Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [330812]=>
  object(WP_Post)#7132 (24) {
    ["ID"]=>
    int(330812)
    ["post_author"]=>
    string(2) "20"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2020-09-24 11:51:47"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2020-09-24 08:51:47"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(27) "200924115147_Mercedes-EQS 1"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(27) "200924115147_mercedes-eqs-1"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2021-01-05 13:13:41"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2021-01-05 11:13:41"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(330790)
    ["guid"]=>
    string(82) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2020/09/200924115147_Mercedes-EQS-1.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [330813]=>
  object(WP_Post)#7142 (24) {
    ["ID"]=>
    int(330813)
    ["post_author"]=>
    string(2) "20"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2020-09-24 11:52:11"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2020-09-24 08:52:11"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(27) "200924115211_Mercedes-EQS 2"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(27) "200924115211_mercedes-eqs-2"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2020-09-24 11:52:11"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2020-09-24 08:52:11"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(330790)
    ["guid"]=>
    string(82) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2020/09/200924115211_Mercedes-EQS-2.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Καθ’ οδό η νέα ηλεκτρική Mercedes EQS

  • Γιάννης Τσιρογιάννης
Mercedes-EQS

Η νέα Mercedes-Benz S-Class θα φτάσει στις εκθέσεις τους επόμενους 12 μήνες και θα αποκτήσει μια νέα ηλεκτρική αδελφή – την EQS – το 2021, προκειμένου να ανταγωνιστεί την Tesla.

Έχουμε ήδη δει ένα πρωτότυπο για το πώς θα μοιάζει η EQS στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019, τώρα νέα κατασκοπευτικά πλάνα μας δίνουν μια πιο προσεκτική ματιά στο πολυτελές EV.

Οι νέες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στο “Ring, μας δίνουν μια καλύτερη ματιά στο επερχόμενο ηλεκτρικό της Merc. Τα πίσω φώτα αλλά και οι προβολείς φαίνεται να είναι κοντά στην παραγωγή και, όπως αναμενόταν, δανείζονται σε μεγάλο βαθμό την αισθητική της EQC. Η φωτεινή μπάρα θα είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά σχεδίασης της ηλεκτρικής σειράς EQ. Οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και η 5θυρη διαμόρφωση hatchback κάνουν την EQS μοναδική.

Όπως όλα δείχνουν η EQS θα είναι ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με την κλασική λιμουζίνα S-Class. Στο πλαίσιο του σχεδίου της Mercedes να παρουσιάσει 130 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έως το 2030, η ναυαρχίδα EQS θα είναι το μεγαλύτερο και ακριβότερο από τα 10 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα που θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του 2022. Θα ακολουθήσουν οι EQA, EQB, EQE και EQG, μοντέλα που θα δώσουν το παρών σε όλες τις κατηγορίες.

Βασικοί αντίπαλοι της επερχόμενης EQS πρόκειται να είναι το A8 e-Tron της Audi από το 2021 και η επερχόμενη ηλεκτρική BMW σειράς 7, καθώς επίσης και τα υπάρχοντα μοντέλα Tesla Model S και Porsche Taycan. Η αρχική ιδέα για την EQS ήταν να τοποθετηθούν οι μπαταρίες σε μια κεντρική σπονδυλική στήλη, αλλά τώρα το πλάνο περιλαμβάνει την πλατφόρμα EVA2 που θα χρησιμοποιήσει μια ευρεία επίπεδη διαμόρφωση σε ότι αφορά στη μπαταρία.

Πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα που προορίζεται επίσης για την EQE και διάφορα SUV. Όπως υποδηλώνει η αρίθμηση, θα διαθέτει μια πιο τεχνική πολυπλοκότητα από την αντίστοιχη EVA1 που υιοθετεί η EQC- όπως ταιριάζει δηλαδή στην κορυφαία EQS, την ηλεκτρική S-Class δηλαδή.

Διαβάστε ακόμη:

Η Mercedes EQS θα ξεπεράσει σε αυτονομία το Tesla Model S

Η ηλεκτρική Mercedes EQS θα αποδίδει 608 ίππους

Mercedes EQS: Ηλεκτρική limo με έκδοση AMG

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