Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μία κλασική Mustang του κουτιού! Πως είναι δυνατόν;

Ελλάδα 7:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μία κλασική Mustang του κουτιού! Πως είναι δυνατόν;

ΝΕΑ

Μία κλασική Mustang του κουτιού! Πως είναι δυνατόν;

ΝΕΑ

Οι Ringbrothers αφιέρωσαν πάρα πολύ χρόνο για να ανακατασκευάσουν μία Ford Mustang που πια θεωρείται… αντίκα.

Advertisement
Advertisement

Η Ford Mustang του ’65, η Burgundy Brave,  όπως ονομάστηκε από τους Ringbrothers λόγω του ιδιαίτερου χρώματός της, χρειάστηκε ατελείωτες ώρες δουλειάς, για να παρουσιαστεί τώρα ένα αποτέλεσμα που ρίχνει… σαγόνια.

Η Ford Mustang είναι και πάλι εδώ. Το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο της αμερικανικής εταιρείας εμφανίζεται ξανά, αυτή τη φορά σε custom έκδοση, με έναν V8 5.0 λίτρων Coyote ο οποίος αποδίδει 460 ίππους.

Πρόκειται για το τρίτο και τελευταίο αυτοκίνητο που παρουσίασαν οι Ringbrothers στο SEMA Show της εβδομάδας και του έδωσαν το προσωνύμιο «Uncaged». Το οποίο βγήκε από το παρατσούκλι «Caged» το οποίο είχε δοθεί σε ένα πανομοιότυπο Ford Mustang που οι Ringbrothers κατασκεύασαν πριν 14 μήνες, όμως εκείνο δεν ήταν κάμπριο.

Advertisement
Advertisement

Το εντυπωσιακό με τη συγκεκριμένη Mustang είναι ότι έχει πάνω της δουλειά που ξεπερνάει τις 4.000 ώρες και το αποτέλεσμα μάλλον δικαιώνει την κατασκευαστική.

Όσον αφορά τον κινητήρα, έχει περάσει από τα χέρια της Ford Performance με τον  Coyote V8 να κρύβεται κάτω από ένα κάλυμμα αποκλειστικά κατασκευασμένο από τη Ringbrothers. Το κιβώτιο διαθέτει 10 ταχύτητες, είναι αυτόματο και μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Advertisement

Δεν είναι μόνο αυτές όμως οι αλλαγές που έχει υποστεί η Mustang, με ένα νέο σασί της Roadster Shop να την κοσμεί το οποίο περιλαμβάνει αναθεωρημένη εμπρός ανάρτηση και αυτόνομη πίσω ανάρτηση. Επίσης, τα ελατήρια των αναρτήσεων είναι της Penske Racing για απόλυτη σπορ απόδοση.

Ο “αφαλός” του τιμονιού είναι της Woodward και τα φρένα της Baer με εξαπίστονες δαγκάνες μπρος-πίσω. Οι τροχοί του αυτοκινήτου είναι και αυτοί χειροποίητοι της Ringbrothers 18 ιντσών και καλύπτονται από ελαστικά της Continental.

Advertisement

Όπως και το «αδερφάκι» του, η έκδοση «Uncaged» έχει βαφτεί βαθύ μπορντό, ενώ όλα τα χρωματιστά σημεία και τα ατσάλινα κομμάτια έχουν φινιριστεί έτσι ώστε να δείχνει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο.

Η κύρια διαφορά ουσιαστικά αυτής της Ford Mustang ωστόσο, συγκριτικά με την περσινή της Ringbrothers, βρίσκεται στο εσωτερικό. Η έκδοση «Caged» είχε μαύρο δερμάτινο σαλόνι, ενώ το κάμπριο κοσμείται από μπεζ δερμάτινο σαλόνι.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως μετατρέπεις μια κλασική Ford Mustang σε… ηλεκτρικό δαίμονα!
Ο λόγος που η Ford Mustang GTD είναι… παράνομη (+ video)

Ο V8 της Mustang δεν θα πεθάνει ποτέ