Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η συναρπαστική ιστορία της πρώτης Ferrari

Ελλάδα 4:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η συναρπαστική ιστορία της πρώτης Ferrari

ΝΕΑ

Η συναρπαστική ιστορία της πρώτης Ferrari

ΝΕΑ

Μία από τις 25 σπάνιες Ferrari 166 MM πέρασε από 40 κύματα πριν φτάσει σήμερα να κοστίζει σχεδόν 5 εκ. ευρώ!

Advertisement
Advertisement

Έχουμε ακούσει πολλές ιστορίες για ιστορικά αυτοκίνητα που πέρασαν από πολλά χέρια, ταλαιπωρήθηκαν, αλλά τελικά επιβίωσαν στον πέρασμα των χρόνων. Ωστόσο, η ιστορία της σπάνιας Ferrari 166 MM ξεπερνάει ακόμα και τη φαντασία του πιο δημιουργικού συγγραφέα μυθιστορημάτων.

Όλα ξεκίνησαν πίσω στο 1948 όταν ο Ένζο Φεράρι μόλις είχε εγκαταλείψει την Alfa Romeo με στόχο να χτίσει το δικό του αυτοκίνητο για να «εκδικηθεί» τους πρώην εργοδότες του. Η πρώτη του προσπάθεια είχε να κάνει με ένα αγωνιστικό μοντέλο το οποίο ονομάστηκε 166 MM. Το αυτοκίνητο είχε πολύ μικρές διαστάσεις – το πλαίσιο ήταν μικρότερο από μια μπανιέρα – ενώ ο V12 των 2.0 λίτρων κινητήρας ήταν σχεδιασμένος από τον Τζιοατσίνο Κολόμπο.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο πήρε το όνομά του από τα 166 κ.εκ. που είχε ο κάθε κύλινδρος και αμέσως μετά την επίσημη παρουσίασή του στο Παρίσι το μοντέλο με τον αριθμό νούμερο 24 ταξίδεψε στην Αργεντινή για τον πρώτο του αγώνα. Ο μύθος αναφέρει ότι η τότε σύζυγος του προέδρου της Αργεντινής, Μαρία Εύα Περόν, πίεσε την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου να φέρει την Ferrari στη χώρα για να τρέξει στον αγώνα Mar del Plata τον οποίο κέρδισε το 1950.

Το αυτοκίνητο επέστρεψε στην Ιταλία και μέχρι το 1958 άλλαξε πολλά χέρια. Εκείνη τη χρονιά όμως έπεσε στα χέρια ενός Αμερικανού ιδιοκτήτη ο οποίος αφαίρεσε το σύστημα κινητήρα/μετάδοσης και τοποθέτησε έναν κινητήρα 4,6 λίτρων από Chevrolet. Ο κινητήρας πουλήθηκε σε έναν επίσης Αμερικανό συλλέκτη στη Νέα Υόρκη.

Advertisement

Πέρασαν αρκετά χρόνια από το 1958 και μέχρι το 1975 το αυτοκίνητο άλλαξε αρκετά χέρια. Εκείνη τη χρονιά όμως έγινε κάτι το απίστευτο. Ο ιδιοκτήτης που είχε καταλήξει το αυτοκίνητο (το είχε αγοράσει περίπου 1.000 ευρώ) θέλησε να ανακαλύψει που βρίσκεται ο αυθεντικός κινητήρας του αυτοκινήτου, κάτι που πέτυχε συγκεντρώνοντας τελικά όλα τα γνήσια περιφερειακά της 166 MM.

Advertisement

14 χρόνια αργότερα και μετά από απίστευτη δουλειά, η Ferrari 166 MM ολοκληρώθηκε και βρήκε ξανά την αυθεντική της μορφή. Το 1995 πωλήθηκε σε έναν Ιάπωνα συλλέκτη και πλέον σε μια νέα δημοπρασία που πραγματοποιείται, η τιμή πώλησης της Ferrari 166 MM έχει φτάσει κοντά στα 5 εκ. ευρώ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σε δημοπρασία η Ferrari F40 θρυλικού πιλότου της Formula 1
Η Koenig Specials δεν σταματούσε ούτε στις Ferrari (+video)
Η επιβλητική Ferrari F8 Tributo στα Μετέωρα

Advertisement