Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Toyota θεωρεί ότι βιαζόμαστε με τα ηλεκτρικά

Ελλάδα 2:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Toyota θεωρεί ότι βιαζόμαστε με τα ηλεκτρικά

ΝΕΑ

H Toyota θεωρεί ότι βιαζόμαστε με τα ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Η ιαπωνική εταιρία εξακολουθεί να έχει τους ενδοιασμούς της για την ηλεκτροκίνηση και κυρίως για τους ρυθμούς με τους οποίους γίνεται η μετάβαση προς αυτήν.

Advertisement
Advertisement

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota έχει εκφράσει τους προβληματισμούς της για τον τρόπο που γίνεται η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν, ο πρόεδρος της εταιρίας και ίσως ο πιο σημαντικός μάνατζερ αυτή την στιγμή στον κόσμο, ο Akio Toyoda, έχει δηλώσει ότι τον βρίσκει σκεπτικό η βιασύνη με την οποία τρέχουν τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση.

Ο Toyoda εξέφρασε για άλλη μια φορά την άποψή του, σε ένα συνέδριο που έγινε στην Καλιφόρνια, την Πολιτεία που έχει αποφασίσει να καταργήσει πλήρως τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες από το 2035.

Advertisement
Advertisement

Όπως είπε χαρακτηριστικά: “Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, είναι εξαιρετικά δύσκολο να φθάσει σε αυτό τον στόχο η Καλιφόρνια”.

Και συνέχισε λέγοντας τα εξής: “Όπως και με τα αυτόνομα αυτοκίνητα, τα οποία θεωρητικά θα έπρεπε να κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους, τα αμιγώς ηλεκτρικά θα χρειαστούν πολύ χρόνο ακόμα ώστε να κυκλοφορήσουν ευρέως”.

Δεν είναι μόνο ο πρόεδρος της εταιρίας που εκφράζει τους ενδοιασμούς του. Ο αντιπρόεδρος της Toyota Βορείου Αμερικής Jack Hollis δήλωσε από την πλευρά του ότι η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη, ούτε οι υποδομές. Και εστίασε επίσης στην υψηλή τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που παραμένει ακόμα ένας ανασταλτικός παράγοντας.

Advertisement

Η Toyota είναι η εταιρία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Καλιφόρνια, και έτσι η άποψή της έχει βαρύνουσα σημασία. Πάντως ο ιαπωνικός κολοσσός δεν αμελεί να επενδύει και στην ηλεκτροκίνηση, με 5,6 δισ. για την παραγωγή μπαταριών σε Ιαπωνία και Αμερική.

Advertisement

Παρ’ όλα αυτά και παρά τα ηλεκτρικά της μοντέλα που έχει ήδη παρουσιάσει και τα πολλά που αναμένεται να φέρει μέσα στην επόμενη πενταετία, η Toyota εξακολουθεί να δείχνει διστακτική για τον ρυθμό που γίνονται τα πράγματα. Και μάλλον δεν έχει καθόλου άδικο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παραμένει… κόντρα στο ρεύμα η Toyota
Γιατί το έριξε στον χορό το αφεντικό της Toyota;
Οδηγούμε την Toyota Supra με το χειροκίνητο κιβώτιο