Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai Motor Group: Xάρτης οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό

Ελλάδα 8:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Hyundai Motor Group: Xάρτης οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό

ΝΕΑ

Hyundai Motor Group: Xάρτης οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό

ΝΕΑ

O Όμιλος της Hyundai Motor έχει ως στόχο να αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών και να περάσει σε μια άνευ προηγουμένου εποχή κινητικότητας μέσω της εξελισσόμενης τεχνολογίας λογισμικού.

Advertisement
Advertisement

To Hyundai Motor Group ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια στρατηγική για τη μετατροπή όλων των οχημάτων του σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό SDV (Software Defined Vehicles) έως το 2025. Η κορυφαία στον κλάδο πρωτοβουλία, που παρουσιάστηκε σήμερα κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας Διαδικτυακής Παρουσίασης «Ξεκλειδώνουμε το μέλλον της κινητικότητας», θα προσφέρει μια άνευ προηγουμένου εποχή κινητικότητας, δίνοντας στους πελάτες την ελευθερία να αναβαθμίζουν εξ αποστάσεως τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων τους, οπουδήποτε και σε όποια χρονική στιγμή αυτό απαιτείται.

Παράλληλα, ο Όμιλος μοιράστηκε τα σχέδια του για να μεταμορφώσει την εμπειρία των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος και να προσφέρει μια νέα εποχή κινητικότητας μέσω της συνεχώς εξελισσόμενης τεχνολογίας λογισμικού.

Η συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία κινητικότητας και software του HMG θα διασφαλίσει ότι όλα τα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν ήδη αγοραστεί, παραμένουν ενημερωμένα. Αυτό θα επιτρέψει την αναβάθμιση των λειτουργιών του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας, της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της οδηγικής απόδοσης, μέσω ασύρματων ενημερώσεων λογισμικού.

Advertisement
Advertisement

Με βάση την πλατφόρμα EV επόμενης γενιάς, τον ενσωματωμένο ελεγκτή και ένα εσωτερικά αναπτυγμένο λειτουργικό σύστημα οχημάτων (ccOS), έως το 2025 όλα τα οχήματα του Ομίλου θα είναι εξοπλισμένα για να λαμβάνουν ενημερώσεις ασύρματου λογισμικού Over-The-Air (OTA).

Το Hyundai Motor Group εκτιμά πως μέχρι το 2025 περίπου 20 εκατομμύρια οχήματα θα ταξινομηθούν παγκοσμίως στις υπηρεσίες Connected Car Services (CCS) του Ομίλου. Τα συνδεδεμένα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τηλεπικοινωνιακά χαρακτηριστικά και δυνατότητες θα παρέχουν στους πελάτες εξατομικευμένες υπηρεσίες, όπως συνδρομές λογισμικού.

Επιπλέον, τα δεδομένα συνδεδεμένων αυτοκινήτων θα είναι διαθέσιμα και σε μελλοντικές λύσεις κινητικότητας του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Ειδικών Οχημάτων (PBV), Προηγμένων Μέσων Αερομετακινήσεων (AAM), robotaxis και ρομπότ. Με τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας δεδομένων, θα παρέχονται καινοτόμες υπηρεσίες μέσω της σύνδεσης και της επεξεργασίας των διαφόρων δεδομένων που παράγονται καθ΄όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου, καθώς και την προώθηση της δημιουργίας ενός ανοιχτού οικοσυστήματος σε συνεργασία με διάφορους κλάδους, όπως του εφοδιασμού και της διαμονής.

Advertisement

Έως το 2030, ο Όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε πόρους, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας ενός νέου Παγκόσμιου Κέντρου Λογισμικού για την ενίσχυση των δυνατοτήτων του λογισμικού και την επιτάχυνση της ανάπτυξης οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό.

«Αναβαθμίζοντας όλα τα οχήματα έως το 2025 με το νέο λογισμικό, το Hyundai Motor Group θα επαναπροσδιορίσει πλήρως την έννοια του αυτοκινήτου και θα αναλάβει ηγετικό ρόλο στην έναρξη μιας άνευ προηγουμένου εποχής κινητικότητας» δήλωσε ο Chung Kook Park, Πρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης του Hyundai Motor Group.

