Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί δεν έμεινε στην Ελλάδα μία σπάνια Maserati MC20;

Ελλάδα 16:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί δεν έμεινε στην Ελλάδα μία σπάνια Maserati MC20;

ΝΕΑ

Γιατί δεν έμεινε στην Ελλάδα μία σπάνια Maserati MC20;

ΝΕΑ

Μία σπάνια Maserati (1 από τις 65 που θα παραχθούν) που είχε έρθει για Έλληνα πελάτη τελικά πουλήθηκε στο εξωτερικό…

Advertisement
Advertisement

Πριν από λίγες ημέρες ήρθε στην Ελλάδα και για πρώτη φορά η ανοιχτή εκδοχή της Maserati MC20. Το Newsauto ήταν το μοναδικό Μέσο που βρέθηκε στο σημείο όπου η νταλίκα που την μετέφερε έβγαλε το ιταλικό super car το οποίο ήρθε και σε μία συλλεκτική έκδοση με την κωδική ονομασία PrimaSerie.

Η συγκεκριμένη θα παραχθεί σε μόλις 65 μονάδες και η Ελλάδα, που να θυμίσουμε ότι έχει την παλαιότερη επίσημη αντιπροσωπεία της Maserati στον κόσμο, έφερε την σπάνια MC20 Cielo PrimaSerie προκειμένου να την διαθέσει σε πελάτη στη χώρα μας που την ήθελε διακαώς.

Να σημειώσουμε πως το ιταλικό μοντέλο και εξαιτίας της περιορισμένης παραγωγής έχει ήδη… ξεπουλήσει σε πελάτες της μάρκας σε όλον τον κόσμο, κάτι άλλωστε που συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις και με τέτοιου είδους αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Άλλαξε γνώμη

Ωστόσο το ενδιαφέρον του πελάτη να αποκτήσει το σπάνιο αυτοκίνητο άλλαξε και ενώ το περίμενε μήνες προκειμένου να το κάνει δικό του, τελικά όταν έφτασε στην Ελλάδα άλλαξε γνώμη. Δεν χρειάστηκε να περάσει πολύς χρόνος παρά ελάχιστες ώρες καθώς η αναμονή και η ζήτηση είναι μεγάλη και το σπάνιο MC20 πουλήθηκε στο εξωτερικό.

Το αυτοκίνητο και μετά από σχεδόν μία εβδομάδα παραμονής στη χώρα μας, έφυγε και πάλι για το εξωτερικό με τον ίδιο τρόπο που ήρθε, δηλαδή μέσα σε κλειστή νταλίκα που μεταφέρει τέτοια αυτοκίνητα. Ένα πολύ σπάνιο αυτοκίνητο που τελικά δεν θα το δούμε να κοσμεί του ελληνικούς δρόμους.

Advertisement

 

Εξωπραγματικό χρώμα

Να θυμίσουμε πως το συγκεκριμένο MC20 Cielo έφερε το χρώμα του λανσαρίσματος που ονομάζεται Acquamarina. Το χαρακτηριστικό του είναι η οροφή του, η οποία έχει την δυνατότητα να ανοίγει σε σχεδόν 12 δευτερόλεπτα ακόμα και όταν το όχημα κινείται με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα ενώ με το πάτημα ενός «κουμπιού» από την οθόνη στην κεντρική κονσόλα μπορεί να «κόβει» τον ήλιο στην καμπίνα και να αλλάζει τελείως τον χαρακτήρα (ως αίσθηση) από cabrio σε coupe.

Advertisement

Ο V6 κινητήρας που εφοδιάζεται βρίσκεται τοποθετημένο στο πίσω μέρος, έχει χωρητικότητα 3.0 λίτρα, αποδίδει 630 ίππους και παράγει 730Nm ροπή. Αναφορικά με τις επιδόσεις το 0-100 επιτυγχάνεται σε 2.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα.

 

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το νέο Toyota Tacoma τα κάνει όλα!
Πέφτουν όλα τα κάστρα: Το Jeep Wrangler γίνεται ηλεκτρικό!
Πρώτη γεύση από την ολοκαίνουργια BMW i5