Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

1984: Όταν η Porsche έκανε Shooting Brake την 928

Ελλάδα 7:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

1984: Όταν η Porsche έκανε Shooting Brake την 928

ΝΕΑ

1984: Όταν η Porsche έκανε Shooting Brake την 928

ΝΕΑ

Πολύ πριν τις Panamera και Taycan, η Porsche είχε πειραματιστεί με το συγκεκριμένο είδος αμαξώματος, προσαρμόζοντας ανάλογα το «βαρύ πυροβολικό» εκείνης της εποχής, την 928.

Advertisement
Advertisement

Οι προτάσεις που εξετάστηκαν το 1984 και το 1987 από την Porsche είχαν η κάθε μια το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Η Porsche «πειραματίστηκε» με αμάξωμα shooting brake στην 928 και μάλιστα όχι ένα αλλά δύο. Το πράσινο, το «κοντό» κατασκευάστηκε στο κέντρο εξέλιξης της Porsche στο Weissach της Γερμανίας το 1984. Η «928-4» ουσιαστικά είναι απλώς μια κανονική 928 S που έχει μήκος περίπου 25 εκατοστά παραπάνω και η διαμόρφωσή του αμαξώματος στο πίσω μέρος παραπέμπει σε τυπικό hatchback, προδιαθέτοντας για καλύτερο διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους αυξημένο χώρο και για τα γόνατα (+20 εκατοστά σε σχέση με την κλασική 928) , ενώ έχουν και ξεχωριστά καθίσματα. Το συγκεκριμένο πράσινο αυτοκίνητο, έχει ανάλογου χρώματος δερμάτινη επένδυση στην καμπίνα και ήταν το δώρο γενεθλίων για τα 75 χρόνια του Ferry Porsche.

Advertisement
Advertisement

Τρία χρόνια αργότερα (1987), η Porsche πήγε το concept ένα βήμα πιο πέρα την 928 H50. Με βάση το μεταγενέστερο 928 S4, το πρωτότυπο διαθέτει suicide πόρτες (όπως στο Mazda RX-8) για ευκολότερη πρόσβαση σε αυτά τα πιο ευρύχωρα πίσω καθίσματα, που προσφέρουν περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω. Το H50 δεν προοριζόταν να είναι δώρο γενεθλίων και πέρασε από μια σειρά δοκιμών που έβαλαν στο κοντέρ του περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα. Οι δοκιμές όμως απέδειξαν πως το μακρύτερο αμάξωμα και το πλαίσιο, δεν ήταν αρκετά άκαμπτο και σταμάτησαν την εξέλιξή του, στέλνοντας το αυτοκίνητο στην αποθήκη της εταιρείας. Τώρα, έχοντας αποκατεστημένα και τα δύο πρωτότυπα, η Porsche τα προβάλλει στις παροδικές και μόνιμες εκθέσεις που δίνει το παρόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το βίντεο της Porsche Taycan Cross Turismo κόβει την ανάσα!
Δοκιμή: Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: 0-100 km/h σε 3,2 sec

Advertisement

 

 

Advertisement

 

 

 

Advertisement