Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μακάρι το Mazda Iconic SP να είναι το νέο MX-5!

Ελλάδα 11:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μακάρι το Mazda Iconic SP να είναι το νέο MX-5!

ΝΕΑ

Μακάρι το Mazda Iconic SP να είναι το νέο MX-5!

ΝΕΑ

Το πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show στο Τόκιο που μόλις ξεκίνησε.

Advertisement
Advertisement

Η Mazda παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο, που πλέον ονομάζεται Japan Mobility Show, το Iconic SP. Ένα πρωτότυπο με πραγματικά πολύ όμορφες, χυτές γραμμές που προλογίζει τη νέα γενιά του πιο εμβληματικού της μοντέλου, του MX-5.

Ταυτόχρονα παραπέμπει και σε ένα άλλο πολύ σημαντικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας, το RX-7. Και αυτό από πολλές απόψεις.

Γεγονός είναι πάντως πως η εξέλιξη ενός διαδόχου για το MX-5 είναι μια δύσκολη υπόθεση και από αυτή τη σκοπιά οι σχεδιαστές της Mazda έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, καθώς, όπως προαναφέραμε, το Iconic SP εντυπωσιάζει με τις γραμμές του χωρίς να έχει χάσει, οπτικά τουλάχιστον την ελαφρότητά του.

Advertisement
Advertisement

Γιατί το βάρος του, λόγω και του συστήματος πρόωσής του ανέρχεται στα 1.450 κιλά. Ταυτόχρονα και παρόλο που με τα τρέχοντα δεδομένα είναι αρκετά μικρό, με μήκος 4,18 μέτρων είναι αισθητά πιο μεγάλο από το MX-5.

Advertisement

Το σύστημα πρόωσης του Iconic SP, που είναι πολύ πιθανό να υιοθετηθεί στη γενική του μορφή και στο επόμενο MX-5 περιγράφεται από τη Mazda ως «ηλεκτρικό σύστημα με δύο ρότορες». Στην πράξη περιλαμβάνει και έναν κινητήρα Wankel o οποίος μπορεί να λειτουργήσει τόσο με υδρογόνο όσο και άλλα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα (e-fuels) και αποδίδει συνδυαστικά 370 ίππους.

Advertisement

Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες και αναλυτικά στοιχεία, όπως π.χ. η χωρητικότητα της μπαταρίας, το πιο πιθανό είναι πως το σύστημα πρόωσης λειτουργεί με τρόπο ανάλογο με αυτό του MX-30 R-EV. Δηλαδή o περιστροφικός κινητήρας με τους δύο ρότορες λειτουργεί και εδώ σαν range extender, τροφοδοτώντας τη μπαταρία με ηλεκτρική ενέργεια η παραγωγή της οποία είναι ανθρακικά ουδέτερη,

Οι μηχανικοί της Mazda πάντως εκμεταλλεύθηκαν τις μικρές διαστάσεις του όλου συστήματος πρόωσης για να πετύχουν και μια ιδανική κατανομή βάρους 50:50, γεγονός που δημιουργεί προϋποθέσεις για το επιζητούμενο fun to drive. Που διαχρονικά χαρακτηρίζει το MX-5.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ηλεκτρικό MX-5: Ο «πονοκέφαλος» των μηχανικών της Mazda
Επίσημο: Ο θρυλικός Wankel επέστρεψε στο Mazda MX-30 R-EV
To Mazda MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο του καλοκαιριού (+video)