Η «συνταγή» της Porsche που ντοπάρει την Taycan Turbo S
ΝΕΑΗ «συνταγή» της Porsche που ντοπάρει την Taycan Turbo S
ΝΕΑΜια μυστική αναβάθμιση λογισμικού οδήγησαν σε σημαντικές βελτιώσεις απόδοσης του μοντέλου.
Όπως γνωρίζουμε από τη (δικαιωμένη εκ του αποτελέσματος) συγκρατημένη και ξεκάθαρη σχεδίαση των μοντέλων της, η Porsche δεν είναι λάτρης των τεράστιων αλλαγών. Αλλά μερικές φορές, μικρές βελτιώσεις στο παρασκήνιο, καταλήγουν να έχουν σημαντικά αποτελέσματα σε οχήματα, όπως η αμιγώς ηλεκτρική Taycan Turbo S.
WHAT CAR
Για το πρώτο σύγχρονο ηλεκτρικό όχημα της Porsche, οι μηχανικοί της μάρκας θέλησαν να βρουν τρόπους για να το βελτιώσουν. Και το κατάφεραν! Με ανεξάρτητες δοκιμές απόδοσης που υποδηλώνουν ότι μπορεί τώρα να φτάσει την τελική του ταχύτητα, ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο γρηγορότερα από ό,τι πριν από δύο χρόνια.
Σε νέες δοκιμές, η Taycan Turbo S έχει επιδείξει βελτιωμένη απόδοση επιτάχυνσης, σε διάφορα σημεία της διαδρομής προς την τελική ταχύτητα των 241 χλμ./ώρα. Είναι πιο γρήγοροη στα 145 χλμ./ώρα στα 193 χλμ./ώρα, διανύοντας την απόσταση σε 10,3 δευτερόλεπτα στα 212 χλμ./ώρα, αντί για 10,5 δευτερόλεπτα στα 209 χλμ./ώρα.
Η βελτίωση της απόδοσης οφείλεται σε έναν μηχανισμό ο οποίος είναι γνωστός ως “overboost” εξασφαλίζοντας την ικανότητα να διοχετεύεται υπερβολική ισχύς μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα για μικρά χρονικά διαστήματα.
Η Porsche διέθετε φυσικά την τεχνογνωσία overboost, όταν κυκλοφόρησε αρχικά την Taycan, αλλά κατανοούσε τους πιθανούς κινδύνους της παρατεταμένης χρήσης, που θα μπορούσαν ενδεχομένως να βλάψουν τον ηλεκτροκινητήρα.
Ως εκ τούτου, ως προληπτικό μέτρο, η αυτοκινητοβιομηχανία περιόρισε τη λειτουργία overboost, ώστε να λειτουργεί μόνο για τρία δευτερόλεπτα τη φορά.
Καθώς η Porsche απέκτησε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι ιδιοκτήτες της Taycan χρησιμοποιούσαν τα οχήματά τους και παρατήρησαν πώς οι κινητήρες χειρίζονταν την εκτεταμένη χρήση, η εταιρεία έγινε πιο σίγουρη για την ανθεκτικότητα των ηλεκτροκινητήρων της.
Κατά συνέπεια, επέκτεινε τη λειτουργία από τα αρχικά τρία δευτερόλεπτα για να επιτρέψει στους οδηγούς να βιώσουν έως και 10 δευτερόλεπτα overboost.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche: Η ηλεκτρική Macan έρχεται, η συμβατική μένει
Η νέα Porsche Macan EV και η θάλασσα (+ video)
Η ηλεκτρική Porsche Macan θα είναι πανίσχυρη