Audi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
ΝΕΑAudi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
ΝΕΑΗ Audi Sport απαγκιστρώνεται από τις μπιελες και τα πιστόνια και επικεντρώνεται στην ηλεκτρική ενέργεια. Ισχυρότερο μοντέλο τους το RS e-tron GT, για να πάρει στη συνέχεια τη σκυτάλη το μηδενικών ρύπων… RS6.
Πιστή στο στρατηγικό της πλάνο για λανσάρισμα αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων από το 2026 είναι η Audi η οποία έχει ήδη εμπλουτίσει την γκάμα της με αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
WHAT CAR
Παρθενικό της μοντέλο στο πεδίο της ηλεκτρικής κινητικότητας ήταν το Audi e-tron για να ακολουθήσει το compact Audi Q4 e-tron και το πανίσχυρο Grand Tourer e-tron GT.
Η ηλεκτρική επέλαση, ωστόσο, της μάρκας δεν περιορίζεται αποκλειστικά στα… καθημερινά της αυτοκίνητα, αλλά θα αφορά και το τμήμα επιδόσεων Audi Sport που έχει κατασκευάσει μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες σπορ προτάσεις.
Και οι άνθρωποί του έχουν ήδη επιμεληθεί ήδη τα e-tron S & e-tron S Sportback, την ίδια ώρα που συναντάμε και την πρώτη ηλεκτρική εφαρμογή του εμβλήματος “RS” στο e-tron GT.
Τι μέλλει γενέσθαι όμως από εδώ και στο εξής; Ουδείς μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα, αλλά άπαντες γνωρίζουν ότι στόχος της Audi μέχρι το 2025 είναι να διατηρεί 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
RS6 e-tron
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανάμεσα σε αυτά θα έχει το Audi A6 e-tron, που παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Με κορυφαία αεροδυναμική (0,22 Cd), επιβλητική εμφάνιση και υπερσύχρονες τεχνολογίες, το μοντέλο σίγουρα δεν θα περνά απαρατήρητο.
Μεγάλο του όπλο θα συνιστά και η πλατφόρμα PPE (αναπτύσσεται από κοινού με την Porsche) η οποία είναι συμβατή τόσο με δικίνητες όσο τετρακίνητες εκδόσεις. Το διακριτικό “Quattro” μάλιστα φαίνεται πως θα υπάρχει και στην κορυφαία έκδοση RS6 e-tron που θα βρεθεί αντιμέτωπη με τις σπορ ηλεκτρικές προτάσεις των Mercedes-AMG και BMW M.
Σε τεχνικό επίπεδο, δεν αποκλείεται να ενσωματώνει το σύστημα πρόωσης του RS e-tron GT, δηλαδή δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 646 PS/ 830 Nm που επιτρέπουν την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ.
Τα μοτέρ ενδέχεται να τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 100 kWh, με την αυτονομία ωστόσο να είναι μικρότερη από τα 700 χλμ. που υπόσχεται το «απλό» Audi A6 e-tron. Παρ’ όλα αυτά, θα αξιοποιεί τη δυνατότητα της PPE πλατφόρμας για «προσθήκη» 300 χλμ. μέσα σε μόλις 10 λεπτά φόρτισης.
Επιπροσθέτως, δεδομένου ότι η μπαταρία βρίσκεται στο δάπεδο και οι τροχοί έχουν «ωθηθεί» προς τις γωνίες του αμαξώματος, το RS6 e-tron φαίνεται πως θα είναι σημαντικά πιο ευρύχωρο από το υπάρχον RS6 με τον 4λιτρο V8 των 600 ίππων.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το λανσάρισμα της έκδοσης παραγωγής του Audi A6 e-tron θα γίνει εντός του 2023, με το διαφαινόμενο RS6 e-tron να διατίθεται λίγο αργότερα, και σε έκδοση station wagon, ακολουθώντας τα βήματα του «καυτού» RS6 Avant.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σχεδόν έτοιμο το Audi Q9
Θα εξαγοράσει η Audi τη McLaren;
Audi: Χρυσός χορηγός του ετήσιου συνέδριου ηγεσίας της ΕΑΣΕ