Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Porsche δεν ποντάρει στα ιπτάμενα ταξί

Ελλάδα 20:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Porsche δεν ποντάρει στα ιπτάμενα ταξί

ΝΕΑ

Η Porsche δεν ποντάρει στα ιπτάμενα ταξί

ΝΕΑ

Έκθεση του συμβουλευτικού βραχίονα της Porsche αναφέρει πως η εναέρια αστική κινητικότητα προς το παρόν δεν είναι υλοποιήσιμη.

Advertisement
Advertisement

Με εκθετικούς ρυθμούς αυξάνονται οι εταιρείες επενδύουν στην εναέρια αστική κινητικότητα αναπτύσσοντας σχετικού τύπου οχήματα, όπως είναι τα ιπτάμενα ταξί.

Σύμφωνα, μάλιστα, με την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Αεροπορικής Ασφαλείας (EASA), τα ιπτάμενα οχήματα κάθετης προσγείωσης και απογείωσης είναι πιο… κοντά απ’ ό,τι περιμένουμε, μιας και είναι έτοιμα να κάνουν το ντεμπούτο τους στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο έως και το 2024.

Την ίδια ώρα, όμως, που πληθώρα αεροπορικών εταιρειών και startups εργάζονται πυρετωδώς για την εξέλιξη ιπταμένων οχημάτων που θα πλημμυρίσουν τον εναέριο χώρο, η Porsche προβάλλει ιδιαίτερα επιφυλακτική.

Advertisement
Advertisement

Σε έκθεση της Porsche Consulting, του συμβουλευτικού, δηλαδή, βραχίονα της σπορ μάρκας, αναφέρεται πως ο επιχειρηματικός τομέας των ιπτάμενων ταξί συνιστά έναν ιδιαίτερα ελκυστικό πεδίο δραστηριοποίησης, αλλά απαιτεί τεράστιες επενδύσεις.

Hyundai flying car

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ;

Advertisement

«Η αστική εναέρια κινητικότητα μπορεί να εξελιχθεί σε έναν κερδοφόρο κλάδο […] Προκειμένου όμως, να γίνουν τα εναέρια ταξί πραγματικότητα, θα χρειαστούν θαρραλέοι πρωτοπόροι, με επιμονή, μεγάλες τσέπες και αίσθημα ευθύνης. Η ασφάλεια αλλά και η κοινωνική αποδοχή αναμένεται να διαδραματίσουν επίσης μεγάλο ρόλο», αναφέρει Gregor Grandl, ανώτερος συνεργάτης της Porsche Consulting και συγγραφέας της έκθεσης.

Παράλληλα, σύμφωνα την έρευνα, η εναέρια αστική κινητικότητα αναμένεται να δημιουργήσει μια αγορά ύψους 32 δισ. δολαρίων (27 δισ. ευρώ). Νωρίτερα, όμως, πρέπει να επενδυθούν τουλάχιστον 20 δισ. δολάρια (17 δισ. ευρώ). Τα $10 δισ. (8,5 δισ. ευρώ) από αυτά, μάλιστα, θα απαιτηθούν πριν διενεργηθούν οι πρώτες εμπορικές πτήσεις.

Advertisement

Επιπροσθέτως, υπάρχουν πολλοί ακόμα σκόπελοι που πρέπει να ξεπεραστούν όπως είναι ο καθορισμός των σημείων απογείωσης, η θέσπιση της κατάλληλης νομοθεσίας, αλλά και η διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας τόσο των επιβατών όσο και των ανθρώπων που βρίσκονται στο έδαφος.

«Η κινητικότητα θα συνεχίσει να γίνεται όλο και πιο πελατοκεντρική, εξατομικευμένη, γρήγορη και διασυνδεδεμένη […] Τα εναέρια ταξι θα πετύχουν μόνο εφόσον αφενός πληρούν τα συγκεκριμένα κριτήρια και αφετέρου μπορέσουν να ενσωματωθούν στα υπάρχοντα μεταφορικά δίκτυα», πρόσθεσε ο Gregor Grandi προτού καταθέσει μια στοιχειοθετημένη εκτίμηση.

«Εκτιμούμε ότι το 2035 το μερίδιο των ιπτάμενων ταξί δεν θα ξεπερνά το 0,3%. Η κινητικότητα του μέλλοντος θα χρειαστεί περισσότερες ιδέες και στρατηγικές».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Cayenne Turbo GT είναι η πιο ισχυρή οχτακύλινδρη Porsche
Νέα Porsche 911 GTS: Η καταδίωξη (video)
ΣΟΚ ή δέος για αυτό που έρχεται για την Porsche 911;