Ιδρώνεις στο αυτοκίνητο; Αυξάνεις την αυτονομία!
ΝΕΑΙδρώνεις στο αυτοκίνητο; Αυξάνεις την αυτονομία!
ΝΕΑΗ GM εξελίσσει μία νέα ηλεκτρική πλατφόρμα η οποία δεν αφήνει να πάει χαμένη καμία ενέργεια. Ακόμα και η ανεβασμένη θερμότητα στα σώματα των επιβατών.
Η εποχή της ηλεκτροκίνησης φέρνει διαρκώς νέες ιδέες στο τραπέζι, κυρίως σε ότι αφορά την διαχείριση της ενέργειας. Και η μεγαλύτερη πρόκληση των κατασκευαστών είναι να βρουν νέους τρόπους ώστε να μην χάνεται έστω και το ελάχιστο ποσό ενέργειας που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί.
WHAT CAR
Η GM παρουσίασε μία νέα πλατφόρμα με την ονομασία Ultium η οποία είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η πλατφόρμα αυτή εφοδιάζεται με αντλίες θερμότητες έτσι ώστε να μπορεί να συγκρατήσει χαμένη θερμότητα από το σύστημα κίνησης, την θερμοκρασία του περιβάλλοντος, ακόμα και από την θερμότητα των σωμάτων των επιβατών.
Η πλατφόρμα η οποία βρίσκεται ήδη κάτω από το νέο GMC Hummer EV, μπορεί να ανακτήσει θερμότητα από τους κινητήρες και την γραμμή κίνησης και να την αξιοποιήσει ώστε να αυξηθεί η αυτονομία τους.
Μπορεί επίσης να αξιοποιήσει την υγρασία τόσο από το περιβάλλον όσο και από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ακόμα και από τους ιδρωμένους επιβάτες.
To σύστημα χρησιμοποιείται για να κάνει ακόμα πιο αποδοτικό το σύστημα θέρμανσης/ψύξης της καμπίνας από ότι στα παραδοσιακά οχήματα. Στην πλήρη αξιοποίηση του συστήματος, αυτό και μόνο μπορεί να αποφέρει κέρδη έως και 10% στην αυτονομία του οχήματος. Μπορεί επίσης να επιτρέψει στο όχημα να φορτίσει γρηγορότερα προετοιμάζοντας την μπαταρία.
Οι λειτουργίες που υπάρχουν σε αυτή την πλατφόρμα καλύπτονται από 11 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που φθάνουν πίσω στο πρώτο EV1 στα τέλη της δεκαετίας του 1990 όταν η GM ανέπτυξε την πρώτη αντλία θερμότητας στα ηλεκτρικά. Το σύστημα είναι διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Ultium και θα εφοδιάζει αυτοκίνητα όπως το Chevrolet Silverado EV και το Cadillac Lyriq.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συνεργασία Honda και GM για προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ποια ηλεκτρικά «τρέμουν» στο κρύο; (+video)
Είναι η General Motor ο φόβος και ο τρόμος της… Tesla;