Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

Μεγάλες οθόνες: Μόδα ήταν και πέρασε;

  • newsautoteam

Οι τεράστιες οθόνες στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι το απαραίτητο must. Όμως έχουν ήδη αρχίσει οι συζητήσεις που τις αμφισβητούν και τις θεωρούν μια μόδα που θα περάσει.

Η εικόνα που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα στα σαλόνια τους κυριαρχείται από τις οθόνες. Όπου η κυρίαρχη σχεδιαστική τάση που ακολουθείται είναι της λογικής “το μέγεθος μετράει”, με αποτέλεσμα να βλέπουμε μία πλειοδοσία των κατασκευαστών σε ίντσες αλλά και σε πλήθος οθονών στο εσωτερικό των αυτοκινήτων.

Ένα από τα αυτοκίνητα που έκαναν αίσθηση πρόσφατα με τις άπειρες οθόνες που βρίσκονται στο σαλόνι τους είναι και η νέα Σειρά 7 της BMW, η οποία, μεταξύ άλλων, έχει και μία τεράστια οθόνη 31 ιντσών ανάλυσης 8Κ στα πίσω καθίσματα.

Όσο και αν φαίνεται παράξενο, ο άνθρωπος που αμφισβητεί αυτή την πληθωριστική τάση στις οθόνες είναι ο ίδιος ο επικεφαλής σχεδιασμού των σαλονιών της BMW, o Matthias Junghanns.

Σε συνέντευξη που έδωσε, αφού αναρωτήθηκε αν μετράνε τόσο πολύ οι μεγάλες οθόνες, παρατήρησε ότι ο ίδιος είναι πεπεισμένος ότι αυτές οι μεγάλες μαύρες γυάλινες επιφάνειες αργά ή γρήγορα θα είναι παρελθόν. Όπως είπε χαρακτηριστικά, τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να είναι έξυπνα, όμως η επικοινωνία μέσω γραφικών και απεικονίσεων θα γίνεται όταν τις χρειάζεσαι.

Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και ο επικεφαλής του εσωτερικού σχεδιασμού της Polestar, Conny Blomme. “Όλα φθάνουν σε μία κορύφωση, και μάλλον οι οθόνες έχουν φθάσει σε αυτό το σημείο” είπε ο Blomme.

Ο ίδιος επισήμανε κάτι αυτονόητο που μάλλον έχουμε ξεχάσει. Ότι δηλαδή οι οθόνες δεν πρέπει να είναι το σημείο που εστιάζει το μάτι του οδηγού. “Τον περισσότερο χρόνο που ταξιδεύεις με ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να απολαμβάνεις το περιβάλλον και όχι τις οθόνες” είπε χαρακτηριστικά.

Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μίας σημαντικής μετάβασης όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου, ακόμα και των πιο απλών όπως το ραδιόφωνο, μέσα σε δύσχρηστα μενού και οθόνες. Κάτι που έχει επικριθεί από πολλούς που θεωρούν ότι αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε την ευχρηστία ούτε την ασφάλεια των επιβατών.

Οι απόψεις των σχεδιαστών της BMW και της Polestar απηχούν μία όλο και αυξανόμενη τάση που ακούγεται στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, κάποιες εκ των οποίων επιστρέφουν στους φυσικούς διακόπτες για μερικές από τις πιο συχνές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί Mercedes και BMW αποφεύγουν Google και Apple;
BMW Σειρά 7: Φουλ στα gadget (+video)
Αποκαλυπτήρια για το Mercedes MBUX Hyperscreen

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto