Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Καμπανάκι» ACEA στην ΕΕ για τις εκπομπές CO2

Ελλάδα 5:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Καμπανάκι» ACEA στην ΕΕ για τις εκπομπές CO2

ΝΕΑ

«Καμπανάκι» ACEA στην ΕΕ για τις εκπομπές CO2

ΝΕΑ

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προειδοποιούν για τις απαγορεύσεις και τους περιορισμούς που θέτει η πράσινη Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Πριν από την αναθεώρηση των προτύπων CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά τον επόμενο μήνα, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), Oliver Zipse, προειδοποίησε ότι «η νέα, πράσινη Ευρώπη δεν πρέπει να οδηγείται από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών».

Μιλώντας σε μία εκδήλωση Politico Live, ο κ. Zipse, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της BMW, ρώτησε: «Ποια εικόνα έχουμε στο μυαλό μας όταν σκεφτόμαστε την Ευρώπη το 2030, το 2040 και το 2050; Η νέα, πράσινη Ευρώπη καθοδηγείται από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών ή ενθαρρύνεται από την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα;»

Advertisement
Advertisement

«Ο μετασχηματισμός του τομέα της κινητικότητας συμβαίνει εδώ και τώρα», επισήμανε ο κ. Zipse. «Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μίας Ευρώπης ουδέτερου άνθρακα το 2050, σε μία τεχνολογικά ουδέτερη και ολιστική προσέγγιση», ανέφερε και πρόσθεσε: «Και υπό τις σωστές συνθήκες, είμαστε ανοιχτοί σε ακόμη υψηλότερους στόχους μείωσης CO2 το 2030».

Αυτό, όμως, εξαρτάται από την ύπαρξη αρκετών σημείων φόρτισης και σταθμών υδρογόνου σε όλη την ΕΕ. Η ACEA καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αδράξει την ευκαιρία της επικείμενης οδηγίας για την υποδομή εναλλακτικών καυσίμων να επιφέρει επιτέλους δεσμευτικούς στόχους για την υποδομή σε όλα τα κράτη-μέλη.

«Χωρίς αυτούς τους στόχους θα αντιμετωπίσουμε ένα εμπόδιο για την ηλεκτρονική κινητικότητα και ο μετασχηματισμός μας θα χάσει την ορμή του», προειδοποίησε ο κ. Zipse.

Advertisement

Επιπλέον, ο πρόεδρος της ACEA σημείωσε ότι στον δρόμο προς το μηδέν, κάθε διαθέσιμη τεχνολογία πρέπει να διαδραματίσει τον ρόλο της. Η βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες μετάδοσης για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου των οχημάτων.

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτός ο μετασχηματισμός δεν περιορίζει την κινητικότητά μας. Είτε πρόκειται για την οικονομία, για τις προσωπικές μας σχέσεις, για την κοινωνική συνοχή και τη συμμετοχή, το επίπεδο κινητικότητας είναι ένας σαφής δείκτης προόδου», τόνισε ο κ. Zipse.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αύξηση 10% στις πωλήσεις αυτοκινήτων «βλέπει» φέτος ο ACEA
Ηλεκτρονικά διόδια ανάλογα με τις εκπομπές CO2 και τα χιλιόμετρα!
T&E: Fake οι εκπομπές CO2 στα plug-in υβριδικά μοντέλα;