Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Και όμως: Ο θρυλικός V8 της Mercedes δεν αποστρατεύεται

Ελλάδα 3:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και όμως: Ο θρυλικός V8 της Mercedes δεν αποστρατεύεται

ΝΕΑ

Και όμως: Ο θρυλικός V8 της Mercedes δεν αποστρατεύεται

ΝΕΑ

Τα πειράματα με τους δυνατούς τετρακύλινδρους για τα μοντέλα της AMG δεν φαίνεται να αποδίδουν. Και έτσι ο μοναδικός V8 μάλλον θα συνεχίσει την θητεία του.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes φέρεται να βρίσκεται στη διαδικασία αναβίωσης του V8 για τις εκδόσεις AMG των οχημάτων C-Class και E-Class.

Η απουσία του twin-turbo V8 της AMG από τις σειρές Mercedes C-Class και E-Class άφησε πολλούς φίλους των σπορ μοντέλων της εταιρίας απογοητευμένους, αλλά υπάρχει φως στο τούνελ των καθαρών ρύπων και της ηλεκτροκίνησης.

Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι ο V8 κινητήρας μπορεί να επανέλθει και στα δύο μοντέλα sedan, ενδεχομένως ως μέρος ενός plug-in υβριδικού συστήματος, με αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα ήδη από το 2026.

Advertisement
Advertisement

Προς το παρόν, η Mercedes-AMG C63 S E Performance αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο πίσω

Αντίστοιχα, η επερχόμενη παραλλαγή AMG E63 της νέας E-Class αναμένεται να διαθέτει ένα εν σειρά εξακύλινδρο σύστημα κίνησης PHEV. Ενώ και τα δύο μοντέλα θα αποδίδουν σημαντικά υψηλότερη ισχύ από τους προκατόχους τους που κινούνται με κινητήρες V8, παραμένουν περιθώρια βελτίωσης.

Advertisement

Σύμφωνα με πληροφορίες από ανώτερους μηχανικούς της εταιρίας, ο κινητήρας M177 4.0 λίτρων V8 θα περάσει από ειδικές “περιποιήσεις” ώστε πληροί τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7.

Ένα συγκρίσιμο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης χρησιμοποιείται ήδη στις εκδόσεις E Performance των ναυαρχίδων Mercedes-AMG GT63 S και S63, διαθέτοντας συνδυασμένη απόδοση 843 και 802 ίππων αντίστοιχα.

Advertisement

Αν συνυπολογίσουμε την επικείμενη SL63 E Performance και ολόκληρη τη σειρά των Aston Martin PHEV, γίνεται φανερό ότι η απόφαση της Mercedes να συνεχίσει να εξελίσσει τον κλασικό V8 ευθυγραμμίζεται με τους εξελισσόμενους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

Αν και η ακριβής ονοματολογία για τα V8 PHEV εντός των σειρών C-Class και E-Class δεν έχει επιβεβαιωθεί, η Mercedes έχει ήδη εξασφαλίσει το εμπορικό σήμα για την ονομασία E73 που μάλλον θα αποτελέσει και την κορυφαία έκδοση επιδόσεων.

Αν όντως υπάρξει μία τέτοια έκδοση θα μπορούσε να αναμετρηθεί με την επερχόμενη BMW M5, η οποία φημολογείται ότι θα διαθέτει επίσης ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης V8.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes-AMG SL 63 vs Porsche 911 Turbo Cabriolet
Επίσημο: Η νέα Mercedes-AMG GLC φτάνει τα 680 άλογα
Πόσο κοστίζει η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance;