Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Hyundai Motor συνεργάζεται ξανά με τον Spider-Man (+video)

Ελλάδα 9:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Hyundai Motor συνεργάζεται ξανά με τον Spider-Man (+video)

ΝΕΑ

H Hyundai Motor συνεργάζεται ξανά με τον Spider-Man (+video)

ΝΕΑ

Η Hyundai Motor Company και η Sony Pictures ενώνουν τις δυνάμεις τους και πάλι αυτό το καλοκαίρι στην ταινία «Spider-Man: Across the Spider-Verse».

Advertisement
Advertisement

Η ταινία “Spider-Man: Across the Spider-Verse” είναι η συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας κινουμένων σχεδίων, “Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).

Η ταινία κινουμένων σχεδίων παρουσιάζει μια ιπτάμενη έκδοση του ηλεκτροκίνητου concept «Prophecy» και το όραμα της εταιρείας για τη μελλοντική κινητικότητα.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί συνέχεια της παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργασίας που η Hyundai Motor υπέγραψε με τη Sony Pictures το 2020 για να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα μέσω προϊόντων και τεχνολογικών καινοτομιών.

Advertisement
Advertisement

Οι προηγούμενες συνεργασίες αφορούσαν στις ταινίες “Spider-Man: No Way Home” (2021) με το αμιγώς ηλεκτρικό  IONIQ 5 και το SUV TUCSON και “Uncharted” (2022) με το TUCSON Beast concept και πολλά άλλα αυτοκίνητα παραγωγής.

Στη νέα ταινία, που θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους παγκοσμίως τον Ιούνιο 2023, το κοινό θα απολαύσει το «Flying Prophecy», μια έκδοση του πραγματικού πρωτότυπου αυτοκινήτου που ενέπνευσε τη σχεδίαση του Electrified Streamliner IONIQ 6, που κατέκτησε πρόσφατα τρία κορυφαία βραβεία στα World Car Awards, όπου στέφθηκε “World Car of the Year”, “World Electric Vehicle” και “World Car Design” της χρονιάς καθώς και το βραβείο «Gold» στα iF Design Awards.

Advertisement

Η ταινία παρουσιάζει επίσης αρκετά από τα μελλοντικά concepts κινητικότητας της Hyundai Motor με σκοπό την αναζωογόνηση των πόλεων, συμπεριλαμβανομένης της προηγμένης εναέριας κινητικότητας (AAM), μιας νέας μορφής κινητικότητας που χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο για τη μείωση του χρόνου των μετακινήσεων καθώς επίσης και ένα αυτόνομο robotaxi που βασίζεται στο Hyundai Pony, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Hyundai Motor. Όλα διαδραματίζονται στο έτος 2099 στην πόλη «Nueva York» του Spider-Verse.

Advertisement

Παράλληλα, η Hyundai Motor και η Sony Pictures συνεργάζονται σε μια πολυδιάστατη παγκόσμια καμπάνια marketing που θα διαρκέσει από τον Μάϊο έως τον Ιούλιο. Η καμπάνια μεταξύ άλλων ενεργειών περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστές τον Spider-Man, το IONIQ 6 και το IONIQ 5) και χρησιμοποιεί ένα νέο τραγούδι παραγωγής του Metro Boomin.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχεται και άλλη ανανέωση για το Hyundai i30;
Το Hyundai Exter για τις ανερχόμενες αγορές έχει ενδιαφέρον
Έξι βραβεία για τη Hyundai στα iF Design Awards 2023

Advertisement