Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι μια νέα Porsche 928

Ελλάδα 7:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι μια νέα Porsche 928

ΝΕΑ

Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι μια νέα Porsche 928

ΝΕΑ

Μια ηλεκτρική εκδοχή της θρυλικής 928, του μοντέλου που προόριζε η Porsche για αντικαταστάτη της 911, είναι η μελέτη ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή, που μοιάζει αρκετά ρεαλιστική παραπέμποντας αισθητικά και στην πρωτότυπη.

Advertisement
Advertisement

Ο βραζιλιάνος σχεδιαστής Guilherme Knop, αποφάσισε να δοκιμάσει τις ικανότητές του και να δημιουργήσει μια σύγχρονη εκδοχή του διάσημου grand tourer της Porsche.

Η Porsche 928 ξεσήκωσε τον κόσμο όταν έκανε ντεμπούτο το 1977 με το φουτουριστικό της  στιλ που όριζε την κατηγορία των coupe, την πολυτελή καμπίνα με τη διάταξη των 2+2 θέσεων, τις εξαιρετικές επιδόσεις και την πολύ φιλική οδική συμπεριφορά. Συνολικά, έως το 1995 παρήχθη σε 61.000 μονάδες και εξακολουθεί να έχει φανατικούς θαυμαστές ανά τον κόσμο, παρά το γεγονός πως δεν κατάφερε να αντικαταστήσει τελικά την 911. Ο βραζιλιάνος σχεδιαστής αυτοκινήτων Guilherme Knop, εντυπωσιασμένος από το σέξι σχήμα της 928, με τη βοήθεια του ειδικού στην τεχνική επεξεργασίας εικόνας CGI, Joao Schendel, παρουσίασε τη δική του πρόταση για μια ηλεκτρική νέα εκδοχή της 928. Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο Knop ερωτεύτηκε παράφορα την 928 αφού παρακολούθησε την ταινία Risky Business με τον Tom Cruise.

Ο Guilherme Knop είναι επαγγελματίας σχεδιαστής αυτοκινήτων από τη Βραζιλία, ο οποίος εργάστηκε για τα στούντιο σχεδιασμού της Volkswagen στο Πότσνταμ (Γερμανία), στο Βόλφσμπουργκ (Γερμανία) και στο Σάο Πάολο (Βραζιλία), σχεδιάζοντας κυρίως αυτοκίνητα για την αγορά της Νότιας Αμερικής. Το εξαίσιο σχήμα του αυτοκινήτου, σε γενικές γραμμές διατηρήθηκε, ενώ για να ολοκληρωθεί η σχεδίαση ελήφθησαν «δανεικά» στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες ηλεκτρικές και μη Porsche. Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, η «διάδοχος» -θεωρητικά- της 928, έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και είναι φυσικά εφοδιασμένη με τροχούς μεγάλης διαμέτρου.

Advertisement
Advertisement

Ο σχεδιαστής κράτησε το μακρύ καπό, τα φουσκωτά φτερά, την κεκλιμένη οροφή και το χαρακτηριστικό B Pillar του αρχικού μοντέλου, απλοποιώντας μερικές λεπτομέρειες για «καθαρότερη» και πιο μυώδη εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος, οι προβολείς πλαισιώνουν το επίπεδο καπό, τονίζοντας τα φαρδιά φτερά. Το στρογγυλεμένο σχήμα τους θυμίζει τα ανακλινόμενα της πρότυπης 928 και τα LED τεσσάρων σημείων ακολουθούν την τελευταία σχεδιαστική τάση της Porsche. Το μεγάλο μαύρο κομμάτι στον μπροστινό προφυλακτήρα έχει ξεκάθαρα αισθητικό ρόλο, καθώς ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται την ίδια ποσότητα ψύξης. Στο πίσω μέρος, καθώς μια 928 δεν θα μπορούσε να σταθεί χωρίς το μεγάλο πίσω παρμπρίζ και τα χαρακτηριστικά τριγωνικά πίσω πλευρικά παράθυρα, διακρίνουμε αυτά ακριβώς τα στοιχεία που μας κάνουν να ενθουσιαζόμαστε με τη συγκεκριμένη πρόταση.

Τα πίσω φώτα είναι στενά και τοποθετημένα ψηλά με LED σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου και γράμματα παρόμοια με αυτά που βλέπουμε στην Taycan. Υπάρχει επίσης ένα διακριτικό πίσω σπόιλερ και ένας μεγάλος προφυλακτήρας. Από τη σχεδιαστική πρόταση του Knop, δεν θα μπορούσε να λείπει και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου και εκεί βρίσκουμε παραπομπές στο παρελθόν. Μια τέτοια είναι το όμορφο τιμόνι που σχεδιαστικά παραπέμπει σε εκείνο της 928 του 1977, ενώ «εκσυγχρονίζεται» με τα αλουμινένια ένθετα. Στο ταμπλό, διακρίνονται οι must οθόνες υψηλής ευκρίνειας, σε ρόλο πίνακα οργάνων αλλά και κεντρικής διαχείρισης του συστήματος ψυχαγωγίας, πλοήγησης, κλ.π.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
1984: Όταν η Porsche έκανε Shooting Brake την 928
Η ταχύτερη Porsche 928 στον κόσμο αναζητά νέο ιδιοκτήτη
Porsche 911 GT2 RS: Νέα βασίλισσα της «Πράσινης Κόλασης» (+video)

Advertisement

 

 

 

Advertisement