Advertisement

Ενημερώσεις λογισμικού Over-The-Air (OTA) για όλα τα μοντέλα του HMG έως το 2025

Από το 2023, όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα παράγει το HMG θα είναι εξοπλισμένα για να λαμβάνουν ενημερώσεις λογισμικού Over-The-Air (OTA), οι οποίες θα επιτρέπουν στους πελάτες να διατηρούν τα οχήματά τους διαρκώς αναβαθμισμένα. Αυτή η αναβάθμιση θα ισχύει όχι μόνο για τα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι πελάτες θα μπορούν να αναβαθμίσουν εξ αποστάσεως την απόδοση και τη λειτουργικότητα των οχημάτων τους οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, χωρίς να χρειάζεται να τα μεταφέρουν σε κέντρο εξυπηρέτησης. Και καθώς το όχημα μπορεί να ενημερώνεται συνεχώς, η υπολειμματική του αξία θα ενισχυθεί επιπρόσθετα. Από το 2023 ο Όμιλος θα εισαγάγει αυτήν την υπηρεσία, αρχικά σε διάφορα μοντέλα οχημάτων σε περιοχές της παγκόσμιας αγοράς που μπορούν να λάβουν Υπηρεσίες Συνδεδεμένων Αυτοκινήτων (CCS).

Advertisement

Ο τεράστιος όγκος δεδομένων που παράγεται από τα 20 εκατομμύρια οχήματα που θα εγγραφούν στις υπηρεσίες Connected Car Services (CCS) του Ομίλου παρέχει τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη εξατομικευμένων υπηρεσιών. Ο Όμιλος σχεδιάζει να προσφέρει συνεχώς εξατομικευμένες υπηρεσίες που μπορούν να βελτιώσουν τις ατομικές απαιτήσεις των πελατών και να χειριστούν τα μεγάλα σε όγκο δεδομένα του οχήματος εξαιρετικά γρήγορα και με μεγάλη αξιοπιστία.

Πλατφόρμα EV επόμενης γενιάς για την επιτάχυνση της αναβάθμισης στο πρότυπο της τεχνολογίας SDV

Ο Όμιλος σχεδιάζει να μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις διαδικασίες μαζικής παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, του σχεδιασμού και της κατασκευής, αναπτύσσοντας μια κοινή πλατφόρμα υλικού και λογισμικού για οχήματα. Αυτό θα επιτρέψει την κοινή χρήση των εξαρτημάτων σε διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων, οδηγώντας σε πιο αποδοτική ανάπτυξη οχημάτων και μεγαλύτερη μείωση του κόστους. Η μείωση της πολυπλοκότητας των οχημάτων θα ενισχύσει περαιτέρω την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας SDV.

Το 2025 ο Όμιλος θα παρουσιάσει νέα μοντέλα που θα έχουν ως βάση τις δύο νέες πλατφόρμες eM και eS. Αυτές οι νέες πλατφόρμες EV θα δημιουργηθούν στο πλαίσιο του συστήματος ολοκληρωμένης μεταβλητής αρχιτεκτονικής (IMA) του HMG.

Η πλατφόρμα eM εξελίσσεται ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις κατηγορίες και θα προσφέρει βελτίωση κατά 50% στην αυτονομία σε σύγκριση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα. Η πλατφόρμα eM εξελίσσεται για να υποστηρίζει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 και πάνω, με δυνατότητες ενημέρωσης λογισμικού OTA.

Η πλατφόρμα eS του ομίλου θα αναπτυχθεί ως «skateboard» για EVs και αποκλειστικά για Οχήματα Ειδικής Κατασκευής (PBV) με πλήρως ευέλικτη δομή που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις B2B και θα παρέχει εξατομικευμένες λύσεις για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των παραδόσεων (delivery), του εφοδιασμού (logistics) και της χρήσης αυτοκινήτου.

Η Ολοκληρωμένη Μεταβλητή Αρχιτεκτονική του Ομίλου θα διευκολύνει την τυποποίηση και τη διαμόρφωση σε στοιχεία (modularization) βασικών εξαρτημάτων των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs). Με την τυποποίηση των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων για παράδειγμα, οι οποίοι επί του παρόντος διαφέρουν σε κάθε EV, ο Όμιλος θα αποκτήσει την ευελιξία να χρησιμοποιεί κοινά στοιχεία σε κάθε όχημα, επεκτείνοντας έτσι αποτελεσματικά τη γκάμα του.

Ο Όμιλος ενσωματώνει επίσης τον ελεγκτή οχήματος αφού προηγουμένως αναβάθμισε το σύστημα λογισμικού  ξεχωριστά προκειμένου να αναβαθμιστούν συνολικά οι λειτουργίες των οχημάτων. Ωστόσο, ένας ενσωματωμένος ελεγκτής αποτελεί μια λύση που κάνει αυτή τη διαδικασία πιο συστηματική και αποτελεσματική. Έτσι, ο συνολικός αριθμός των ελεγκτών μπορεί να μειωθεί σημαντικά με την ενσωμάτωση ηλεκτρικών εξαρτημάτων χαμηλότερης τεχνολογίας που διαχειρίζονται ελεγκτές κορυφαίας τεχνολογίας.

