Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η βασική έκδοση του Toyota GR86 βγαίνει με… σιδερένιες ζάντες;

Ελλάδα 22:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί η βασική έκδοση του Toyota GR86 βγαίνει με… σιδερένιες ζάντες;

ΝΕΑ

Γιατί η βασική έκδοση του Toyota GR86 βγαίνει με… σιδερένιες ζάντες;

ΝΕΑ

Οι Ιάπωνες είναι αρκετά πρακτικός λαός και γι’ αυτό έχουν μία πολύ ενδιαφέρουσα όσο και παράξενη ιδέα για το τι μπορεί να σημαίνει βασική έκδοση ενός σπορ μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Η θέα ενός σπορ αυτοκινήτου με σιδερένιες ζάντες μοιάζει με κάποιο ατυχές κολάζ ή με ένα όχημα που έχει βλάβη και οδηγείται στο συνεργείο. Όμως όσο και αν φαίνεται παράξενο, αυτή είναι η “βασική” έκδοση του GR86 την οποία κυκλοφορεί η Toyota στην ιαπωνική αγορά.

Ο κύριος λόγος που γίνεται αυτό δεν είναι μία παραξενιά των εμπορικών εγκεφάλων της Toyota ούτε κάποιου είδους τσιγκουνιά. Απλά οι άνθρωποι της εταιρίας σκέφτηκαν πρακτικά, και γνωρίζοντας ότι οι ζάντες είναι το πρώτο πράγμα που θα αλλάξουν οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, προτίμησαν να την εφοδιάσουν με αυτές που βλέπουμε στις φωτογραφίες.

Advertisement
Advertisement

Αυτοκίνητα σαν τo GR86 είναι από εκείνα που τουλάχιστον στην Ιαπωνία περνούν αμέσως στην φάση του customizing και των μετατροπών, με πρώτη αλλαγή τις ζάντες και τα λάστιχα. Και βέβαια δεν είναι μόνο αυτά, καθώς το GR86 είναι από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα για μετατροπές στην Ιαπωνία.

Η έκδοση RC όπως ονομάζεται έχει προσπαθήσει να κρατήσει όσα περισσότερα στοιχεία της κανονικής GR86 μπορούν να παραμείνουν χωρίς αλλαγές, όπως για παράδειγμα τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός, τα γυαλιστερά καπάκια στους καθρέπτες ή και το μεταλλικό χρώμα.

Advertisement

Και στο εσωτερικό έχει γίνει προσπάθεια να μην υπάρξουν σημαντικές εκπτώσεις στον εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, αν και υπάρχει μία μαύρη επιφάνεια στην θέση του ηχοσυστήματος το οποίο και αυτό είναι από τα πρώτα που αλλάζουν στα χέρια των ιδιοκτητών του.

Δεν υπάρχουν επίσης τα δερμάτινα καθίσματα (κάτι που μάλλον δεν θα ενοχλήσει τους αγοραστές του) αν και παρέχεται κλιματισμός και μάλιστα αυτόματος.

Advertisement

Όσο για το κόστος, αυτό είναι λίγο πάνω από τις 21.000 ευρώ για την έκδοση RC όταν η επόμενη έκδοση ξεκινά από τα περίπου 23,5 χιλιάρικα στην Ιαπωνία. Η διαφορά δεν είναι και τόσο σημαντική για αυτά που χάνει ο ιδιοκτήτης, όμως υπάρχει και η άλλη άποψη ότι αφού θα τα πετάξει γιατί να τα αγοράσει.

Μάλιστα οι πιο πρακτικοί σκέφτονται ότι αυτές οι τέσσερις ζάντες θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν ένα καλό σετ χειμερινών ελαστικών ή κάποια άλλα μεταχειρισμένα για drift, οπότε είναι κερδισμένες και οι δύο πλευρές.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο διαφορετικά είναι τα Toyota GR86 και Subaru BRZ;
Φήμη για «GR86» από τη Lexus
H Pandem Rocket Bunny, αλλάζει τη νέα Toyota GR 86 (+video)