
Διαρκώς πληθαίνουν οι φωνές σχεδιαστών που υποστηρίζουν ότι οι οθόνες στα αυτοκίνητά μας δεν είναι και τόσο χρήσιμες. Κάτι στο οποίο συμφωνούν και οι περισσότεροι καταναλωτές.
Έχοντας μπει πλέον για τα καλά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης που φέρνει ο εξηλεκτρισμός αλλά και η κυριαρχία των ηλεκτρονικών, δεν νοείται να υπάρξει νέο μοντέλο το οποίο να μην πλειοδοτεί στο μέγεθος και το πλήθος των οθονών που περιλαμβάνει στο σαλόνι του.
Υπάρχουν όμως φωνές που λένε ότι αυτό είναι μία μόδα της εποχής που κάποια στιγμή θα εκλογικευτεί και θα πάρει την σωστή διάσταση. Έτσι μετά τους σχεδιαστές της BMW και της Polestar, έρχεται και ο αρχισχεδιαστής της DS Automobiles να δηλώσει ότι οι οθόνες μέσα στα αυτοκίνητα είναι λίγο ανόητες.
Ο Thierry Metroz, δήλωσε πρόσφατα ότι οι οθόνες δεν είναι κομμάτι των σαλονιών της δικής του μάρκας. Η ομάδα του προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι πιο επαναστατικό στην σχεδίαση των εσωτερικών και να τα κάνει ακόμα πιο πολυτελή.
“Στόχος μας είναι να απαλείψουμε τις οθόνες από τα σαλόνια των μελλοντικών μας μοντέλων”, δήλωσε ο Metroz στο Autocar. “Το πρόβλημα με τις οθόνες είναι ότι όταν τις σβήσεις έχεις μείνει με μία τεράστια μαύρη επιφάνεια, γεμάτη δαχτυλιές. Αυτό δεν είναι σέξι και κυρίως δεν δείχνει πολυτελές”, πρόσθεσε.
Ο συγκεκριμένος σχεδιαστής είναι κάθετα αντίθετος με την σύγχρονη μόδα που θέλει ολόκληρα ταμπλό να μετατρέπονται σε οθόνες, όπως στην Mercedes EQS με την Ηyperscreen.
Παραδέχεται όμως ότι είναι η τάση της εποχής να έχεις όσο περισσότερες οθόνες γίνεται, αλλά υποστηρίζει ότι αυτό είναι ανόητο. Και βρίσκεται μακριά από την σχεδιαστική φιλοσοφία της DS.
O Metroz αντιλαμβάνεται βεβαίως ότι το να βρεις έναν τρόπο να δώσεις όλες αυτές τις πληροφορίες στον οδηγό χωρίς οθόνες είναι μία μεγάλη πρόκληση, αλλά ο ίδιος και η ομάδα του αναζητούν λύσεις που να είναι λιγότερο ενοχλητικές και να δημιουργούν περισσότερη ηρεμία στο περιβάλλον.
Όμως δεν είναι μόνο οι οθόνες που βρίσκονται στο στόχαστρο του αρχισχεδιαστή της DS Automobiles. Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης οι εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος θα πρέπει να επανασχεδιαστούν. Αφού δεν εξυπηρετούν την ανάγκη ψύξης του κινητήρα, θα πρέπει οι σχεδιαστές να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στην διαμόρφωσή τους.
Το κύριο βάρος όπως φαίνεται θα πέσει στην επανασχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων και στην δημιουργία μίας φωτιστικής υπογραφής που θα κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο το κάθε μοντέλο.
Κάτι που αν όντως επικρατήσει θα μας φέρει σε μία εντελώς νέα τάση η οποία, αν κρίνουμε και από τα πρώτα δείγματα από την Κίνα, θα δημιουργήσει έναν απίστευτο αισθητικό αχταρμά στους δρόμους πριν κλείσει αυτή η δεκαετία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το νέο DS 7
Google: Σύντομα με YouTube στις οθόνες των αυτοκινήτων
Μεγάλες οθόνες: Μόδα ήταν και πέρασε;
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