Το infotainment και το Advanced Driver Assistance System (ADAS) που ο Όμιλος κατασκευάζει ήδη μαζικά, υφίστανται βελτιώσεις στη λειτουργία τους με την εισαγωγή της τελευταίας τεχνολογίας ενσωματωμένων ελεγκτών.

Πρωτοποριακό λειτουργικό σύστημα διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου (ccOS)

Τα εξαιρετικά καινοτόμα και εξελιγμένα εσωτερικά Λειτουργικά Συστήματα Αυτοκινήτων (ccOS) του Ομίλου θα αποδειχθούν το κλειδί για τη φιλοδοξία του Ομίλου να πρωτοστατήσει στην παροχή λύσεων μετασχηματισμού της παγκόσμιας κινητικότητας. Η πλατφόρμα λογισμικού ccOS μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους ελεγκτές και μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση του υλικού μέσω εξαιρετικά υψηλής υπολογιστικής ισχύος.

Για την αποτελεσματική συλλογή και επεξεργασία του μεγάλου όγκου πληροφοριών που παράγονται από τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, απαιτούνται ημιαγωγοί επεξεργασίας πληροφοριών υψηλής απόδοσης.

Ως εκ τούτου, ο Όμιλος εργάζεται μαζί με την NVIDIA που ηγείται στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και συνεργάζονται για τη φόρτωση ενός βελτιστοποιημένου ccOS στο NVIDIA Drive, έναν ημιαγωγό επεξεργασίας πληροφοριών υψηλής απόδοσης.

Η NVIDIA είναι μια εταιρεία με τεχνολογικά πλεονεκτήματα στην τεχνητή νοημοσύνη, τη μηχανική εκμάθηση, τη ανάπτυξη και την επεξεργασία γραφικών. Η υψηλής απόδοσης πλατφόρμα NVIDIA Drive® επιτρέπει την επεξεργασία υπολογιστικών δεδομένων μεγάλης κλίμακας με εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό. Ο Όμιλος υπέγραψε συμφωνία ανάπτυξης τεχνολογίας με την NVIDIA το 2015 και διεξάγει έρευνες για την εφαρμογή της τεχνολογίας συνδεδεμένων αυτοκινήτων σε οχήματα μαζικής παραγωγής.

Με βάση τους ενσωματωμένους ελεγκτές και την εσωτερική πλατφόρμα λογισμικού, το HMG ενισχύει επίσης σημαντικά την ανταγωνιστικότητά του στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Το προηγμένο λειτουργικό σύστημα ccOS του Ομίλου θα υποστηρίζει την τεχνολογία λογισμικού που απαιτείται για την εξαιρετικά γρήγορη ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων που παρέχονται από τις τεράστιες δυνατότητες συλλογής δεδομένων από στοιχεία όπως οι αισθητήρες στις κάμερες, τα ραντάρ και τα LiDAR που υπάρχουν στο αυτοκίνητο.

Ο Όμιλος αναπτύσσει έναν ολοκληρωμένο ελεγκτή τρίτης γενιάς που βασίζεται στον επόμενης γενιάς ημιαγωγό CPU υψηλής απόδοσης για την προώθηση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ο νέος ενσωματωμένος ελεγκτής θα επιτρέψει ακόμη ταχύτερους υπολογισμούς και πιο αποτελεσματικό έλεγχο εγκαθιστώντας μια CPU υψηλότερης απόδοσης και αυξάνοντας την ενοποίηση μεταξύ των ελεγκτών σε σύγκριση με τον επί του παρόντος διαθέσιμο ολοκληρωμένο ελεγκτή δεύτερης γενιάς.

Ο ενσωματωμένος ελεγκτής τρίτης γενιάς θα αποτελέσει τη βάση για την επέκταση του Ομίλου στη μαζική παραγωγής οχημάτων αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου καθώς και αργότερα της εμπορικής διάθεσης του 4ου και του 5ου επιπέδου αυτόνομης οδήγησης. Επίσης εξελίσσεται έτσι ώστε να παρέχει βελτιωμένη απαγωγή θερμότητας, χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και μειωμένο κόστος παραγωγής.

