Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η τελική ταχύτητα του νέου Audi RS 3

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η τελική ταχύτητα του νέου Audi RS 3

ΝΕΑ

Η τελική ταχύτητα του νέου Audi RS 3

ΝΕΑ

Το νέο Audi RS 3 επιταχύνει ταχύτατα, ενώ η τελική ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φτάνει σχεδόν τα 300 χλμ./ώρα. Ένα αυτοκίνητο τόσο για την καθημερινότητά σας, όσο και για την πίστα.

Advertisement
Advertisement

Αναμφίβολα, οι επιδόσεις ενός αυτοκινήτου και για ένα μοντέλο που φέρει τα αρχιγράμματα RS πρέπει να αφήνουν αρκετά στόματα ανοιχτά. Το νέο Audi RS 3 έχει τη δυνατότητα να το κάνει αυτό και με τη βοήθεια των μηχανικών της γερμανικής φίρμας, οι οποίοι κατασκεύασαν ένα μικρομεσαίο μοντέλο που σερβίρει τιμές επιδόσεων ενός… supercar και -ταυτόχρονα- την ευελιξία ενός καθημερινού αυτοκινήτου.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, το Audi RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 PS είναι διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και εκτείνεται σε ένα ευρύ επίπεδο έως 7.000 σ.α.λ.. Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα με την οποία όλα τα επιμέρους στοιχεία του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους.

Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική.

Advertisement

Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamic και RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα – τα συναισθηματικά στοιχεία του ήχου είναι ακόμη πιο έντονα. Επιπλέον, ο αδιαμφισβήτητος ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα ενισχύεται περαιτέρω από το προαιρετικό σπορ σύστημα εξάτμισης RS.

Advertisement

Tο RS 3, με αυτές τις εκρηκτικές επιδόσεις, πρέπει να εφοδιάζεται με το κορυφαίο σύστημα πέδησης για την ασφαλέστερη ακινητοποίηση του οχήματος. Πιο συγκεκριμένα, το RS 3 διατίθεται στάνταρ εξοπλισμένο με μεγαλύτερα και ειδικά εξελιγμένα εξαπίστονα έμβολα στα φρένα. Ένα κεραμικό σύστημα φρένων διαστάσεων 380×38 χιλ. διατίθεται προαιρετικά στον μπροστινό άξονα με χαρακτηριστική καμπύλη πεντάλ, ειδικά προσαρμοσμένη στον ενισχυτή φρένων. Το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από το αντίστοιχο χαλύβδινο.

Οι εσωτερικά αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι έχουν διαστάσεις 375×36 χιλ. μπροστά και 310 22 χιλ. πίσω. Αυτό τα καθιστά μεγαλύτερα και πιο σταθερά από ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Η αεροδυναμική βελτιώνει τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%. Αυτό μειώνει πιο γρήγορα τις μέγιστες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του επίπονου φρεναρίσματος, ενώ η αίσθηση του πεντάλ παραμένει η ίδια.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS 3: Δυναμική σχεδίαση με RS βελτιώσεις
Audi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
Audi Q4 e-tron: Ένα σαλόνι από το μέλλον