
Μαζί με την ηλεκτροκίνηση φέραμε στην καθημερινότητά μας και τα applications του κάθε κατασκευαστή. Και η ζωή μας έχει γίνει ακόμα πιο μπερδεμένη.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν πολλά καινούργια ήθη στην καθημερινότητα των οδηγών τους. Και μία από αυτές τις νέες συνήθειες είναι ότι απαιτούν μία εξοικείωση με την χρήση των εφαρμογών του κάθε κατασκευαστή για την επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο.
Όμως, παρά το γεγονός ότι οι οδηγοί χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές από τα κινητά τους τηλέφωνα, δηλώνουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με τις λειτουργίες που είναι οι πιο σημαντικές για αυτούς.
Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρίες θα πρέπει να εστιάσουν περισσότερο στις πιο σημαντικές λειτουργίες που χρησιμοπιούνται καθημερινά παρά στην δημιουργία όμορφων εφαρμογών που δεν έχουν κάποιο αντίκρυσμα.
Μία νέα έρευνα που έκανε η J.D. Power στις ΗΠΑ, εντόπισε αυτό το πρόβλημα, και επισημαίνεται ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να βελτιώσουν την απόδοση των εφαρμογών τους ώστε να γίνουν πιο φιλικά και να αναβαθμίσουν την εμπειρία του χρήστη.
Όπως βγαίνει από την έρευνα οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι με την σχεδίαση των εφαρμογών. Όμως οι χρήστες εκτιμούν περισσότερο την ταχύτητα και την ευκολία πλοήγησης, δύο τομείς στους οποίους η ικανοποίηση κατατάσσεται στη χαμηλότερη θέση.
Πάνω από το ένα τρίτο (37%) των χρηστών εφαρμογών EV ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα σύνδεσης τις προηγούμενες 30 ημέρες κατά τη χρήση της εφαρμογής τους. Το ποσοστό αυτό είναι μάλιστα αυξημένο σε σχέση με πέρσι, όταν το 32% των οδηγών δήλωσαν δυσκολίες σύνδεσης.
Οι χρήστες της Tesla με 838 βαθμούς φαίνεται να είναι οι πιο ικανοποιημένοι με την εφαρμογή για κινητά και ακολουθούν η Mercedes (833 βαθμοί), η Hyundai (827 βαθμοί) και η BMW (815 βαθμοί).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda: Ηλεκτροκίνηση από το 2040 και βλέπουμε!
Έφθασε η ώρα: Τα ηλεκτρικά ξεπέρασαν τα συμβατικά!
Αυτό είναι το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