Φέτος ο Όμιλος θα χρησιμοποιήσει ένα προηγμένο σύστημα Αυτοματοποιημένης Οδήγησης σε Αυτοκινητόδρομο (Highway Driving Pilot- HDP) στο Genesis G90, που αποτελεί τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου και βασίζεται στον ενσωματωμένο ελεγκτή δεύτερης γενιάς. Ο Όμιλος αναπτύσσει επίσης τον Απομακρυσμένο Έλεγχο Στάθμευσης (Remote Parking Pilot- RPP) για την αυτόνομη οδήγηση 3ου επιπέδου.

Δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και νέων εμπειριών κινητικότητας

Ο Όμιλος κατασκευάζει παράλληλα μια νέα πλατφόρμα δεδομένων που μπορεί να συνδυάζει και να επεξεργάζεται δεδομένα που παράγονται σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής, παραγωγής και λειτουργίας, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός ευρέως φάσματος καινοτόμων υπηρεσιών.

Η πλατφόρμα δεδομένων του Ομίλου θα επικεντρωθεί στην τεχνολογία που θα μπορεί να προσδιορίσει το πώς παράγονται δεδομένα σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής του οχήματος καθώς και να συλλέγει και να αναλύει επιλεκτικά αυτά που είναι απαραίτητα για την παροχή πολύτιμων υπηρεσιών στους πελάτες. Τα δεδομένα που συγκεντρώνονται μέσω του ελεγκτή υψηλής απόδοσης του αυτοκινήτου θα υποβάλλονται σε συνεχή επεξεργασία και ανάλυση με τεχνολογία βαθιάς εκμάθησης προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Για το σκοπό αυτό, ο Όμιλος ενισχύει σταθερά τις δυνατότητες στελέχωσης και πόρων που θα του επιτρέψουν να δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και υπηρεσίες με τη γρήγορη επεξεργασία σταθερά μεγάλου όγκου δεδομένων. Εκτός από τις δεκάδες χιλιάδες συνδεδεμένα αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, δεδομένα θα συλλέγονται από πολλές πρόσθετες πηγές, όπως είναι τα σήματα κυκλοφορίας, οι υποδομές και η χαρτογράφηση της δορυφορικής πλοήγησης.

Μελλοντική κινητικότητα και νέες προκλήσεις

Ο Όμιλος προβλέπει ένα μέλλον όπου το πλαίσιο της κινητικότητας θα μεταμορφωθεί πλήρως, επιτρέποντας στους ανθρώπους να απολαμβάνουν άνετα και απρόσκοπτα ταξίδια, ακόμα κι αν δεν έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο. Η μεσο-μακροπρόθεσμη στρατηγική του Ομίλου θα παρέχει μια νέα διάσταση στις υπηρεσίες κινητικότητας. Με έναν λογαριασμό, θα είναι δυνατή η σύνδεση και η χρήση διαφόρων μέσω μετακίνησης, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων προηγμένης Αερομετακίνησης (AAM), PBV, των ρομπότ και των ρομποτικών ταξί (robotaxis). Το λογισμικό θα είναι η βασική τεχνολογία που προσφέρει αυτό το μέλλον συνδέοντας απρόσκοπτα νέες συσκευές και υπηρεσίες κινητικότητας.

Τεχνολογία που θα προσφέρει μια νέα εποχή κινητικότητας

Καθώς ο Όμιλος ξεκινά μια νέα πρόκληση για να μεταμορφώσει την κινητικότητα και να καλύψει τις ανάγκες των πελατών στο μέλλον, θα συνεχίσει επίσης να αναπτύσσει τα βραβευμένα μοντέλα του για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών. Η ελκυστικότητα των μοντέλων του Ομίλου επιβεβαιώνεται με συνέπεια, όπως αποδεικνύεται από τα πολλαπλά βραβεία που έχουν απονεμηθεί σε ηλεκτρικά μοντέλα EV των Hyundai, Kia και Genesis από ειδικούς και μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο.

Ήδη σήμερα, οι τεχνολογίες αιχμής SDV του Ομίλου, όπως πολυμέσα, συνδεσιμότητα και υποβοήθηση οδήγησης αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλείς στους πελάτες, και καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται ταχύτατα, θα ανοίξει ένας εντελώς νέος κόσμος δυνατοτήτων. Αυτό θα φέρει τον Όμιλο στην πρώτη γραμμή της παροχής εντελώς νέων λύσεων κινητικότητας καθώς η κοινωνία αλλάζει, τα μέσα μεταφοράς εξελίσσονται και τα οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό γίνονται μέρος της καθημερινότητάς μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Καλώς ήρθατε στο Hotel… Hyundai!
Δοκιμή: Kia Niro 1.6 Hybrid
H Hyundai θα παρουσιάσει supercar;