Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota δεν αποκλείει ένα ηλεκτρικό GR86

Ελλάδα 0:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota δεν αποκλείει ένα ηλεκτρικό GR86

ΝΕΑ

Η Toyota δεν αποκλείει ένα ηλεκτρικό GR86

ΝΕΑ

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου GR86, η Toyota αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να παρουσιάσει μια ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου στο μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Toyota GR86 είναι εδώ με ένα ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων– στοιχεία που το καθιστούν ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση.

Η μετάδοση της κίνησης στους τροχούς του πίσω άξονα και το εξαιρετικό ζύγισμα του αυτοκινήτου είναι δύο από τα στοιχεία που συμβάλλουν στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει το coupe μοντέλο της Toyota. Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που εξέλιξαν από κοινού η Toyota με τη Subaru και ευτυχώς για όλους όσοι επιμένουν «παραδοσιακά».

Advertisement
Advertisement

Έχει μια καλοδεχούμενη αίσθηση συμμετοχής που τα τελευταία χρόνια λόγω της έλευσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τείνει να γίνει σπάνια. Απαντώντας σε ερωτήσεις για το αν η Toyota έχει μπει στον «πειρασμό» να εξηλεκτρίσει το μοντέλο της, ο επικεφαλής μηχανικός Yasunori Suezawa, δήλωσε πως «ένα υβριδικό σύστημα θα έκανε πιο βαρύ το αυτοκίνητο και αποφασίσαμε τουλάχιστον για τώρα, πως θέλαμε μόνο έναν κινητήρα».

«Διερευνούμε μελλοντικές επιλογές. Πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε αυτόν τον τύπο οχήματος και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε ξεκινήσει μια έρευνα για διαφορετικές επιλογές ισχύος. Είναι όμως ακόμα στην αρχή τους οι έρευνες, οπότε δεν μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή» ανέφερε ο ίδιος.

Advertisement

Πρέπει να θεωρούμε δεδομένη τη διάθεση της Toyota να προσφέρει και στα επόμενα χρόνια το μοντέλο στο αγοραστικό κοινό και επισήμως γίνεται λόγος για πολλές διαφορετικές επιλογές σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες και τη μετάδοση. Σε πρώτη φάση, έχουμε μπροστά μας την πιο «ελαφριά» εκδοχή του μοντέλου, από κάθε άποψη.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί η βασική έκδοση του Toyota GR86 βγαίνει με… σιδερένιες ζάντες;
Τι γίνεται με την Toyota GR Corolla των 300+ ίππων;
Οδηγούμε το ανανεωμένο Lexus ES 300h στην Ισπανία

 

Advertisement