Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H νέα Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+ έχει επιδόσεις supercar

Ελλάδα 10:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H νέα Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+ έχει επιδόσεις supercar

ΝΕΑ

H νέα Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+ έχει επιδόσεις supercar

ΝΕΑ

Το καινούργιο δημιούργημα των ανθρώπων του Affalterbach, η Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+, είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Ως άλλοθι, φυσικά…

Advertisement
Advertisement

Είτε ως τετράθυρη είτε ως station wagon, η καινούργια E53 Hybrid 4MATIC+ έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του εξηλεκτρισμού. Ουσιαστικά, η νέα έκδοση της E-Class είναι ένα πολυτελές μεγάλο όχημα με διπλό χαρακτήρα, αλλά όχι διπλή προσωπικότητα.

Τα στελέχη της Mercedes-AMG επωφελήθηκαν από το εξελιγμένο σύστημα υβριδικής διάταξης που έχουν δημιουργήσει (και τοποθετήθηκε ήδη στην GLE 53 Hybrid 4Matic+) για να κάνουν το μοντέλο ακόμα πιο δυνατό, αλλά και σχετικά οικονομικότερο σε κατανάλωση καυσίμου -άρα να εκπέμπει μικρότερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα.

Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η καινούργια E53 Hybrid 4MATIC+ μπορεί να διανύσει περισσότερα από 100 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, σύμφωνα με τη μέση τυποποιημένη τιμή κατά WLTP.

Advertisement
Advertisement

Το υβριδικής διάταξης σύστημα που διαθέτει αποτελείται από τον εξακύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2.999 κ. εκ. και από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Ο θερμικός, καταργεί τον V8 που χρησιμοποιούσε μέχρι πρόσφατα η εταιρεία. Αποδίδει 449 ίππους/5.8000-6.100 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 560 Nm/2.200-5.000 σ.α.λ. και το ηλεκτρομοτέρ 163 ίππους και μέγιστη ροπή 480 Nm.

H μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 612 ίππους (όταν ενεργοποιηθεί η διαμόρφωση Race Start) και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 750 Nm. Να σημειώσουμε ότι όταν δεν είναι ενεργοποιημένη αυτή, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς είναι 585 ίπποι.

Advertisement

Αναφορικά με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που διαθέτει το σύστημα η ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα τους είναι 28,6 kWh και η πραγματική 21,22 kWh. Σύμφωνα με τη Mercedes-AMG, η νέα E53 Hybrid 4MATIC+ Saloon επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα (3,8 δευτερόλεπτα στην έκδοση Performance). Για την E53 Hybrid 4MATIC+ Estate οι τιμές είναι 4,1 δευτερόλεπτα και 3,9 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά στη μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι 0,8-1,0 λίτρα/100 χλμ. για την τετράθυρη (κατά WLTP) και 0,9-1,1 λίτρα/100 χλμ. για τη station wagon (κατά WLTP).

Advertisement

Όπως είναι αναμενόμενο, η καινούργια έκδοση της E-Class διαφοροποιείται ελαφρώς αισθητικά από τις υπόλοιπες του πολυτελούς μοντέλου, ώστε να είναι αμέσως αναγνωρίσιμη.

Στο εσωτερικό της, η E53 Hybrid 4MATIC+ διαθέτει το εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX. Στον προαιρετικό εξοπλισμό της θα είναι διαθέσιμη και η MBUX Superscreen. Η επένδυση είναι από χειροποίητο δέρμα Artico και ύφασμα Microcut.

Τέλος, και οι δύο εκδόσεις της νέας E53 Hybrid 4MATIC+ θα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό τους σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης  το οποίο στρίβει τους πίσω τροχούς κατά 2,5 μοίρες αντίθετα με τους εμπρός και κατά 0,7 μοίρες παράλληλα με αυτούς.

Advertisement

Επίσης, στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, όπως και η καινούργια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG Ride Control. Όπως ανακοινώθηκε από τη Mercedes-AMG, η E53 Hybrid 4MATIC+ θα διατίθεται αρχικά στην εξοπλιστική έκδοση Edition 1.