επανεφεύρεση της φιλοσοφίας του εσωτερικού σχεδιασμού της μάρκας.

Ούτε επίσης θα την φέρει σε μία αντιπαράθεση με τους Γερμανούς κατασκευαστές και τις τεχνολογικές παροχές τους. Ο Imparato δήλωσε ότι «σέβομαι αυτό που κάνει η Mercedes αλλά οι πελάτες της Alfa Romeo δεν αναζητούν οθόνες με πλάτος ενός μέτρου ή 200 ψηφιακά συστήματα υποβοήθησης».

Τα αποτελέσματα αυτής της νέας πορείας της Alfa θα φανούν από το 2025 και μετά, όταν θα βγει και η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση μοντέλου της εταιρίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει η φιλοσοφία της και το «δέσιμο» που έχει η ιταλική μάρκα με τους πελάτες της.

Advertisement

«Σίγουρα θα κρατήσουμε το cannocchiale (Σ.Σ.: τα διπλά όργανα στον πίνακα οργάνων)”, δήλωσε ο Imparato, “και θα έχουμε μεγαλύτερη κεντρική οθόνη από ό,τι σήμερα, ανάλογα με το αυτοκίνητο».

Ο ίδιος προτιμά κάποιο μεγαλύτερο head-up-display που θα χρησιμοποιεί ένα αυτοκίνητο «φάντασμα» έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να τοποθετούν το όχημά τους σε πραγματικό χρόνο ενώ οδηγούν.

Advertisement

Η ουσία είναι ότι σκοπός της Alfa Romeo είναι να κρατά διαρκώς τους οδηγούς αφοσιωμένους στην οδήγηση και όχι στην μεταφορά μέσα σε συστήματα που σε ενημερώνουν -και σε μπερδεύουν- για τα πάντα.

Όσο για την αυτόνομη οδήγηση, η Alfa Romeo θα ακολουθήσει και εκεί τον δικό δρόμο, με ξεκάθαρη αντίθεση ανάμεσα στην επιθυμία του να θέλει να οδηγεί κάποιος το αυτοκίνητό του ή να τον οδηγεί εκείνο.

Στο τέλος της ημέρας όμως, κάθε Alfa Romeo θα παραμείνει μία υπόθεση για τον φανατικό της οδήγησης. Και αυτό είναι το πιο ενθαρρυντικό για την ιταλική μάρκα και το μέλλον της.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280 PS
Έρχεται η σούπερ Alfa Romeo για… υγρά όνειρα!
H Alfa Romeo ξεχώρισε στην έρευνα της J.D Power