Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

ID.Aero: Το πρώτο ηλεκτρικό sedan της Volkswagen

  • newsautoteam

Η Volkswagen αποκαλύπτει το πρωτότυπο Αero, το οποίο βάζει τα οικογενειακά sedan στην γκάμα των ID. Το ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο παραγωγής βάζει τα ηλεκτρικά μοντέλα στην premium μεσαία κατηγορία.

Αυτό είναι το έκτο μέλος της οικογένειας VW ID. μετά τα μοντέλα ID.3 , ID.4, ID.5, ID.6 και ID. Buzz

Δυναμικό και με καθαρή αεροδυναμική. Με τη παγκόσμια πρεμιέρα του ID. Aero στην Κίνα, η Volkswagen, προσφέρει μια πρόγευση του πρώτου αμιγούς ηλεκτρικού sedan της μάρκας. Η αεροδυναμική σχεδίασή του, εντυπωσιάζει εξωτερικά και δίνει κορυφαίους χώρους για την κατηγορία  στο εσωτερικό.

Η έκδοση παραγωγής για την Κίνα αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει την παραγωγή μιας ευρωπαϊκής έκδοσης σειράς στο Emden το 2023.

«Με το ID. Aero show car, αποκαλύπτουμε μια προεπισκόπηση του επόμενου μέλους της οικογένειας ID. Ένα αυτοκίνητο με συναισθηματικό και ταυτόχρονα εξαιρετικά αεροδυναμικό σχεδιασμό, αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων, μεγάλους χώρους και premium εσωτερικό», λέει ο Ralf Brandstatter, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Passenger Cars.

Το πρωτότυπο όχημα έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα και σχεδιάστηκε βάσει αεροδυναμικών αρχών. Η οροφή έχει κλίση προς τα πίσω σε στυλ κουπέ και συμβάλλει στην επίτευξη συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23. Η αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα (MEB) της Volkswagen επιτρέπει επιπλέον κοντούς πρόβολους, μακρύ μεταξόνιο και εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό.

Το ID. Aero είναι εξοπλισμένο με μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh. Χάρη στην αλληλεπίδραση του συστήματος κίνησης και των αεροδυναμικών ιδιοτήτων, το πρωτότυπο επιτυγχάνει αυτονομία έως και 620 χιλιόμετρα (WLTP) , κάνοντάς το κατάλληλο για μεγάλες αποστάσεις.

Αεροδυναμικά κομψό
Το Aero μεταφέρει τη σχεδιαστική ταυτότητα της οικογένειας ID. σε ένα sedan στην premium μεσαία κατηγορία για πρώτη φορά. Το αεροδυναμικά σχεδιασμένο μπροστινό άκρο και η οροφή διασφαλίζουν ότι ο αέρας ρέει πάνω από το αμάξωμα. Οι σπορ δίχρωμοι τροχοί 22 ιντσών είναι σχεδιασμένοι σε στυλ τουρμπίνας και είναι «πρόσωπο» με τους θόλους των τροχών. Οι κλασικές χειρολαβές θυρών αντικαθίστανται από φωτιζόμενες επιφάνειες αφής, οι οποίες μειώνουν ακόμη περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση. Οι γραμμές περιγράμματος του αμαξώματος κάνουν το ηλεκτρικό σεντάν να φαίνεται πιο επίπεδο και του δίνουν μια δυναμική εμφάνιση.

Το πρωτότυπο όχημα Aero έχει μεταλλική βαφή Polar Light Blue, μια ανοιχτόχρωμη μεταλλική απόχρωση της οποίας οι χρωματικές χρωστικές δημιουργούν ένα εφέ χρυσής λάμψης σε κατάλληλες συνθήκες φωτισμού. Η οροφή είναι βαμμένη σε γυαλιστερό μαύρο για αντίθεση με το αμάξωμα του οχήματος.

Η ευρωπαϊκή έκδοση θα γίνει στο Emden.

Αναμένεται ότι η έκδοση παραγωγής του ID. Aero για την Ευρώπη, θα “βγει” από το εργοστάσιο του Emden το 2023. Με την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το Emden, θα είναι ένα από τα πρώτα εργοστάσια της Volkswagen στην Κάτω Σαξονία και θα συμβάλει καθοριστικά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας μοντέλων και μείωση των εκπομπών CO 2 του συνολικού στόλου νέων οχημάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW ID.Buzz: Ο θρύλος επιστρέφει (video)
Πότε θα κυκλοφορήσουν τα VW ID.1 και ID.2;
Είναι αυτό το ηλεκτρικό VW Golf R;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto