Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Συνδρομές: Εξέλιξη ή κοροϊδία;

Ελλάδα 2:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συνδρομές: Εξέλιξη ή κοροϊδία;

ΝΕΑ

Συνδρομές: Εξέλιξη ή κοροϊδία;

ΝΕΑ

Σε λίγο καιρό ακόμα και ο… αέρας που θα αναπνέουμε στα νέα αυτοκίνητα θα είναι με συνδρομή. Εκτός αν όλη αυτή η «μόδα» σταματήσει άμεσα.

Advertisement
Advertisement

Το θέμα συζητείται εδώ και καιρό και ήδη κάποιες εταιρίες έχουν κάνει τα πρώτα βήματα. Ο λόγος για τα συνδρομητικά πακέτα που αφορούν στοιχεία εξοπλισμού των νέων αυτοκινήτων.

Μιλάμε για πράγματα όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα ή τις έξτρα λειτουργίες των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία ενώ υπάρχουν εξ’ αρχής στο αυτοκίνητο, θα πρέπει να πληρώσεις μία μηνιαία ή ετήσια συνδρομή για να σου τα “ξεκλειδώσει” η εταιρία.

Το μοντέλο αυτό έχει δημιουργήσει μεγάλες αντιδράσεις. Ακόμα και σήμερα που το κοινό είναι εξοικειωμένο να ζει με συνδρομητικές πλατφόρμες στην καθημερινότητά του, βρίσκει εξαιρετικά δύσκολο να κατανοήσει γιατί θα πρέπει να πληρώσει για κάτι που υπάρχει ήδη στο αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Κάποιοι μεγάλοι κατασκευαστές, όπως η BMW, έχουν ενδώσει στη νέα αυτή μέθοδο. Όμως υπάρχουν και κάποιοι που αντιστέκονται. Όπως για παράδειγμα η Volvo.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο πρακτορείο Bloomberg, o Chief Operating Officer της σουηδικής εταιρίας Bjorn Annwall είπε ότι δεν έχουν στόχο να “χρεώσουν” τα θερμαινόμενα καθίσματα.

Όπως είπε χαρακτηριστικά “Δεν μπορούμε να ζητάμε από έναν άνθρωπο που πλήρωσε 90 χιλιάδες ευρώ να δίνει ένα ευρώ το μήνα για να έχει θερμαινόμενα καθίσματα”.

Advertisement

Στη συνέχεια, υποστήριξε ότι η έξτρα χρέωση έχει νόημα μόνο για σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως για παράδειγμα ένα εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Η Volvo πάντως βλέπει τα πράγματα αρκετά διαφορετικά από τους άλλους. Πρόσφατα η Mercedes ανακοίνωσε ένα ετήσιο συνδρομητικό πρόγραμμα 1.000 ευρώ για να ξεκλειδώσει επιπλέον ισχύ για κάποια από τα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Advertisement

Προς το παρόν η μάχη μεταξύ των υποστηρικτών της μιας ή της άλλης “σχολής” είναι αμφίρροπη. Όμως οι καταναλωτές έχουν ξεκάθαρη στάση ότι το συνδρομητικό μοντέλο δεν είναι κάτι αποδεκτό.

Ελπίζουμε να γίνει αποδεκτό και στις νέες μέρες της αυτοκίνησης το παλιό ρητό ότι “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”. Και κυρίως δεν έχει λεφτά για ξόδεμα σε κάτι που ήδη έχει πληρώσει πανάκριβα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα αγοράζατε αυτοκίνητο με συνδρομητικά… καθίσματα;
Είναι η συνδρομητική υπηρεσία αυτοκινήτου το μέλλον στις μετακινήσεις μας;
Γιατί η BMW επιμένει στις υπηρεσίες μέσω συνδρομής;

Advertisement