Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Mercedes S-Class: Με νέο E-Active Body Control

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση της νέας Mercedes S-Class, δημοσιεύονται περισσότερες πληροφορίες για τις μηχανικές και ηλεκτρονικές καινοτομίες που θα περιλαμβάνει.

Νέο E-Active Control, τετραδιεύθυνση, επιπλέον αερόσακοι και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας «MBUX» είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της.

Το νέο σύστημα ψυχαγωγίας MBUX είναι ένα από τα πράγματα που περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε στην νέα Mercedes-Benz S-Class. Αν όντως είναι τόσο ιδιαίτερο και λειτουργικό τότε υπάρχει αρκετός λόγος να ενθουσιαστούμε. Όμως η νέα S-Class έχει συστήματα, που ξεπερνούν την απλή ψυχαγωγία. Οι νέες λεπτομέρειες σχετικά με τη ναυαρχίδα την Mercedes αποκαλύπτουν πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως την προηγμένη ανάρτηση, την τετραδιεύθυνση και πολλά άλλα, όλα σχεδιασμένα για να προσφέρουν στην S-Class το μοντέρνο makeover που πραγματικά αξίζει.

Μία από τις πιο σημαντικές προσθήκες στην νέα κορυφαία Mercedes είναι το E-Active Body Control. Η ίδια υδροπνευματική ανάρτηση από τα Mercedes SUV όπως τα GLE και GLS μεταφέρεται στην S-Class, για πρώτη φορά. Ένα αμορτισέρ σε κάθε τροχό με δύο στοιχεία μια ρυθμιζόμενη βαλβίδα και ένα υδραυλικό δοχείο πίεσης που ελέγχει την κίνηση της ανάρτησης προς τα πάνω, προς τα κάτω και προς τα πλάγια. Ναι, και στα πλάγια. Μέρος του συστήματος E-Active Body Control είναι η προσθήκη ελέγχου σύγκρουσης Pre-Safe Impulse Side. Το σύστημα είναι νέο στην S-Class, αλλά διατίθεται και αλλού στη γκάμα της Mercedes, το Pre-Safe μπορεί να ανυψώσει το όχημα έως και 3 ίντσες λίγο πριν από μια επικείμενη σύγκρουση για να ελαχιστοποιήσει τις ζημιές στην πλευρά, που θα δεχθεί το χτύπημα. Τόσο η ανάρτηση E-Active Body Control όσο και το Pre-Safe Impulse Side control θα είναι προαιρετικά στην S-Class.

Μια άλλη πτυχή του E-Active Driving Control είναι η δυνατότητα σάρωσης του δρόμου μπροστά (στην  λειτουργία Comfort) και προληπτικά προσαρμόζει ανάλογα την ανάρτηση. Το σύστημα αυτό είναι δανεισμένο από τα GLE και GLS και είναι αναβαθμισμένο.

Μία πρωτιά ακόμη για την νέα S-Class είναι η τετραδιεύθυνση. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας συνδεδεμένος με βραχίονες στον πίσω άξονα ρυθμίζει τη γωνία των πίσω τροχών ανάλογα με το πόσο στρίβετε το τιμόνι. Είναι ενδιαφέρον ότι η Mercedes-Benz προσφέρει δύο διαφορετικές τιμές διεύθυνσης στον πίσω άξονα: Μία με γωνία έως δέκα μοίρες και μια άλλη με κίνηση έως και 4,5 μοίρες. Με αυτόν τον τρόπο, ο κύκλος περιστροφής της νέας S-Class είναι πολύ μικρότερος από τα προηγούμενα μοντέλα.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία έδειξε τους νέους μετωπικούς αερόσακους της S-Class για τα πίσω καθίσματα. Αυτοί οι νέοι αερόσακοι σε σχήμα πτέρυγας προστατεύουν τους επιβάτες από την πρόσκρουση, και σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς αερόσακους, διατηρούν τον αέρα. Αυτοί οι νέοι αερόσακοι δεύτερης σειράς διατίθενται μόνο με το πακέτο Executive Rear Seat.

Διαβάστε επίσης:

Έτσι θα είναι από μπροστά η νέα Mercedes S-Class

Το high-tech εσωτερικό της νέας Mercedes S-Class

Δημοφιλή στο Protothema.gr