Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

GR εκπλήξεις από την Toyota στη SEMA

Ελλάδα 11:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GR εκπλήξεις από την Toyota στη SEMA

ΝΕΑ

GR εκπλήξεις από την Toyota στη SEMA

ΝΕΑ

Η Toyota στη φετινή διοργάνωση της SEMA στο Λας Βέγκας, παρουσιάζει το πρωτότυπο GR Corolla Rally, καθώς και δύο ενδιαφέρουσες εκδοχές των Supra και GR86.

Advertisement
Advertisement

Με το πρωτότυπο «ανοίγει την όρεξη» στους φίλους των rally για ευρύτερη εμπλοκή, ενώ με τις δύο δυναμικές coupe προτάσεις δείχνει πως έχει προτάσεις για κάθε γούστο.

Το πρωτότυπο είναι βασισμένο στην έκδοση GR Corolla Circuit Edition και έχει πινελιές από το αυτοκίνητο με το οποίο η Toyota πήρε πρωτάθλημα στο WRC, το GR Yaris. Το αμάξωμα είναι σημαντικά φαρδύτερο, ενώ έχει και πολλά τμήματα από ανθρακόνημα. Οι τροχοί της OZ Racing των 17 ιντσών με τα ελαστικά της Continental, τονίζουν τη δυναμική εικόνα του μοντέλου, που και από τη σχεδίαση της καμπίνας δίνει έμφαση στην αγωνιστική φιλοσοφία.

Advertisement
Advertisement

Τα καθίσματα της OMP Racing, το roll cage και η αλλαγή θέσης σε πιο «πολεμική» για βελτιωμένη εργονομία γύρω από τον οδηγό, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που αξίζει να παρατηρήσει κανείς. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης σύστημα πυρόσβεσης, ενδοεπικοινωνία και ρεζέρβα τοποθετημένη στο πορτμπαγκάζ. Κάτω από το καπό, το turbo τρικύλινδρος των 1,6 λίτρων, αποδίδει 304 ίππους και 370 Nm ροπής.

Προφανώς και ο πρωτότυπο της GR Corolla είναι πιο εντυπωσιακό- ως πιο «ακραίο»- αλλά ξεχωριστό ενδιαφέρον έχουν οι δύο coupe προτάσεις που παρουσιάζονται στη SEMA. Είναι προτάσεις της εταιρείας που καταδεικνύουν τη δυναμική που μπορεί να έχει το αυτοκίνητο με ένα κόστος για επεμβάσεις που δεν ξεπερνά τα 10.000 ευρώ. H αναβαθμισμένη Supra που παρουσιάστηκε στο Λας Βέγκας, βασίζεται στην GR Supra με τον κινητήρα των 3,0 λίτρων.

Advertisement

Με καλούδια από την Pure Turbo, ψυγεία CSF, εξάτμιση χωρίς καταλύτη με διάμετρο 89 χιλιοστών και ειδική ρύθμιση της κεντρικής μονάδας διαχείρισης, η απόδοση φτάνει τους 629 ίππους και τα 799 Nm ροπής. Η απόδοση αυτή, που είναι σχεδόν διπλάσια από την εργοστασιακή, επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει το 400άρι από στάση σε 10,984 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Και οι δύο coupe προτάσεις έχουν ενισχυμένους άξονες πίσω, ζάντες της Weld Racing και ελαστικά Mickey Thompson. Η δεύτερη coupe πρόταση με την ονομασία GR86 Daily Drifter δείχνει τι είναι δυνατό να γίνει με το «βασικό» μοντέλο της Toyota στην κατηγορία. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,4 λίτρων του αυτοκινήτου είναι εξοπλισμένος με κιτ HKS GT2 Supercharger Pro ZD8 και αναβαθμισμένη εξάτμιση της σειράς MagnaFlow NEO, που «στέλνουν» την απόδοση από τους 231 ίππους στους 304.

Advertisement

Τέλος, στο ίδιο γενικότερο πλαίσιο της αγωνιστικής εμπλοκής της Toyota, στο χώρο της στη SEMA ήταν και τα GR86 Cup, που προορίζονται για τον ομώνυμο θεσμό που θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ με τη μορφή αγώνων ενιαίου τύπου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Δεν μπορείς να αγοράσεις μία GR Corolla αν δεν είσαι καλός οδηγός!
Teaser για το νέο ηλεκτρικό Toyota bZ
Νέα Toyota Corolla Cross: Οικογενειακό με ονοματεπώνυμο