Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΝΕΑ

Η Audi θα αποχαιρετήσει το A1

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

H τρέχουσα γενιά του μικρότερου μοντέλου της Audi θα είναι και η τελευταία, όπως επιβεβαίωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας.

Ο κύκλος του Audi A1, θα ολοκληρωθεί με το τέλος της τρέχουσας γενιάς, όπως επιβεβαίωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Markus Duesmann, στο περιθώριο συνέντευξής του στο Automotive News, μιας και δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης του. Αυτό πάντως δεν αναμένεται να γίνει σύντομα μιας και παρουσιάστηκε το 2018 και έχει κάποια χρόνια ακόμα μπροστά του. 

«Γνωρίζουμε πως η τοποθέτηση θερμικών κινητήρων στις μικρότερες κατηγορίες δεν θα είναι εύκολη στο μέλλον, μιας και το κόστος θα αυξηθεί σημαντικά», επισήμανε χαρακτηριστικά ο Duesmann, ο οποίος ξεκαθάρισε πως «το Audi A1 δεν θα έχει κάποιο διάδοχο».

Οι παραπάνω δηλώσεις, βέβαια, δεν προδικάζουν πως δεν θα συνεχιστεί η εκπροσώπηση της μάρκας στα supermini. Αυτό, ωστόσο, θα γινόταν με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Πέρα από την ανακοίνωση του επερχόμενου τέλος του A1,  ο CEO της εταιρείας εξήγγειλε -για άλλη μια φορά- και το τέλος των plug-in υβριδικών μοντέλων, τα οποία χαρακτήρισε ως «μια τεχνολογία – γέφυρα προς την αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα». Η εταιρεία θα σταματήσει να εξελίσσει επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα, μιας και στρέφεται αποκλειστικά στα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα.

Πριν από λίγες μέρες ο Duesmann είχε μιλήσει και στη γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung, γνωστοποιώντας πως από το 2026 η μάρκα θα σταματήσει να παρουσιάζει νέα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, την ίδια ώρα θα… μπει μόνιμο φρένο και στην ανάπτυξη κάθε είδους υβριδικής τεχνολογίας.

Αυτή τη στιγμή, η ηλεκτρική γκάμα της Audi απαρτίζεται από τα Audi e-tron (& Sportback) και Audi Q4 e-tron, ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται και το λανσάρισμα του «εκρηκτικού» e-tron GT.

Η στροφή της Audi προς την “πράσινη” κινητικότητα υπαγορεύεται από τα αυστηρά όρια εκπομπής ρύπων της EE, τα οποία ενδέχεται να αυστηροποιηθούν, κάτι που θα σήμανε το τέλος των θερμικών μοτέρ (από το 2035).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το ηλεκτρικό Audi RS e-tron GT κοντράρει την BMW M5 CS (video)
Audi A9 e-tron: H ηλεκτρική ναυαρχίδα
Δοκιμή: Audi Q2 1.5 TFSI 150 PS S tronic

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto